Menisikö treffeille jos ruokana olisi lohkoperunoita ja lohta kermakastikkeessa + fetaslaatti?
Miehen itse laittamaa. Hänellä on suurtalouskokin koulutus. Itse en oikein tiedä. Muuten kivan oloinen ja kohtelias. Jotenkin odotin kutsua ravintolaan enkä miehen kotiin.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Lähtisin saman tien, tuo kuulostaa niin herkulliselta! Itse voisin tuoda tuliaisiksi Pepsiä.
Minun maailmassani aikuiset juovat ruuan kanssa vettä, vissyvettä, olutta tai viiniä. Saa alapeukuttaa vapaasti.
Tarkoitit siis sinun kuplassasi.
Kuplakin on ihan hyvä sana kuvaamaan sitä. En tiedä lähipiiristäni yhtäkään ihmistä, jonka mielestä ruoan makua täydentämään sopii limsa.
Olette siis kaikki samassa kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Lähtisin saman tien, tuo kuulostaa niin herkulliselta! Itse voisin tuoda tuliaisiksi Pepsiä.
Ai kamala... ajatus siitä, että ensitreffeillä (oli ruokana sitten lohta ja lohkoperunoita tai joku salaatti) olisi ruokajuomana limonadia. Ei tulisi toista tapaamista, ei. Minun maailmassani aikuiset juovat ruuan kanssa vettä, vissyvettä, olutta tai viiniä. Saa alapeukuttaa vapaasti.
Ensimmäinen alapeukku, ole hyvä😀
Kuulostat rajoittuneelta, ehkä olet maalaistaustainen, jonka kotona juotiin ruoan kanssa vain maitoa ja nyt koetat olla niin fiifni, niin fiini...
Itse olen käynyt treffeillä, joissa mies paistoi minulle lohimedaljonkeja, teki perunamuussia ja oli jotain salaattiakin.
Tämä tapahtui 90s.
Lohkoperunat ovat todennäköisesti pakasteesta, kermakastike pussista, lohi ja fetasalaatti tylsiä, mutta jos joku tarjoaa ns. itsetekemää ruokaa, niin menisin. Toisaalta suurtalouskokki ei ryve rahoissa.
Sanni16kerava kirjoitti:
Menisin ehdottomasti, ensiksi syödään, sitten nussitaan!
Sanni16 on varmaan Pena52, Kerava voi pitää paikkansa.
Voi tsiisus. Mies ehdottaa treffejä itse valmistetun ruuan parissa, ja täällä epäillään heti raiskaajaksi ja tappajaksi jos mies haluaisi tarjota sen lounaan kotonaan.
Te tarviitte ihan oikeasti ammattiapua, ettekä järkevän ja kohteliaan miehen treffiseuraa.
Aamen.
Miksi miehet muuten pyrkivät tarjoamaan lohta treffiehdotuksissa?
Mulle maistuisi mediumrarepihvi.
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus. Mies ehdottaa treffejä itse valmistetun ruuan parissa, ja täällä epäillään heti raiskaajaksi ja tappajaksi jos mies haluaisi tarjota sen lounaan kotonaan.
Te tarviitte ihan oikeasti ammattiapua, ettekä järkevän ja kohteliaan miehen treffiseuraa.
Aamen.
Opetatko tyttärellesi, että on ihan ok mennä ventovieraan miehen kotiin ensitapaamiselle?
Tarjotkaa mulle paistia. Tulen heti. Voitte myös paistaa ihan peruskyljyksetkit kivoilla särpimillä.
Kyllä. Paitsi henkilökohtaisten allergioideni vuoksi en voisi kaikkea tuota syödä. Jos ei vaikuta hullulta, niin treffeille vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamen.Opetatko tyttärellesi, että on ihan ok mennä ventovieraan miehen kotiin ensitapaamiselle?
Luotan tyttäreni tilannetajuun. Onko ok mennä baarituttavuuden kanssa kännissä hänen kämpilleen eka iltana? Niinpä. Mutta selvän miehen luokse ei voi mennä päivällä lounaalle?
Eipä mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamen.Opetatko tyttärellesi, että on ihan ok mennä ventovieraan miehen kotiin ensitapaamiselle?
Luotan tyttäreni tilannetajuun. Onko ok mennä baarituttavuuden kanssa kännissä hänen kämpilleen eka iltana? Niinpä. Mutta selvän miehen luokse ei voi mennä päivällä lounaalle?
Eipä mulla muuta.
Siitä baarimiehestä tietää jo, että hänen kanssaan kemiat kohtaavat ja juttu luistaa. Ja että hän on puoleensavetävä.
Sokkotreffimies voi olla ihan mitä tahansa. Kuten aiemmin kirjoitin, ei kyse ole siitä, että hän olisi aggressiinen ja/tai hullu vaan tilanne voi vaan olla yksinkertaisesti äärettömän kiusallinen. Tietysti jos on jo ollut pitkiä videopuheluita ja tiedetään, että juttu luistaa ja toisen seurassa viihtyy, niin miksei sitten.
Ruoka kuulostaa hyvältä mutta Ap löytää itsensä sarjamurhaajan pakastimesta
Menisin treffeille, ruoat mukaan ja vois syödä ulkona, en mene toisen kotiin tai ottaisi ketään omaan kotiini ekalla tapaamisella.
En menis, lohi tulee jo korvistakin ulos ja teen helposti ton ruuan itsekin. Joko haluaisin jotain kv ruokaa tai sitten että mies ehdottaa noutopalvelua, josta voin tilata jotain mitä just silloin tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ei eka treffeillä kenenkään kotiin.
En ole päässyt 12 vuoteen ekoilta treffeiltä kotiin.
Tarjotkaa filet mignon pihvi ja lumirapukakkuja niin tulen treffeille
Osoitat selkeästi pettymyksesi, niin mies ymmärtää, ettet nirppanokkana ole häntä varten.
Miksi sinä vaivaannut ryppysistä vaatteista?