Onko tämänhetkisen kumppanisi kanssa seksi parasta mitä olet saanut
Kommentit (56)
Mennyt liikaa rutiinin puolelle, enkä välitä riittävästi tehdäkseni asialle mitään.
Ensimmäisen kanssa oli kaikkein parasta! Uskomattoman kekseliäs mies ja olin itsekin siihen aikaan rohkeampi kaikkeen uuteen ja outoonkin... Paikallakaan kun ei ollut väliä...
Mielestäni seksi kuuluu isona osana ihmissuhteeseen ja kärsisin jos se puoli ei toimisi. Olemme melko aktiivisia seksissä ja se onkin yksi parhaista asioista suhteessamme. Toki muutenkin olemme onnellisia -ainakaan minä en osaa edes nauttia seksistä jos jokin muu asia mättää tai haittaa.
Karseitakin kokemuksia on takana sekä niitä, joita piti sillä hetkellä hyvinä. Mutta kun tämän nykyisen tapasin, tajusin äkkiä, että olin ollut aina paitsi jotain. Onneksi hän onkin lapsemme isä, tämän masuasukin myös sekä tuleva aviomieheni :o) Enpä päästäisi pois!
Henkinen yhteys ja luotttamus on iso osa seksiä. Seksi ei ole pelkätään fyysinen juttu, siksi kannatan yhtä pitkää suhdetta.
hyvä aloitus.
Muustakin kun hänen todella kookkaasta vehkeestään johtuvaa.
Nykyisen kanssa ollaan tultu toimeen toistemme kanssa, ja sänkyasiatkin onnistuu tyydyttävästi.
Olen panostanut kovastikin paikkojeni treenamiseen (käytän edelleen geishakuulia päivittäin) saadakseni ne kiinteämmäksi. Koska mieheni kalu on hieman (varmaan) keskivertoa pienempi.
Miehen muutamat pikku " viatkin" katoavat kun mammaa hoidellaan makuuhuoneessa....
Miehellä oli yksi takana, oman neitsyytensä korkkaus jonkun tuntemattoman kanssa.
Eli yhdessä ollaan opiskeltu haparoivista ensiaskelista alkaen. Varmaan voisi olla parempaakin meidän seksi, paljonkin. Mutta sehän tästä tekee mukavan, että seikkailuja riittää vielä vuosiksi eteenpäin.
Mutta on ollut parempaakin. Siis juuri sitä seksiä, ei muuta suhdetta. Edellisellä oli isompi ja paksumpi ja sitä edellinen oli vaan niin kiihkee et tulin kans ilman klitorishyväilyy.
Edellisessä suhteessa joka kesti 4 vuotta, en saanut orkkua kertaakaan.
Vaikka muualla suhteessa ehkä mättää, niin seksissä ei koskaan. Olen sitä mieltä, että (omalla kohdallani) seksi paranee vanhetessaan ja tämä on ensimmäinen yli 10 vuotta kestänyt suhteeni.
Ensimmäinen mies, jonka kanssa saan orgasmin yhdynnässä! Ja paranee koko ajan, suhdetta takana kohta 8 vuotta.
Sinäkö siis passiivisena saat seksiä?
mutta aika puulta tämä seksi tuntuu. Olemme olleet yhdessä jo 17 vuotta enkä ole kuin oman käden kautta orgasmin saanut:( Välillä tuntuu että mies ei ymmärrä klitoriksesta yhtään mitään ja minä en saa muutenkuin klitorista ärsyttämällä.
Välillä kyllä tekisi mieli käydä jonkun muun kanssa nuksauttamassa ihan vain saadakseni vertailupohjaa, mutta en uskalla riskeerata muuten hyvää liittoamme.
Vaikea kuvitella et sekstailis kenen vaan tuntemattoman kanssa, on se sen verran intiimi asia...
Ensimmäinen poikakaveri on taivaallinen panija, ei tarvinnut klitorista räplätä vaan laukesin pelkästä panosta!
On muitakin yhtä hyviä ollut mutta kun fyysiseen suoritukseen lisää sen että rakastan miestäni niin silloin voin sanoa että se on parasta.
joten vastaan siis:
seksi nykyisen mieheni kanssa on ehdottomasti parasta seksiä mitä IKINÄ, koskaan olen kokenut. Ja kokenut olen, paljon kaikenlaista. On toki ollut tajunnan räjäyttäviä juttuja aiemminkin. Mutta kun samassa sängyssä yhdistyy rakastava kosketus, ääretön tekninen taituruus, loputon hellyys, uskomattoman hyvä itsehillintä (mies pystyy pidättelemään laukeamistaan tarvittaessa loputtomiin) ja yhtä rietas mielenlaatu kuin mulla... on siinä sitä jotain!
Nykyinen mieheni ei ollut aivan näin taidokas silloin kun tapasimme, mutta sanoisinko että "hyvin asialle omistautunut". Yli kahdeksan vuoden harjoittelu on ollut hauskaa ja aina vain hauskemmaksi tuntuu muuttuvan...
vai onko joku eksistä ollut parempi sänkykumppani? Jos eksä on ollut parempi, niin mistä syystä hän on eksä?
Mies on ihan sairaanhyvännäköinen, luotettava, täydellinen, komea ja mukava muuten, että kaipa tuota mokkelointia saa vielä koulutettua.... Täydelliset geenit lasteni isäksi..
Mutta ihan OK on mennyt silläkin saralla. Itse olen ehkä vähän estoinen, mutta riittää tuleviksi vuosiksi vielä uusia juttuja. Eli en tiedä miten hyvää seksiä voisin saada; saan kyllä melkein aina orgasmin ja joskus on suorastaan taivaallista, toisinaan taas väkisin vääntämistä. Kyllä tähän 14 vuoteen aika paljon mahtuu kuitenkin ja seksielämä muuttuu esim. raskauksien ja synnytysten ja pikkulapsivaiheen myötä siitä alun 5 krt / vrk tahdista....