Leffateatterin äänet aina liian kovalla
Olenko ainoa, jonka mielestä Finnkinon leffateattereissa on volumet AIVAN liian kovalla? Lasten kanssa pitäisi leffassa kuulosuojaimet päässä istua, että ei tärykalvot räjähdä.
Olenko minä liian herkkä vai leffateatterin työntekijät kuuroja?
Kommentit (12)
Samaa mieltä. Mulla on aina siksi korvatulpat. Riitti kerta, kun korvissa soi leffan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä en käy elokuvissa.
Sama täällä. Enkä viitsi istua leffateatterissa kuulosuojat päässä.
En ole koskaan tajunnut miksi katsoa elokuvia jossain teatterissa, kun joko kuulo lähtee tai sitten on jotain mölisijöitä ja rapistelijoita lähellä. Sitä alituista mussutustakaan en tajua elokuvan aikana, hyvä tekosyy varmaan syödä ja lihoa.
Ainakin tietyillä penkeillä on liian kovalla äänet. Myös baarissa musiikki liian kovalla.
On ehdottomasti liian kovalla. Toisaalta hyödynnän nykyään sen niin, että käytän korvatulppia, jolloin ei kuulu sikojen sikailu eväidensä kanssa.
Mutta on niin monta syytä olla menemättä elokuviin nykyään, liian kovat äänet yksi, haisevat popparit ja rapisevat karkkipussit to8nen, ja hintalappu on se kolmas syy.
Toinen paikka missä musiikkia kovalla, niin sirkus.
Ei hel###ti meinasi tärykalvot haljeta kun orkesteri soitti. Moni pieni piteli käsiään korvilla, jos kuulosuojaimia ei ollut. Sitten kun musiikki tuli taustalta, oli se tasaisempaa.
On todellakin!! Mulla loppu leffoissa käyminen jo vuosia sitten. Perheen kanssa katottiin se Aquaman. Mulla oli korvatulpat ja silti kuulosti äänet kovilta. Monet puhuivat, että liian kovat äänet. Mun poikakin sanoi samaa. Muuten olisi kiva käydä leffassa, äänten vuoksi en mene. Peltorit päässäkö siellä pitäisi istua!
Vierailija kirjoitti:
Toinen paikka missä musiikkia kovalla, niin sirkus.
Ei hel###ti meinasi tärykalvot haljeta kun orkesteri soitti. Moni pieni piteli käsiään korvilla, jos kuulosuojaimia ei ollut. Sitten kun musiikki tuli taustalta, oli se tasaisempaa.
Jep, sama huomio. Ihan järkyttävää.
Olisiko tässä Finnkinolle ideaa. En tiedä olisiko millainen suosio, jos olisi erikseen näytöksiä jossa voluumit hiljaisemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tässä Finnkinolle ideaa. En tiedä olisiko millainen suosio, jos olisi erikseen näytöksiä jossa voluumit hiljaisemmalla.
Eikö olisi helpompaa vain säätää volyymia vähemmälle?
Joo, aivan liian kovalla volyymit. Mutta sekään ei peitä sitä helvetin popcornien mussutusta ja karkkipussien rapinaa.
Tästä syystä en käy elokuvissa.