Onko tämänhetkisen kumppanisi kanssa seksi parasta mitä olet saanut
Kommentit (56)
Ja aivan huippua onkin!
Tämä ensimmäinen pitkä suhde, 10 vuotta yhdessä.
Aiemmat olleet lyhyempiä, eikä koskaan ole ollut yhtä hyvää seksiä!
ja seksissä ei paljon eroa, nykyinen hieman parempi kuin ex.
Meidän seksielämä alkoi aika huonosti, mutta vuosien varrella on parantunut, ja nyt on parempaa kuin ne kiihkeimmätkään jutut menneisyydessä. Silti en oikein ole tyytyväinen...
Ennen häntä seksielämäni on aina parantunut uuden miehen myötä, mutta nyt näköjään tuli stoppi sillekin.
En lopettanut tämän viimeisimmän kanssa pelkästään siksi, että seksielämä ei ollut loistavaa, mutta kyllä sekin vaikutti. Jotenkin uskon, että seksin täytyy maistua alusta asti, jotta suhde kestää. Ei intohimo kehity tyhjästä vuosien mittaan, jos ei sitä alusta lähtien ole ollut.
Ylivoimaisesti parasta seksiä oli suhteessani ennen tätä viimeistä, mutta kun ei hyvä seksikään pelasta, jos on muita ongelmia. Se mies sairasti masennusta (ja pelkään, että maanis-depressiivisyyttäkin..) Tosi kiva mies, mutta ei sen kanssa voinut elää. Toisaalta, niin oli tämä viimeisinkin tosi kiva, mutta ei vaan kolahtanut oikealla tavalla.
On toki hyvää, mutta ei sellaista kuin yhden eksän kanssa... Tämän eksän kanssa suhde oli aika kevyellä pohjalla, eli siis perustui lähinnä siihen seksiin :) Nykyinen mies kuitenkin vastuullinen perheenisä.
Nykyisen mieheni kanssa seksi on aivan mahtavaa ja laadukasta. Monipuolista ja todella tyydyttävää :)
On kuitenkin 1 kumppani, jonka kanssa vietetty yö oli kuin taikaa. En osaa sitä selittää, se vaan oli kuin jostain elokuvasta, sellaista täydellistä. Tämä kumppani asuu onneksi toisella puolen Suomea, joten ei ole kiusausta päästä kokeilemaan toistamiseen.
En sitten osaa sanoa kumpi olisi parempaa? 1 upea taianomainen yö vai monta sataa upeaa yötä oman rakkaan kanssa.
niin se vaan on, mutta on koko loppuelämä aikaa kouluttaa miestä :D
kaksi aikaisempaa olivat itsekkäitä ja keskenkasvuisia idiootteja.
uskollinen, luulen, että hänkin. Exä oli paljon huonompi, mutta nykyisessäkin olis parannettavaa. Olen itse seksuaalinen ja pidän huolen, että saan nautintoni, mutta kokeilunhaluisempi, romanttisempi, leikillisempi ja intohimoisempi tämä oma mieheni kyllä saisi olla. Mutta seksi on meidän vahva alue, kommunikointi muulla saralla paljon heikompaa.
Vaikka minä olenkin estottomampi kuin mieheni, vuosien mittaan hänkin vapautunut =p
Exät ovat olleet ihan ok sängyssä, eron syyt ovat olleet siinä ettei mitään muuta yhteistä sitten ollutkaan kuin seksi.
yksi niistä syistä monen muun pätevän lisäksi miksi suostuin epäröimättä hänen vaimokseen ja mielelläni koko elämäni hänen kanssaan jaankin kun mausteena matkalla on vielä loistavaa seksiä :)
Mutta oi niitä aikoja, kun sai elää selibaatissa...!!
Exän kanssa oli paljon parempaa seksiä, mutta muut asiat eivät sitten hänen kanssaan sujuneetkaan. Mieluummin onnellinen muuten ja ihan ok seksiä, kuin loistavaa seksiä ja paska suhde.
enkä olisi tosiaan uskonut, että aina vain paranee, mitä pidempään ollaan oltu yhdessä (kymmenisen vuotta). Aiemmin luulin, että toiseen kyllästyy jo tässä ajassa ja seksikin muuttuu tylsäksi.