Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisikö treffeille jos ruokana olisi lohkoperunoita ja lohta kermakastikkeessa + fetaslaatti?

Vierailija
02.07.2022 |

Miehen itse laittamaa. Hänellä on suurtalouskokin koulutus. Itse en oikein tiedä. Muuten kivan oloinen ja kohtelias. Jotenkin odotin kutsua ravintolaan enkä miehen kotiin.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko mies rauhallisen lammen rannalla? Onko naapuriin 8 km?

Vierailija
22/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Ruoka kuulostaa ihan hyvältä, ehkä erityisesti siksi, etten itse ikinä tee mitään lohkoperunoita tai lohia.

Itse olen käynyt ensitreffeillä miehen kotona ja kutsunut miehen ensitreffeille omaan kotiini. Jos yhtään arveluttaa, ei tietenkään kannata. Toisaalta jos yhtään arveluttaa, on treffejä turha ehkä järjestää ollenkaan. Ihmiset vaan tuppaavat olemaan luonnollisemmin omia itsejään kotioloissa ja tutustuminen on helpompaa. Hullu voi esittää kahvilassa normaalia kerran tai kaksi, ja käydä sitten kolmansilla treffeillä päälle, kun ollaan kahdestaan..

Vierailija
24/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka treffeiks vaikuttaa oudolta yhdistelmältä. Siis tuo menu ja miehen koti. Onkohan mies katsonut liikaa Sinkkuillallisia tai Arvostele mun illallisia. Et pääse ehkä pakenemaan, jos tarve. Entä jos saat ruokamyrkytyksen. Tee turvallisuussuunnitelma tai jätä menemättä ja sano, että treffit ihmisten ilmoilla.

Vierailija
25/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies, eli ei ole mitään pelkoa että tämä kutsunut mies rai s kaisi tms. Osaan pitää puoleni. Toi menu vaan on tosi arkinen. Odotin ehkä enemmän. Eli no vai go?

Ap

Vierailija
26/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit täällä taas masinoi miesvihaa. Ruoanlaittotaitoinen mies onkin sarjamurhaaja. 

Vierailija
27/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menyy on vähän outo heinäkuun helleruuaksi. Lohi ok, mutta ei missään kermakastikkeessa, ja lohkoperunoiden tilalle tietysti varhaisperunoita.

Mutta eihän se menyy tässä mitenkään ratkaiseva asia ole vaan se, onko se mies sinusta muuten kiinnostavan tuntuinen.

Vierailija
28/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, kuulostaa liian arkiselta. Treffeihin kuuluu panostaa eikä mennä sieltä missä aita on matalimmillaan. Täysin luokaton suoritus tuo ei ole, mutta selvästi mies ei sinuun panosta. 

Jos mies on jonkin sortin ruuan ammattilainen ja hän tilaa pizzat kebabilasta, hän ei panosta. Kyllä se, että mies on tehnyt ruuan itse sekä ottaen huomioon useat ruuanlaittoon liittyvät vaiheet niin kyllä hän panostaan.

Jokainen kotonaan ruokaa kiireessä arki-iltaisin tekevä tietää, ettei tuota annosta taiota puolessa tunnissa.

Silti harkitsisin minäkin ekoja treffejä toisen kotiin. En menisi.

Vierailija
29/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mies, eli ei ole mitään pelkoa että tämä kutsunut mies rai s kaisi tms. Osaan pitää puoleni. Toi menu vaan on tosi arkinen. Odotin ehkä enemmän. Eli no vai go?

Ap

Kannattaa jättää tuollainen saalis sellaiselle, joka arvostaa sitä. No.

Vierailija
30/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ihastunut mieheen, söisin mitä vaan. Ja tuo nyt kuulostaa muutenkin hyvältä.

Mutta tuntemattoman kotiin en menisi.

Vierailija
31/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu on peruttu Jaakko!

Odotin sinulta kyllä vähän enemmän tasoa.

T. Rafael

Vierailija
32/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta oletetaan, että kutsuja olisi nainen ja olisin sinkku.

Ruoka ei kuulosta erikoiselta, mutta riippuisi henkilöstä, olisiko hän muuten mielenkiintoinen.

Jos olisi, menisin.

Vierailija
33/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin vain salaattia, en ole koskaan erityisemmin välittänyt lohkoperunoista enkä lohesta.

Vierailija
34/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan puolesta: hell yeah!  mutta jos kyseessä on ensitreffit, en ikimaailmassa menisi toisen kotiin.

Vierailija
35/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Mä söin miehen luona ekoilla treffeillä jäätelöä teen kanssa ja myöhemmin illalla iltapuuron 😁

Ja joo, tiedän, ettei ole järkevää mennä ekoilla treffeillä kenenkään kotiin. Tiesin sen jo mennessäni. En sentään yöksi jäänyt. Mitää pahaa ei tapahtunut, tapailemme toisiamme edelleen.

Vierailija
36/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu on peruttu Jaakko!

Odotin sinulta kyllä vähän enemmän tasoa.

T. Rafael

Kieltämättä, vauvapalstalla siitä valittaminen, että treffikumppani ei ole riittävän tasokas, on vähän koomista.

Vierailija
37/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No jos susta tuntuu tuolta niin tietenkään et mene. Te ette tule olemaan muutenkaan sopivia toisillenne vaan kumpikin ansaitsee parempaa.

Miksi siis tuhlata omaa tai toisen aikaa?

Vierailija
38/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohkoperunat on niin junttia, että, ainakin kesällä.

Kun menin eka kertaa miehen kotiin(oltiin deittailtu jo pitkään), tarjosi hän tankoparsaa, ahvenfileitä ja itse tehtyä hollandaisea. Mieheni onkin foodie!

Vierailija
39/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipaise liukkaria peppureiälle niin ei tule niin yllätyksenä kun mies käy päälle kuin sika limppuun.

Vierailija
40/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kai kutsutaan kahville jotta naimisiinko haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän