Mies kyylää muita naisia
Ensinnäkin, loppuispa nämä saakelin helteet niin tuolla Prisman liukuportaissa on vähemmän tuijoteltavaa :D.
Todella ikävää käydä kaupassa kesken kivan ja romanttisen päivän ja taas kerran todistaa kun oma mies siinä aivan naamani edessä mittaa päästä varpaisiin kiimainen ilme naamallaan vastakkaiseen suuntaan kulkeneen pieneen toppiin ja tiukkoihin shortseihin pukeutuneen naisen. Näin tämän naisen itsekin, oli kyllä kaunis ja hyvät tissit, mutta tämä "pää olkapäät peppu varpaat tissit varpaat" -skannaus yhdistettynä tuohon ilmeeseen pilaa päivän multa aivan totaalisesti. Olen sanonut tästä miehelle kerran aika tiukkasanaisesti, ja hän alkoi kyllä kiinnittää siihen tiukemmin huomiota, mutta nyt taas säiden lämmettyä tuntuu unohtaneen että tuollainen kyyläys ihan siinä minun nenäni alla ei ole enää hyvien tapojen mukaista.
Antakaa vertaistukea, jätänkö sen sian?
Kommentit (95)
Kaikki tissit ja perseet tsekataan oli nainen seurassa tai ei. T: M40+
Vierailija kirjoitti:
Joudun työssäni käyttämään virkapukua ja voin kertoa teille, että naiset kyllä kiikaroi oli kesä taikka talvi.
Ei tässä siitä olekaan kyse etteikö ihmiset katsoisi toisiaan ikinä yhtään. Kaiken hameessa/topeissa liikkuvan irstas kyttäys ja tuijottaminen etenkin kun on oman puolison seurassa on se ongelma tässä. Itsehillinnän puutetta.
No mies on selkeä 🐷
Täysin viettien hallinnassa eikä osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tissit ja perseet tsekataan oli nainen seurassa tai ei. T: M40+
Mutta onko sinulla naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun työssäni käyttämään virkapukua ja voin kertoa teille, että naiset kyllä kiikaroi oli kesä taikka talvi.
Ei tässä siitä olekaan kyse etteikö ihmiset katsoisi toisiaan ikinä yhtään. Kaiken hameessa/topeissa liikkuvan irstas kyttäys ja tuijottaminen etenkin kun on oman puolison seurassa on se ongelma tässä. Itsehillinnän puutetta.
Haluan vielä kommentoida, että ei kyse ole itsehillinnästä, tai sen puutteestavaan normaalista elämisestä johon ei kuulu suurimmalla osalla miehistä kenenkään kyttääminen.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se naisille tuntuu kelpaavan irstas kyttäys ja tuijottaminen talvellakin vaikka virkapuvun alta näkyy vain kasvot. Olisiko se tuota itsehillinnän puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä munkkia sinä olet miehestäsi tekemässä?
Ota ja nauti sinä vähäpukeisista mies vartaloista. Kyllähän katsoa saa, kun ei koske ;)
Missä tuollaisia on? Miehille on paljon enemmän katseltavaa.
Toisekseen ainakaan minua ei kiinnosta olla parisuhteessa jos kunnioitukseni kumppania kumppania kohtaan on sitä luokkaa että kyylään muita himoiten.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan käynyt uimassa tänään??
minä kävin ja kyyläsin kiimaisena rannallaolevia naisia
Joo, minussa ei naisena herätä mitään kummempia himoja kadulla liikkuvat hyvänkäännäköiset miehet, siis niin että pitäisi jäädä kaikkia kuolaamaan aivan omissa maailmoissani. En usko että kaikki miehetkään on niin yliseksuaalisia kuin tuo aloittajan miestyyppi (joita sinänsä on suht paljonkin).
Minusta raja kulkee siinä, ettei mies tai nainen kyylää toisia niin näkyvästi, että nolaa seurassaan olevan puolisonsa. Mua ei haittaa, jos vaimoni katsoo himoiten muita miehiä, eikä vaimoa mun vilkuilut, kunhan osaa käyttäytyä. Päinvastoin, tuo uutta kipinää suhteeseen, kun voidaan toisillemme avoimesti sanoa myös sen, jos näkee jonkun tosi seksikkään. Ja näin on ollut alusta asti. Toki kehun myös vaimoani päivittäin ja katson häntä himoiten. 20 vuotta on yhdessä kohta oltu ja rakkautta on. Toki tiedän, että vaimolle tulee joskus alemmuuskompleksi omasta vartalostaan, joten yritän olla hienotunteinen ja muistan aina myös kehua häntä.
Minulla on sama ongelma mieheni kanssa ja ollaan kyllä eron partaalla. Tosiaan tuttua tuo etten halua edes tehdä yhdessä mitään asioita, tai mennä julkisille paikoille hänen kanssa, kun aina huomio vaan jakautuu muille naisille. Vihaan sitä pään kääntymistä, tuijottamista ja skannaamista. Tosiaan eksien kanssa ei ole ollut tuota ongelmaa.
Tulipa ikävät muistot tästä kirjoituksesta. Aikoinaan tuollaisen kanssa seurustelin, joka vielä usein kommentoi huomionsa ääneen minulle. En koskaan ymmärtänyt että miksi, koska olen hetero nainen eikä minulle ole mitään iloa naiskauneudesta. Nykyään ymmärrän, että tarkoitus oli nöyryyttää ja loukata minua sekä nakertaa itsetuntoani.
Nykyinen mies on aivan täysin erilainen. Hän on hyvin viriili mies, eli en yhtään epäile, etteikö hänkin katsoisi kauniita naisia, mutta en vaan ole koskaan nähnyt hänen tekevän niin. Alkuun tarkkailin hänen katsettaan paljonkin, mutta koskaan ei ole tapahtunut niin että hän olisi seurassani mittaillut katseellaan jotakuta toista naista. Hänen kanssaan on niin kiva mennä rannallekin, kun hänen seurassaan ei tarvitse hävetä ja nöyryyttyä. Samalla pidän siitä ajatuksesta että hän saa silmänruokaa, toivonhan hänelle pelkkää hyvää! Itsellänikin on tässä suhteessa paljon suurempi motivaatio pitää itseäni kunnossa ja laittautua, kun mies arvostaa minua, käyttäytyy itsetuntoani kohottavasti eikä vertaile. Ikinä hän ei tarkoituksella yrittäisi loukata minua ja pahoittaa mieltäni.
Jos tuo asia häiritsee sinua ap, niin muista että kaikki miehet eivät ole tuollaisia. Tiedän, miten itsetuntoa syövää tuo voi olla ja kuolettaa kaikki tunteet miestä kohtaan.
Olen ajatellut että tuommoiseen mieheen pitäisi tunnetasolla suhtautua kuin johonkin kaveriin. Eihän tuollaisen miehen kanssa mitään romanttista voi olla, kun sen pilaa aina se vatsaa myllertävä möykky heti kun joku nuori ja nätti ilmaantuu omaan näkökenttään ja tietää mitä siitä seuraa kun mieskin sen bongaa.
Minä pukeudun kesäisin pääasiassa mekkoihin (ei mitään makkarankuoria tai just ja just p*llun peittäviä) ja monesti naistensa kanssa olevat miehet katsoo. Se on jotenkin kiusallista ja on yleensä niin, että se nainen katsoo okein tarkoituksella toiseen suuntaan ja mies katsoo päästä varpaisiin. En siis kulje missään pikkutopeissa tai tissit tyrkyllä tai perseshortseissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun kesäisin pääasiassa mekkoihin (ei mitään makkarankuoria tai just ja just p*llun peittäviä) ja monesti naistensa kanssa olevat miehet katsoo. Se on jotenkin kiusallista ja on yleensä niin, että se nainen katsoo okein tarkoituksella toiseen suuntaan ja mies katsoo päästä varpaisiin. En siis kulje missään pikkutopeissa tai tissit tyrkyllä tai perseshortseissa.
Minä olin tuollainen nainen, siis ylipäätään kun halusin olla niissä romanttisissa kuvitelmissani niin en halunnut useinkaan uskoa omia vaistojani ja aistejani että mies tosiaan yrittää siinä vaan katsella ja flirttailla 20 v nuoremmalle naiselle minun läsnäollessani..
Jos on pussit kovin pinkeenä, niin tietty siinä tulee himokkaita katseita luotua tisseihin ja takapuoliin.
Ne miehet, jotka ei tee sitä, saavat kotona tarpeeksi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pussit kovin pinkeenä, niin tietty siinä tulee himokkaita katseita luotua tisseihin ja takapuoliin.
Ne miehet, jotka ei tee sitä, saavat kotona tarpeeksi seksiä.
Hah, ei ole tästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se naisille tuntuu kelpaavan irstas kyttäys ja tuijottaminen talvellakin vaikka virkapuvun alta näkyy vain kasvot. Olisiko se tuota itsehillinnän puutetta.
Oman vaimon pää kääntyy aina jos olemme liikennevaloissa poliisiauton kanssa rinnakkain. Joku siinä haalarissa vetää puoleensa. Vaimo on vähän kuin harakka kaiken kiiltävän perään.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan käynyt uimassa tänään??
Jo vain.Kävin jo naimassakin.