Mies kyylää muita naisia
Ensinnäkin, loppuispa nämä saakelin helteet niin tuolla Prisman liukuportaissa on vähemmän tuijoteltavaa :D.
Todella ikävää käydä kaupassa kesken kivan ja romanttisen päivän ja taas kerran todistaa kun oma mies siinä aivan naamani edessä mittaa päästä varpaisiin kiimainen ilme naamallaan vastakkaiseen suuntaan kulkeneen pieneen toppiin ja tiukkoihin shortseihin pukeutuneen naisen. Näin tämän naisen itsekin, oli kyllä kaunis ja hyvät tissit, mutta tämä "pää olkapäät peppu varpaat tissit varpaat" -skannaus yhdistettynä tuohon ilmeeseen pilaa päivän multa aivan totaalisesti. Olen sanonut tästä miehelle kerran aika tiukkasanaisesti, ja hän alkoi kyllä kiinnittää siihen tiukemmin huomiota, mutta nyt taas säiden lämmettyä tuntuu unohtaneen että tuollainen kyyläys ihan siinä minun nenäni alla ei ole enää hyvien tapojen mukaista.
Antakaa vertaistukea, jätänkö sen sian?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Siis ainahan on ollut niitä tyyppejä joista kaikki tietää että tuolla on porukan rasvaisimmat/limaisimmat jutut ja on tosi perso naisille ja kyltymätön por non kuluttaja jne- itse en halua tällaista miehekseni.
No tämä mies ei ole tuo, fiksu ja muuten todella ihana, käyttäytyy todella kohteliaasti kaikkia ihmisiä kohtaan, eikä puhu rasvajuttuja. Mutta pakonomainen tarve tuohon skannaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa ikävät muistot tästä kirjoituksesta. Aikoinaan tuollaisen kanssa seurustelin, joka vielä usein kommentoi huomionsa ääneen minulle. En koskaan ymmärtänyt että miksi, koska olen hetero nainen eikä minulle ole mitään iloa naiskauneudesta. Nykyään ymmärrän, että tarkoitus oli nöyryyttää ja loukata minua sekä nakertaa itsetuntoani.
Nykyinen mies on aivan täysin erilainen. Hän on hyvin viriili mies, eli en yhtään epäile, etteikö hänkin katsoisi kauniita naisia, mutta en vaan ole koskaan nähnyt hänen tekevän niin. Alkuun tarkkailin hänen katsettaan paljonkin, mutta koskaan ei ole tapahtunut niin että hän olisi seurassani mittaillut katseellaan jotakuta toista naista. Hänen kanssaan on niin kiva mennä rannallekin, kun hänen seurassaan ei tarvitse hävetä ja nöyryyttyä. Samalla pidän siitä ajatuksesta että hän saa silmänruokaa, toivonhan hänelle pelkkää hyvää! Itsellänikin on tässä suhteessa paljon suurempi motivaatio pitää itseäni kunnossa ja laittautua, kun mies arvostaa minua, käyttäytyy itsetuntoani kohottavasti eikä vertaile. Ikinä hän ei tarkoituksella yrittäisi loukata minua ja pahoittaa mieltäni.
Jos tuo asia häiritsee sinua ap, niin muista että kaikki miehet eivät ole tuollaisia. Tiedän, miten itsetuntoa syövää tuo voi olla ja kuolettaa kaikki tunteet miestä kohtaan.
Kiitos kommentista! Tämä mies vain on muuten aivan unelmakumppani, uskokaa tai älkää 😅. Jos ei olisi, olisin tehnyt jo ratkaisuni. Onneksi Suomen kesä on lyhyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ainahan on ollut niitä tyyppejä joista kaikki tietää että tuolla on porukan rasvaisimmat/limaisimmat jutut ja on tosi perso naisille ja kyltymätön por non kuluttaja jne- itse en halua tällaista miehekseni.
No tämä mies ei ole tuo, fiksu ja muuten todella ihana, käyttäytyy todella kohteliaasti kaikkia ihmisiä kohtaan, eikä puhu rasvajuttuja. Mutta pakonomainen tarve tuohon skannaamiseen.
Tuo skannailu ärsyttää enemmän jos ei tunne itse saavansa mieheltään samanlaista "skannailua". Lähes kaikki miehet muuten tekee tota. Minuakin on skannailleet monet perheelliset miehet ja sitten skannailu tehtyään alkaneet lääppiä omaa kumppaniaan. Eli tod. näk. skannailu on harmitonta. Ja en edes ole mikään tyrkky todellakaan. Ihan t-paidassa ja shortseissa kuljen tuolla perheeni kanssa. Mulla vaan sattuu olemaan sellainen petite vartalon malli, joka on pokessa aika runsaasti esillä. Mutta tuolla tosimaailmassa tämän ikäisellä hyvin harvinainen. Oma mieheni skannailee kaikki muodokkaammat naiset. Discreetisti onneksi.
Skannaako se kaikenikäisiä naisia vai vaan jotain teinin näköisiä ja parikymppisiä? Se voi olla yksi ärsytysaspekti lisää tai minulle ainakin koska mitenkään en voi itse nuorentua 15 vuotta.
En olisi tuollaisen miehen kanssa. Näen noita aina välillä. Säälin teitä puolisoita.
Olen itse nätti ja timmissä kunnossa.
Jos en riittäisi miehelleni, niin pistän vaihtoon.
Ohimennen voi katsoa.
Päästä varpaisiin kuolaaminen on mulle turn off!
Kiva romanttinen päivä Prismassa.
:)
Jos se katsoo vain. Isompi kysymys on varmaan, millainen suhtenne on? Itse seurustelin jonkin aikaa nuorempana ollessani miestä, joka katsoi (tuijotteli!) teinejä, ja väitti ettei to-dellakaan, ehei, ja kun se ahdisti minua, selvästi kiusasi minua sillä ja naureskeli kun se ahdisti. Emme sitten olleet kohta enää yhdessä.
Jätä. Sika on, jos noin käyttäytyy. Itse en ikinä kattelis tollaista. Ei kaikki miehet vilkuile ja katsele, varsinkaan älykkäät, joilla mielessä niin paljon mielenkiintoisia asioita muita kuin seksi. No, ei kaikki naisetkaan katsele. Riippuu persoonastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo skannailu ärsyttää enemmän jos ei tunne itse saavansa mieheltään samanlaista "skannailua". Lähes kaikki miehet muuten tekee tota. Minuakin on skannailleet monet perheelliset miehet ja sitten skannailu tehtyään alkaneet lääppiä omaa kumppaniaan. Eli tod. näk. skannailu on harmitonta. Ja en edes ole mikään tyrkky todellakaan. Ihan t-paidassa ja shortseissa kuljen tuolla perheeni kanssa. Mulla vaan sattuu olemaan sellainen petite vartalon malli, joka on pokessa aika runsaasti esillä. Mutta tuolla tosimaailmassa tämän ikäisellä hyvin harvinainen. Oma mieheni skannailee kaikki muodokkaammat naiset. Discreetisti onneksi.
"Lähes kaikki" ei helvetti 😂 et taida olla mikään penaalin terävin kynä. Se poken kattelukin kannattaa vetää minimiin.
Nää tyypit, jotka hokee asiasta kuin asiasta, että KAIKKI TEKEE NIIN, ovat lähes poikkeuksetta aivan väärässä. Syy, miksi hoetaan, että kaikki tekee niin, on oikeasti se, että sillä haetaan helpotusta sille omalle tekemiselle ja osa myös oikeutusta ja järkeilyä sen jatkamiselle. Älä ikinä usko näihin "kaikki tekee sitä ja tätä", ne kertovat (huonoa) vain hokijastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut että tuommoiseen mieheen pitäisi tunnetasolla suhtautua kuin johonkin kaveriin. Eihän tuollaisen miehen kanssa mitään romanttista voi olla, kun sen pilaa aina se vatsaa myllertävä möykky heti kun joku nuori ja nätti ilmaantuu omaan näkökenttään ja tietää mitä siitä seuraa kun mieskin sen bongaa.
Itse tapailen tällä hetkellä miestä, joka heittää toisinaan "vitsiä" toisten naisten iskemisestä.
Viimeksi tuollaisen heiton kohdalla totesin, että siitä vaan, ihan vapaasti voi mennä iskemään vaikka ketä, mutta minulle ei sen jälkeen kannata enää soitella.
Nyt vitsailuja ei enää ole tullut, mutta olen päättänyt, että sellaisen vitsin tullessa pistän koko suhteen poikki.
Vaikea lähteä tunteita kasvattamaan ja välillä alkaa olla suhtautuminen kuin johonkin kaveriin.
Onneksi suurin osa miehistä on fiksuja, eivätkä loukkaa omaa naista muiden epäsopivalla vilkuilulla.
Kyllä miehen pitää saada edes katsella. Suomen kesä on niin lyhyt... Tulee itsekin katseltua, mutta onneksi vaimo on samanlainen naisten suhteen myös. :D
Vierailija kirjoitti:
Skannaako se kaikenikäisiä naisia vai vaan jotain teinin näköisiä ja parikymppisiä? Se voi olla yksi ärsytysaspekti lisää tai minulle ainakin koska mitenkään en voi itse nuorentua 15 vuotta.
Alle kolmekymppisiä lähinnä, itse on 40v. Minä muutaman vuoden nuorempi. Kerran kyyläsi katseellaan arviolta 17-vuotiasta, siitä kun raivostuin niin vakuutti ettei ole kiinnostunut teineistä. Lähinnä skannailee noin 23-27-vuotiaita, itse olen 37 ja vaikka olen hoikka, hyvässä kunnossa ja kaunis itsekin, varmaan tuo ikäero näihin katseen kohteisiin tuntuu pahalta kun tiedän etten voi muuttua nuoremmaksi.
Mies kyllä käy kuumana minuunkin, ja osoittaa sen kyllä, eli kyse ei ole siitä että jäisin ilman huomiota itse.
Olen vain niin hämmentynyt miten muuten niin fiksu ja ajattelevainen mies taantuu kuolaavaksi käytöstävattomaksi eläimeksi kun vähän tissivako vilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää saada edes katsella. Suomen kesä on niin lyhyt... Tulee itsekin katseltua, mutta onneksi vaimo on samanlainen naisten suhteen myös. :D
Mitäs jos vaimo kuolaisi aamusta iltaan nuoria salskeita miehiä, vieläkö naurattaisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi varatun pitäisi katsella?
En suostuisi samaan, että mies kyylää muita naisia. Miehen pitää kiinnittää vain huomio sinuun, ei muihin naisiin. Minulla oli myös yksi mies, joka haluaa ihailla monia naisia samaan aikaan, eikä kiinnitä minuun huomiota. Jätin hänet. Ei kiinnosta mies, joka tuijottaa muita naisia minun läsnäollessa. Siis miesystäväsi ei ole kiinnostunut sinusta tai sitten on vain pelimies. Ja pelimiehet ressukat jäävät aina yksin, ei niitä kukaan huoli. Ehkä sunkin mies ressu haluaa saalistaa nuorempia naisia yli 50+, vaikka on jo kaksi jalkaa haudassa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi varatun pitäisi katsella?
Mies kiihottuu visuaalisesti vaihtelevista kohteista. Harvoin myöskään se oma kumppani on sitä tasoa mitä _oikeasti_ haluaisi, vaan on joutunut tyytymään. Täytetään pettymystä.
Katon just naisten keihäskisaa telkkarista. Jumaleisson kun on ihanan lihaksikkaita naisia. Noilta saisi hyvät kyydit!
M36
Kiitos kommentista! Minäkin aloin jo keväällä jännittää, joko se kohta taas alkaa. Alkukesän deiteillä miehen oli sitten pakko kääntyä kanssani brunssille kävellessä vain katsomaan, miltä takanamme kulkeneet nuoret tytöt näyttivät. Tytöt olivat jatkaneet jo matkaansa eri suuntaan, ja mies huomasi äänten häipyessä että he eivät olleet jatkaneet samaan suuntaan. Tiesi aivan varmasti että näen, koska keskustelimme siinä toisiamme katsellen, mutta pakko oli kääntyä silti katsomaan. Tästä suivaantuneena annoin todella suoraa palautetta, olinhan katsonut asiaa läpi sprmoen, koska ajattelin että kaikki miehet tekee tätä. Mutta jossain se raja menee. Omien sanojensa mukaan mies vain tarkkailee ympäristöään 🤦