Erkka Mikkonen tuli kaapista ulos
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kyllä kiinnosta pätkääkään kenenkään seksuaalinen suuntaus ja tässä jutussa mielenkiintoisinta minusta oli se, että heidän isänsä on upseeri.
isä parka.
Ei olisi tarvinnut. Olisi pysynyt kaapissa vaan. Minusta koko seksistä vouhkataan muutenkin ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Zaharova kihisi raivosta, kun Erkka kehtasi kysyä vainokysymyksensä. Löytyy Youtubesta.
Tämä on yksi suosikkipätkistäni koskaan missään. Zaharovaa ketuttaa huolella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kyllä kiinnosta pätkääkään kenenkään seksuaalinen suuntaus ja tässä jutussa mielenkiintoisinta minusta oli se, että heidän isänsä on upseeri.
isä parka.
🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
isä parka.
Uskon upseeriuden perustuvan vapaaehtoisuuteen.
Varmasti ylpeä rohkeasta pojastaan, joka välitti tietoa Moskovasta, ja ministerityttärestään.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi tarvinnut. Olisi pysynyt kaapissa vaan. Minusta koko seksistä vouhkataan muutenkin ihan liikaa.
Ei seksuaalisuus ole sama kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Elämässä on muutakin kuin seksi vaikka jotkut ei sitä ehkä hiffaakaan.
Ja viidenkympin jälkeen into siihen hiipuu joka tapauksessa.
OHHOO!
Sieltäkö hän löyty
Pitää mun varovasti nurkkaan lymyääkö munkin siivouskomeros joku äijä?
😁🗄
Vierailija kirjoitti:
Ap:n oma keksintö on tuo, että tuli ulos kaapista. Ei hän ole ollut missään kaapissa.
Juttusarjan idea on, että tunnetut sisarukset kertovat toisistaan omasta näkökulmastaan. Siitä tässäkin oli kysymys. Pääasia ei ollut se, että toinen sisarus sattuu olemaan homo.
Homous oli merkittävässä osassa jutussa ja koko jutun kantava teema. Jo se että juttu julkaistiin Pride-päivänä. Otsikko "Sinä tiesit aina" viittaa Erkan homouteen. Homoutta myös käsitellään paljon itse jutussa, jopa vanhempien reaktiota myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n oma keksintö on tuo, että tuli ulos kaapista. Ei hän ole ollut missään kaapissa.
Juttusarjan idea on, että tunnetut sisarukset kertovat toisistaan omasta näkökulmastaan. Siitä tässäkin oli kysymys. Pääasia ei ollut se, että toinen sisarus sattuu olemaan homo.
Homous oli merkittävässä osassa jutussa ja koko jutun kantava teema. Jo se että juttu julkaistiin Pride-päivänä. Otsikko "Sinä tiesit aina" viittaa Erkan homouteen. Homoutta myös käsitellään paljon itse jutussa, jopa vanhempien reaktiota myöten.
Mites ne vanhemmat oli suhtautuneet? Isä kuitenkin upseeri ja arvatenkin konservatiivinen. Kysyn, koska en pääse lukemaan juttua itse.
Olisi pysynyt kaapissa. Arvostan enemmän ihmisiä, jotka ei tuo seksuaalisuuttaan framille. Se on asia, jota ulkopuolisten ei tarvitse tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne vanhemmat oli suhtautuneet? Isä kuitenkin upseeri ja arvatenkin konservatiivinen. Kysyn, koska en pääse lukemaan juttua itse.
Kun Erkka kertoi kymmenisen vuotta sitten vanhemmillemme, että hän on homo, heidän piti sulatella asiaa hetki, mutta he eivät torjuneet Erkkaa. Hän on heille yhtä rakas kuin ennenkin
En oo kuullut koko nimeä ja seuraan uutisia. Radiota en kuuntele.
Komea mies. Fiksu. Kaikilla niillä on jo poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että Krista Mikkonen on hänen siskonsa.
Joka käy häpeämätöntä vaalikamppailua broidinsa kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Nainen olen ja yllätyin. Erkka on nimittäin ainoa toimittaja, joka on miellyttänyt minua persoonaltaan, älyltään ja ulkoisesti, upea mies. Jos kohtaisin tuollaisen miehen livenä, olisin tosiaan hyvin kiinnostunut. :)
no, hän ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katkas varmaan välit ja miettii ehtisikö tehdä pojan jonkun nuoren naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se muistanut kertoa mikä ukko on kun meni moskovaan töihin? Miliisit tykkää
Tuli jo pois Moskovasta, siksi uskalsi kertoa.
Onhan Venäjän viranomaiset koko ajan tienneet Mikkosen homoudesta, kuten tuossa linkitetyssä Zaharovan ja Mikkosen keskustelussa käykin ilmi, Zaharova sanoo heti Mikkoselle, että TEIDÄN lempiaiheenne, ei minun.
Jotkut kritisoivat ihmisten julkista "kaapista ulos tulemista". Itse heterona ymmärrän sen arvon, joka tällä julkisuudella on, sillä se on tärkeää etenkin nuorille ja nuorille aikuisille, jotka kaipaavat rohkeutta olla mitä ovat sekä esikuvia ja samaistumiskohteita.