Tapailumiehen toinen tapailunainen luulee että he seurustelevat, mikä neuvoksi?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä olet säälittävä.
Kuka ja miksi? Perustele.
Päivä toisensa jälkeen suollat nais_vihaa.
Olen nainen. En ole kirjoittanut tänne mitään kuukauteen. Pienet ympyrät? Eikö ole ystäviä?
Et ole. Kirjoitat päivittäin. Pienehköt ympyrät. En edes ehdi pitää yhteyttä kaikkiin ystäviin. Sinun piirisi ovat pienet ja ystäviä saisi jos ei olisi niin vihamielinen.
Olen nelikymppinen nainen. Luulen että tiedän sinua paremmin. Kirjoitan tänne aina kun on menkat. Siitä muistan.
Vai niin. Jos olet nelikymppinen, niin miten olet noin lapsellinen. Eikö pitäisi olla edes hitunen aikuisuutta jo.
En hae sinun hyväksyntää.
Ei kannatakaan. Mutta eikö olisi ihan oman itsesi kannalta paras käyttäytyä kuin aikuinen.
Missä asiassa? Nainen ei saa tavata miehiä? Olen hetero. En pidä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että luulee? Mieskö kertoi? Siinä tapauksessa sanot sille miehelle ettei huijaa tuota toista naista enempää vaan kertoo rehellisesti että tapailee toistakin. Saattaa olla ettei halua tätä tehdä koska saattaa jäädä yhden naisen varaan. Sitten mietit mitä mieltä olet tällaisesta miehestä ja haluatko jatkaa tapailua.
Vai tunnetko naisen ja hän on kertonut sinulle seurustelevansa tapailumiehesi kanssa? Siinä tapauksessa voit varmaan kertoa itsekin että tapailet samaa tyyppiä.
En voi paljastaa, liian tunnistettavaa.
Tapailussa haluan ehdottomasti olla mukana, seurustelusta en niin tiedä. Tapailen häntä niin kauan kunnes asia selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä olet säälittävä.
Kuka ja miksi? Perustele.
Päivä toisensa jälkeen suollat nais_vihaa.
Olen nainen. En ole kirjoittanut tänne mitään kuukauteen. Pienet ympyrät? Eikö ole ystäviä?
Et ole. Kirjoitat päivittäin. Pienehköt ympyrät. En edes ehdi pitää yhteyttä kaikkiin ystäviin. Sinun piirisi ovat pienet ja ystäviä saisi jos ei olisi niin vihamielinen.
Olen nelikymppinen nainen. Luulen että tiedän sinua paremmin. Kirjoitan tänne aina kun on menkat. Siitä muistan.
Vai niin. Jos olet nelikymppinen, niin miten olet noin lapsellinen. Eikö pitäisi olla edes hitunen aikuisuutta jo.
En hae sinun hyväksyntää.
Ei kannatakaan. Mutta eikö olisi ihan oman itsesi kannalta paras käyttäytyä kuin aikuinen.
Missä asiassa? Nainen ei saa tavata miehiä? Olen hetero. En pidä naisista.
Ihan tuolla henkisellä tasolla voisi olla hyväksi lopettaa tuo teinipelleily.
Eikö mies ole selventänyt että tapailee muitakin?Vai miksi tuo nainen olettaa että he seurustelee?Tietääkö nainen että ap tapailee samaa miestä?Mies vääntämään asia rautalangasta jos ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies ole selventänyt että tapailee muitakin?Vai miksi tuo nainen olettaa että he seurustelee?Tietääkö nainen että ap tapailee samaa miestä?Mies vääntämään asia rautalangasta jos ongelmia.
Ilmeisesti ei tarpeeksi. Nainen ei tajua että mies tapailee muitakin. He ovat tapailleet jostain alkutalvesta asti. Ehkä nainen siksi olettaa että he seurustelevat.
Kuinka pitkään yleensä tapaillaan ennen kuin sovitaan seurustelusta?
Jos on tapaillut puoli vuotta niin ei se siitä enää seurusteluksi muutu.
Miehet ei yleensä vaivaudu oikaisemaan käsitystä. Joskus tosiaan käy niin että joku tapailunainen luulee olevansa seurustelusuhteessa.
Jos olisin kyseisessä tilanteessa niin katsoisin että on miehen homma selvittää asia.
Mitä se ap:lle kuuluu, mitä joku toinen tapailunainen luulee, jos hän on itsekin vain tapailunainen? Tuohan on täysin miehen ja sen toisen naisen välinen asia. Voi myös olla, että mies seurustelee tuon toisen naisen kanssa, mutta tapailee silti sinua, joko luvalla tai salaa (eli pettää).
Lopetat tuollaiset tapailukikkailut ja rupeat aikuisten tavoin kunnollisiin suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Nykynuorilla tuntuu olevan, että tapailusta ei koskaan siirrytä seurusteluun, koska se vaatisi liikaa sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ap:lle kuuluu, mitä joku toinen tapailunainen luulee, jos hän on itsekin vain tapailunainen? Tuohan on täysin miehen ja sen toisen naisen välinen asia. Voi myös olla, että mies seurustelee tuon toisen naisen kanssa, mutta tapailee silti sinua, joko luvalla tai salaa (eli pettää).
Jos mies seurustelee, hän ei ole tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei yleensä vaivaudu oikaisemaan käsitystä. Joskus tosiaan käy niin että joku tapailunainen luulee olevansa seurustelusuhteessa.
Miehille ei ilmeisesti ole väliä, onko kyse tapailusta vai seurustelusta. Säälittää naisparat, jotka seurustelevat ns. yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynuorilla tuntuu olevan, että tapailusta ei koskaan siirrytä seurusteluun, koska se vaatisi liikaa sitoutumista.
Ei pelkästään nuorilla, vaan myös hyvän matkaa aikuisillakin. Aina on se mahdollisuus, että seuraava tindernaama onkin parempi.
Se koeajaa molemmat ja valitsee sen, joka ottaa paremmin suihin.
Itselleni se että jaetaan yhteistä arkea, merkitsee seurustelua. Se että matkustellaan yhdessä, mökkeillään ja nautitaan jostain huippuhetkistä ei vielä merkitse seurustelua.
Mistä tiedät että luulee? Mieskö kertoi? Siinä tapauksessa sanot sille miehelle ettei huijaa tuota toista naista enempää vaan kertoo rehellisesti että tapailee toistakin. Saattaa olla ettei halua tätä tehdä koska saattaa jäädä yhden naisen varaan. Sitten mietit mitä mieltä olet tällaisesta miehestä ja haluatko jatkaa tapailua.
Vai tunnetko naisen ja hän on kertonut sinulle seurustelevansa tapailumiehesi kanssa? Siinä tapauksessa voit varmaan kertoa itsekin että tapailet samaa tyyppiä.