Mies kyylää muita naisia
Ensinnäkin, loppuispa nämä saakelin helteet niin tuolla Prisman liukuportaissa on vähemmän tuijoteltavaa :D.
Todella ikävää käydä kaupassa kesken kivan ja romanttisen päivän ja taas kerran todistaa kun oma mies siinä aivan naamani edessä mittaa päästä varpaisiin kiimainen ilme naamallaan vastakkaiseen suuntaan kulkeneen pieneen toppiin ja tiukkoihin shortseihin pukeutuneen naisen. Näin tämän naisen itsekin, oli kyllä kaunis ja hyvät tissit, mutta tämä "pää olkapäät peppu varpaat tissit varpaat" -skannaus yhdistettynä tuohon ilmeeseen pilaa päivän multa aivan totaalisesti. Olen sanonut tästä miehelle kerran aika tiukkasanaisesti, ja hän alkoi kyllä kiinnittää siihen tiukemmin huomiota, mutta nyt taas säiden lämmettyä tuntuu unohtaneen että tuollainen kyyläys ihan siinä minun nenäni alla ei ole enää hyvien tapojen mukaista.
Antakaa vertaistukea, jätänkö sen sian?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä munkkia sinä olet miehestäsi tekemässä?
Ota ja nauti sinä vähäpukeisista mies vartaloista. Kyllähän katsoa saa, kun ei koske ;)Olenko tekemässä munkkia jos oletan että siinä aivan vieressäni ei tarvitse tehdä tätä kuolaavaa skannausta silloin kun minä sen väistämättä näen? Ymmärrän että kaikki miehet katsovat muistan naisia, mutta eksieni kohdalla en koskaan huomannut sitä.
Tämä ettet huolmannut eksistäsi samaa johtuu siitä että ei me kaikki miehet tosiaankaan skannailla naisia yleisillä paikoilla, vaan olemme vaimon, sukulaisten, kavereiden tai lasten kanssa siellä, ja keskitymme heihin. Kyllä mäkin tiedän noita kyylääjiä, mutta läheisiin ei heitä kuulu. Pahimmat vielä kommentoivat näkemäänsä, ja sitten muita seurassaan olijoita hävettää niin että silmät meinaa tippua päästä.
M38
Onhan sekin hassua kun jotkut tätä miehet perustelevat miesten visuaalisuudella kun naisia kauniit vaatteet, meikit, taide, sisustaminen yms. kiinnostaa mutta ehei, se pallomaha kaljankittaaja tuijottajamies on se "visuaalinen".
Täysin ymmärrettävää jos kuka tahansa mies vilkaisee miellyttävännäköistä naista ohimennen. Mutta jos on tuijottajan seurassa niin sopii sen naisenkin sitten olla visuaalinen komeita kesämiehiä kohtaan :D
Pointsit kuitenkin fiksuille miehille hyvästä käytöksestä!
Onkohan miehellä keski-iän kriisi kun nuoret naiset sekoittaa pään?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi kriisejä kun nuoret naiset sekoittaa pään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi kriisejä kun nuoret naiset sekoittaa pään.
Niin paljon että niitä pitää kuolata suu vaahdossa kun oma kumppani jota oletettavasti rakastaa, on vieressä ja pahoittaa mielensä? Ei kaikki miehet ole niin alapäänsä vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa ikävät muistot tästä kirjoituksesta. Aikoinaan tuollaisen kanssa seurustelin, joka vielä usein kommentoi huomionsa ääneen minulle. En koskaan ymmärtänyt että miksi, koska olen hetero nainen eikä minulle ole mitään iloa naiskauneudesta. Nykyään ymmärrän, että tarkoitus oli nöyryyttää ja loukata minua sekä nakertaa itsetuntoani.
Nykyinen mies on aivan täysin erilainen. Hän on hyvin viriili mies, eli en yhtään epäile, etteikö hänkin katsoisi kauniita naisia, mutta en vaan ole koskaan nähnyt hänen tekevän niin. Alkuun tarkkailin hänen katsettaan paljonkin, mutta koskaan ei ole tapahtunut niin että hän olisi seurassani mittaillut katseellaan jotakuta toista naista. Hänen kanssaan on niin kiva mennä rannallekin, kun hänen seurassaan ei tarvitse hävetä ja nöyryyttyä. Samalla pidän siitä ajatuksesta että hän saa silmänruokaa, toivonhan hänelle pelkkää hyvää! Itsellänikin on tässä suhteessa paljon suurempi motivaatio pitää itseäni kunnossa ja laittautua, kun mies arvostaa minua, käyttäytyy itsetuntoani kohottavasti eikä vertaile. Ikinä hän ei tarkoituksella yrittäisi loukata minua ja pahoittaa mieltäni.
Jos tuo asia häiritsee sinua ap, niin muista että kaikki miehet eivät ole tuollaisia. Tiedän, miten itsetuntoa syövää tuo voi olla ja kuolettaa kaikki tunteet miestä kohtaan.Kiitos kommentista! Tämä mies vain on muuten aivan unelmakumppani, uskokaa tai älkää 😅. Jos ei olisi, olisin tehnyt jo ratkaisuni. Onneksi Suomen kesä on lyhyt!
Oletko varma, että hän on unelmakumppani muuten? En mieti niinkään tuota skannailua, vaan sitä että mies ei välitä tunteistasi hölkäsen pöläystä. Olet hänelle tehnyt selväksi kuinka hänen toiminta satuttaa sinua, mutta hän vain jatkaa. Minä en kutsuisi tuollaista unelmakumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa ikävät muistot tästä kirjoituksesta. Aikoinaan tuollaisen kanssa seurustelin, joka vielä usein kommentoi huomionsa ääneen minulle. En koskaan ymmärtänyt että miksi, koska olen hetero nainen eikä minulle ole mitään iloa naiskauneudesta. Nykyään ymmärrän, että tarkoitus oli nöyryyttää ja loukata minua sekä nakertaa itsetuntoani.
Nykyinen mies on aivan täysin erilainen. Hän on hyvin viriili mies, eli en yhtään epäile, etteikö hänkin katsoisi kauniita naisia, mutta en vaan ole koskaan nähnyt hänen tekevän niin. Alkuun tarkkailin hänen katsettaan paljonkin, mutta koskaan ei ole tapahtunut niin että hän olisi seurassani mittaillut katseellaan jotakuta toista naista. Hänen kanssaan on niin kiva mennä rannallekin, kun hänen seurassaan ei tarvitse hävetä ja nöyryyttyä. Samalla pidän siitä ajatuksesta että hän saa silmänruokaa, toivonhan hänelle pelkkää hyvää! Itsellänikin on tässä suhteessa paljon suurempi motivaatio pitää itseäni kunnossa ja laittautua, kun mies arvostaa minua, käyttäytyy itsetuntoani kohottavasti eikä vertaile. Ikinä hän ei tarkoituksella yrittäisi loukata minua ja pahoittaa mieltäni.
Jos tuo asia häiritsee sinua ap, niin muista että kaikki miehet eivät ole tuollaisia. Tiedän, miten itsetuntoa syövää tuo voi olla ja kuolettaa kaikki tunteet miestä kohtaan.Kiitos kommentista! Tämä mies vain on muuten aivan unelmakumppani, uskokaa tai älkää 😅. Jos ei olisi, olisin tehnyt jo ratkaisuni. Onneksi Suomen kesä on lyhyt!
Oletko varma, että hän on unelmakumppani muuten? En mieti niinkään tuota skannailua, vaan sitä että mies ei välitä tunteistasi hölkäsen pöläystä. Olet hänelle tehnyt selväksi kuinka hänen toiminta satuttaa sinua, mutta hän vain jatkaa. Minä en kutsuisi tuollaista unelmakumppaniksi.
Kyllä hän on parantanut tapojaan entisestä, aiemmin kun astuttiin kotiovesta ulos hän tarkisti heti ympäristön, minusta naisten varalle, omasta mielestään vain tarkkailee ympäristöään. Mies selvästi pinnistelee usein ja katsoo muualle naisten kävellessä vastaan, tämä siis sen jälkeen kun sain asiasta kunnon raivarit. Hän selvästi välittää tunteitani ja on valmis muuttumaan, mutta joku luolamiesvietti puskee hämmentävän vahvana esiin näillä kesähelteillä. Mies saattoi olla myös erityisen seksuaalisella tuulella, oltiin oltu hotellissa yötä ja harrastettu paljon seksiä. Ikävää vain että tämä moodi merkitsee myös sitä että tämä muiden kyyläys alkaa. En haluaisi alkaa kahlitsemaan ketään, mutta en voi sille mitään että tuo skannaamimen sattuu. Sellainen muunlainen katselu vielä menisi mutta tätä päästä varpaisiin tarkastusta en vain kestä katsella.
Mietinmie kirjoitti:
Minusta raja kulkee siinä, ettei mies tai nainen kyylää toisia niin näkyvästi, että nolaa seurassaan olevan puolisonsa. Mua ei haittaa, jos vaimoni katsoo himoiten muita miehiä, eikä vaimoa mun vilkuilut, kunhan osaa käyttäytyä. Päinvastoin, tuo uutta kipinää suhteeseen, kun voidaan toisillemme avoimesti sanoa myös sen, jos näkee jonkun tosi seksikkään. Ja näin on ollut alusta asti. Toki kehun myös vaimoani päivittäin ja katson häntä himoiten. 20 vuotta on yhdessä kohta oltu ja rakkautta on. Toki tiedän, että vaimolle tulee joskus alemmuuskompleksi omasta vartalostaan, joten yritän olla hienotunteinen ja muistan aina myös kehua häntä.
Huh, juuri tuon takia on mukava olla yhdessä normaalin miehen kanssa normaalissa parisuhteessa.
Jos mies toisi parisuhteeseen vipinää niin että ensin kyttäilee muita naisia ja tulee sitten minuun kuvittelemaan noita naisia, ja kokee sen vielä piristävänä, niin se olisi kengän kuva takapuoleen samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää saada edes katsella. Suomen kesä on niin lyhyt... Tulee itsekin katseltua, mutta onneksi vaimo on samanlainen naisten suhteen myös. :D
Miksi varatun pitäisi katsella?
Mies kiihottuu visuaalisesti vaihtelevista kohteista. Harvoin myöskään se oma kumppani on sitä tasoa mitä _oikeasti_ haluaisi, vaan on joutunut tyytymään. Täytetään pettymystä.
Sellasen miehen pitää kasvattaa m. nat ja erota, jos ei oo eukkoonsa tyytyväinen.
Onko miehesi samanikäinen vai huomattavasti. nuorempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on parantanut tapojaan entisestä, aiemmin kun astuttiin kotiovesta ulos hän tarkisti heti ympäristön, minusta naisten varalle, omasta mielestään vain tarkkailee ympäristöään. Mies selvästi pinnistelee usein ja katsoo muualle naisten kävellessä vastaan, tämä siis sen jälkeen kun sain asiasta kunnon raivarit. Hän selvästi välittää tunteitani ja on valmis muuttumaan, mutta joku luolamiesvietti puskee hämmentävän vahvana esiin näillä kesähelteillä. Mies saattoi olla myös erityisen seksuaalisella tuulella, oltiin oltu hotellissa yötä ja harrastettu paljon seksiä. Ikävää vain että tämä moodi merkitsee myös sitä että tämä muiden kyyläys alkaa. En haluaisi alkaa kahlitsemaan ketään, mutta en voi sille mitään että tuo skannaamimen sattuu. Sellainen muunlainen katselu vielä menisi mutta tätä päästä varpaisiin tarkastusta en vain kestä katsella.
Ei siinä ole mitään kahlitsemista kun kertoo, ettei pidä jostain kumppanin toiminnasta. Kumppani sitten itse tekee sen päätöksen, jatkaako toimintaa vai ei. Itse voi sitten lähteä pois suhteesta, jossa tulee kerta toisensa jälkeen loukatuksi.
Ei siinä ole mitään kahlitsemista kun kertoo, ettei pidä jostain kumppanin toiminnasta. Kumppani sitten itse tekee sen päätöksen, jatkaako toimintaa vai ei. Itse voi sitten lähteä pois suhteesta, jossa tulee kerta toisensa jälkeen loukatuksi.
Nyt jos kertoisin miehelle pahoittaneeni Prismareissulla mieleni, hän ei taatusti edes muistaisi koko asiaa. Pyytäisi kyllä anteeksi. Siksi vain valitan täällä netissä ja räjähdän taas sitten joskus kun näitä kokemuksia on muistissa muutama liikaa..
Voimismammojen " mun mies rakastaa mua juuri sellaisen kuin olen" , totuus paljastuu aina kesäisin.
Joo, vaihtoon. Varsinkin jos on himotuijotus, eikä mitään muuta liiku päässä. Löydät romanssin muualtakin, aidomman miehen tai sinkkunakin ok.
Been there. Mukava mies, juuri sellainen kiltti mies; seurusteltiin yhteensä puolitoista vuotta, koska en halunnut myöntää itselleni, että tämä ei toimi. Kun liikuttiin yhdessä kesäaikaan, niin pää pyöri autoa ajaessa ja suu maiskutti (!) Kuulemma vanhemmiltaan oli oppinut, että "on ihan ok mennä ulos keräämään ruokahalua, kunhan tulee kotiin syömään".
Ja jos sillä on jotain merkitystä, niin minä olin 160/50-52, hän jotain 180/100-120. Eikä se todellakaan ollut lihasta.
Teet niin kuin minä aikoinaan: katsoin samalla tavalla muita miehiä ja varmistin että ukko huomasi. Näin en enää edes kiinnittänyt huomiota tuijottiko se naisia vai ei, kun keskityin skannailemaan muita miehiä prismassa ja missä ikinä oltiinkaan. Aika herkkuja nuo tavan duunarit jotka neljän jälkeen asioi kaupassa. En aiemmin edes kiinnittänyt huomiota. Taisi tepsiä kun huomattavasti vähemmän on ukon pää kääntyillyt muita naisia kohti mitä olen välillä tarkkaillut.
Vierailija kirjoitti:
Voimismammojen " mun mies rakastaa mua juuri sellaisen kuin olen" , totuus paljastuu aina kesäisin.
Kyllä. Totuushan on se että mies rakastaa vain ulkonäköä. Muistakaa naiset se. Älkää alkako suhteisiin nykyajan miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää saada edes katsella. Suomen kesä on niin lyhyt... Tulee itsekin katseltua, mutta onneksi vaimo on samanlainen naisten suhteen myös. :D
Miksi varatun pitäisi katsella?
Mies kiihottuu visuaalisesti vaihtelevista kohteista. Harvoin myöskään se oma kumppani on sitä tasoa mitä _oikeasti_ haluaisi, vaan on joutunut tyytymään. Täytetään pettymystä.
Eli muistakaa jälleen, naiset: Älkää koskaan sitoutuko mieheen, joka ei halutessaan saisi muitakin naisia. Myös teitä nuorempia, kauniimpia, hoikempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Totuushan on se että mies rakastaa vain ulkonäköä. Muistakaa naiset se. Älkää alkako suhteisiin nykyajan miesten kanssa.
Tää palsta on loistojuttu kun täällä miehetkin uskaltaa kertoa totuuden. Reaalielämässähän valehdellaan ummet ja lammet. Mutta kiitos sulle totuudenpuhuja, mulla alkoi myös nyt uusi elämä ilman miehiä sillä en halua ulkonäköön perustuvaa rakkautta.
Itse tunnen lähinnä myötähäpeää kun puoliso toljottaa niin avoimen kiimaisena naisia. Otan hajuarakoa häneen, etteivät ihmiset tajua olevan hänen kanssaan liikkeellä. Jos hän on tuollainen seurassani niin minkälainen hän on yksin? Hän ei itse tajua, että kuinka selvästi hänen silmänsä ja ilmeensä sekä pään pyöriminen paljastavat hänet.
Julia Valtanen, naisten keihäs. Nätti kasvoiltaan ja mahtava perä plus reidet!