Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kyylää muita naisia

Näin meillä Espoossa
03.07.2022 |

Ensinnäkin, loppuispa nämä saakelin helteet niin tuolla Prisman liukuportaissa on vähemmän tuijoteltavaa :D.

Todella ikävää käydä kaupassa kesken kivan ja romanttisen päivän ja taas kerran todistaa kun oma mies siinä aivan naamani edessä mittaa päästä varpaisiin kiimainen ilme naamallaan vastakkaiseen suuntaan kulkeneen pieneen toppiin ja tiukkoihin shortseihin pukeutuneen naisen. Näin tämän naisen itsekin, oli kyllä kaunis ja hyvät tissit, mutta tämä "pää olkapäät peppu varpaat tissit varpaat" -skannaus yhdistettynä tuohon ilmeeseen pilaa päivän multa aivan totaalisesti. Olen sanonut tästä miehelle kerran aika tiukkasanaisesti, ja hän alkoi kyllä kiinnittää siihen tiukemmin huomiota, mutta nyt taas säiden lämmettyä tuntuu unohtaneen että tuollainen kyyläys ihan siinä minun nenäni alla ei ole enää hyvien tapojen mukaista.

Antakaa vertaistukea, jätänkö sen sian?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
2/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä munkkia sinä olet miehestäsi tekemässä?

Ota ja nauti sinä vähäpukeisista mies vartaloista. Kyllähän katsoa saa, kun ei koske ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo

Olisikin 😅

Vierailija
4/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen on miehiin sisäänrakennettu. jos kadulla näkyy nainen jolla on normia isot tissit, niin kyllä nainenkin kiinnittää huomioo. KOSKA NE EROTTUU JOUKOSTA/MASSASTA...

Vierailija
5/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tällaiset asiat kannattaa miehestä tutkia ennen kuin sitoutuu. Teillä ei selkeästi ole suhteessa rakkautta. Ikävää.

Vierailija
6/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli hauska......

Vierailija
7/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ja nauti sinä vähäpukeisista mies vartaloista. Kyllähän katsoa saa, kun ei koske ;)

Olenko tekemässä munkkia jos oletan että siinä aivan vieressäni ei tarvitse tehdä tätä kuolaavaa skannausta silloin kun minä sen väistämättä näen? Ymmärrän että kaikki miehet katsovat muistan naisia, mutta eksieni kohdalla en koskaan huomannut sitä.

Vierailija
8/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin tuollaista hetken aikaa. Näimme lähinnä minun luonani, tai jossain muualla missä ei ollut juuri muita ihmisiä. Kun ekan kerran kävimme sitten yhdessä kaupunkiviikonloppua viettämässä niin tuli kyllä selväksi ettei mies ole minua varten. Kaikki huomio meni muille naisille ja pää pyöri joka hameen helman mukaan. Yöks :D

Nykyinen ei kyttää ketään vaan on normaali mies.

Vierailija
9/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, söin äsken uusia perunoita ja silliä.

Vierailija
10/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tällaiset asiat kannattaa miehestä tutkia ennen kuin sitoutuu. Teillä ei selkeästi ole suhteessa rakkautta. Ikävää.

Tarkasti kyllä ensitreffeillämme kaikki kahvilan naiset päästä varpaisiin, mutta sitten tuli korona emmekä liikkuneet niin paljon ihmisten ilmoilla. Vähän siis tuli yllätyksenä tämä piirre. Mutta kyllä meillä silti rakkautta on!

Vierailija
11/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit ottanut homon, niin se ei katselisi kiimaisena naisia

Vierailija
12/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa koko aloitus.

Vierailija
13/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo provoksi väitti ja mistäs tiedän vaikka sellainen onkin... Mutta itsekin oon moisen ääliön kanssa aikuisikäni viettäny. Yrittäny puhua ja saada häntä ajattelemaan asioita muidenkin kuin aina vaan ittensä kannalta, tuloksetta. Tai no, tuloksenahan on aina ollu raivari kun hänen mahtavuuttaan oon "arvostellut". Viittäkymppiä hipotellessa alan tulla järkiini ja lähden. Jäljellä vain suunnaton katumus tuhlatusta elämästä ja suurempana murheena se että osansa paskamaisesta käytöksestään sai myös lapset. Lähde sinä aiemmin!

Vierailija
14/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin niin samaistua tuskaasi, seurustelin aiemmin tuollaisen miehen kanssa. Tosiaan kaikenlaiset romanttiset kuvitelmat lentää helvettiin jos mies tuijottaa ulkona liikkuessamme kaikkia vähänkään nättejä naisia silmät seksinhimosta kiiluen. Vähentää huomattavasti omia tunteita mieheen. Aloin stressata juuri kaikenlaista ulkona käymistä tämän takia koska se oli oikeasti traumaattista oman seksuaalisuuden tai jonkun kannalta.

Vierailija
15/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkasti kyllä ensitreffeillämme kaikki kahvilan naiset päästä varpaisiin, mutta sitten tuli korona emmekä liikkuneet niin paljon ihmisten ilmoilla. Vähän siis tuli yllätyksenä tämä piirre. Mutta kyllä meillä silti rakkautta on!

Ei ole. Seksuaalisella tasolla sinun miehesi tuo jo nyt suhteeseenne muita - katselemalla. Tuo on parisuhteen irvikuva. Onnea vaan ja menestystä.

Vierailija
16/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt uimassa tänään??

Vierailija
17/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sen on miehiin sisäänrakennettu. jos kadulla näkyy nainen jolla on normia isot tissit, niin kyllä nainenkin kiinnittää huomioo. KOSKA NE EROTTUU JOUKOSTA/MASSASTA...

Muista kuitenkin ettei kukaan ole itse valinnut ruumiinrakennettaan. Tuijotatko vammaista tai tummempaa? Isorintaisella on sama ihmisarvo kuin muillakin, ei oikeuta katsomaan arvioivasti.

Vierailija
18/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko tekemässä munkkia jos oletan että siinä aivan vieressäni ei tarvitse tehdä tätä kuolaavaa skannausta silloin kun minä sen väistämättä näen? Ymmärrän että kaikki miehet katsovat muistan naisia, mutta eksieni kohdalla en koskaan huomannut sitä.

Tämä ettet huolmannut eksistäsi samaa johtuu siitä että ei me kaikki miehet tosiaankaan skannailla naisia yleisillä paikoilla, vaan olemme vaimon, sukulaisten, kavereiden tai lasten kanssa siellä, ja keskitymme heihin. Kyllä mäkin tiedän noita kyylääjiä, mutta läheisiin ei heitä kuulu. Pahimmat vielä kommentoivat näkemäänsä, ja sitten muita seurassaan olijoita hävettää niin että silmät meinaa tippua päästä.

M38

Vierailija
19/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista kuitenkin ettei kukaan ole itse valinnut ruumiinrakennettaan. Tuijotatko vammaista tai tummempaa? Isorintaisella on sama ihmisarvo kuin muillakin, ei oikeuta katsomaan arvioivasti.

onkos bodarit/kehonrakentajat valinneet ruumiinrakenteen vai ovatko ne vaikuttaneet siihen???

Vierailija
20/95 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainahan on ollut niitä tyyppejä joista kaikki tietää että tuolla on porukan rasvaisimmat/limaisimmat jutut ja on tosi perso naisille ja kyltymätön por non kuluttaja jne- itse en halua tällaista miehekseni.