Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nostin vuokria energian kallistumisen vuoksi

Vierailija
04.07.2022 |

Myös sähkölämmitys Kämpissä missä vuokralainen maksaa sähkönsä itse.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaan aina soppariin sopimuksen mukaan. Ei mitään prosentteja. Kulujen mukaan.

Vierailija
22/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen nostanut vuokraa ihan sen takia, että olen halunnut vuokralaisen pois asunnosta nopeammin. Kustannukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaan aina soppariin sopimuksen mukaan. Ei mitään prosentteja. Kulujen mukaan.

Mutta et voi kuitenkaan kävellä lakien yli.

Vierailija
24/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun sähkö, korot, vuokrat ja ruoan hinnat nousevat, on kiva nähdä kun kaupan alalla ja palvelualalla irtisanotaan porukkaa, lainat ei ole laskuja toimeentulotuessa eikä saa omistaa kesämökkiä.

Jos omistaa kesämökin tuommoisessa tilanteessa niin sehän on vaan hyvä. Sen voi myydä niin saa rahaa elämiseen.

Vierailija
25/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuokralaista viidestä irtisanoi sopparit kun lähdin korotuslinjalle. Vielä kaksi kämppää pitäisi saada vuokrattua kulut juoksee ja korot nousee. Pitäkäähän hyvistä vuokralaisista kiinni.

Vierailija
26/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun sähkö, korot, vuokrat ja ruoan hinnat nousevat, on kiva nähdä kun kaupan alalla ja palvelualalla irtisanotaan porukkaa, lainat ei ole laskuja toimeentulotuessa eikä saa omistaa kesämökkiä.

Jos omistaa kesämökin tuommoisessa tilanteessa niin sehän on vaan hyvä. Sen voi myydä niin saa rahaa elämiseen.

Ei saa myytyä. Työikäisiä on vähemmän kuin eläkeläisiä eikä lainaa saa edes asuntoon 2400 brutto tuloilla tai alle. Lainaa ei saa myöskään työkokeilijat, palkkatuella töitä tekevät, kuntouttavassa työtoiminnassa olevat, osa-aikatyöntekijät eikä nolla-sopimuksilla töissä olevat.

Vierailija
27/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko te tosissanne uskotte tämän peräkammarisohvaperunan jorinoita :D

Sillä reppanalla mitään vuokralaisia ole. Keski-ikäinen työtön poikamies, joka asustelee äitylinsä helmoissa ja haaveilee poikuutensa menettämisestä. Kaiket päivät lojuu täällä ja muilla foorumeilla ja lopun aikaa räiskii tietokonepelejä kylmiä roiskeläppiä mutustellen ja energiajuomaa lipittäen. Siinä meillä varsinainen isänmaantoivo :)

Vierailija
28/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko te tosissanne uskotte tämän peräkammarisohvaperunan jorinoita :D

Sillä reppanalla mitään vuokralaisia ole. Keski-ikäinen työtön poikamies, joka asustelee äitylinsä helmoissa ja haaveilee poikuutensa menettämisestä. Kaiket päivät lojuu täällä ja muilla foorumeilla ja lopun aikaa räiskii tietokonepelejä kylmiä roiskeläppiä mutustellen ja energiajuomaa lipittäen. Siinä meillä varsinainen isänmaantoivo :)

Älä nyt, täällä on näköjään oikein useiden asuntojen omistajia :D

Vierailija
29/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokranantajat ovat syöpä. Ne kaikki tulisi t a p p a a.

Mikä niissä vuokranantajissa kommunistia noin kiukuttaa?

Älä asu vuokralla: osta oma asunto itsellesi ja sen lisäksi vielä muutama ylimääräinen, joissa voit antaa samanlaisten ihmisten kuin itse olet nyt, asua Sinun kustannuksellasi, asujan kannalta ilmaiseksi; tai voit jopa myydä periaatteesi ja alkaa itse vuokranantajaksi.

"Jos et voi voittaa heitä, liity heihin."

Miksi et ole jo tehnyt niin, ja miksi sitten asut vuokralla jos se vuokranantaja on "syöpä"?

(Eikö tuollainen kirjoitus muuten jo täytä jonkun uhkauksen tunnusmerkit ja ole poliisiasiakin, vaikka tuon kirjoittaja toki ensisijaisesti tarvitsisi psykiatrista pakkohoitoa?)

Vierailija
30/31 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa hintojen nousu. Pistin vuokrankorotukset postiin. Homma tasaantuu sillä.

Vierailija
31/31 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralainen tekee itse sähkösopimuksen, että sikäli vähän tuulesta temmattu peruste ainakaan äkilliselle korkealle vuokran nostamiselle. Vuokranantaja kantaa myös itse taloudellisen riskin vuokratessaan asuntoa, muistakaapa tämä.

Jätevesien käsittelyt, vesimaksut tms. siihen indeksikorotuksen nostoon.

Itse olen aina penännyt nuoruudessa vuokralle muuttaessa että korotus on sidottu johonkin tarkasteluväliin ja oikeutetusti, esim. indeksi. Jos ei vuokranantajalle passaa niin irtianominen sitten siirtymäajalla, nostakoon seuraavalle vuokralaiselle aloituksessa maksua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme