vihaan koiria
Onko pyhäinhäväistys sanoa näin? Tuntuu että kaikkea muuta saa kritisoida ihan vapaasti mutta näitä kirppusäkkejä ei. Auta armias jos vääränkin sanan sanot niin välit katkee.
Ottaa päähän ku käy pitkästä aikaa kylässä jonku luona ja halaa ni nää rakit hyppii ja haukkuu väliin (useita kokemuksia on). Jos grillailet tai kahvittelet kyläs ni nää elukat kerjää ja vaatii itelleen.
Kaduilla haukkuu ku raivohullut, oon joutunu bussipysäkkiäkin vaihtaa ku viereises talos piski pitää showta. Ja näille pitäs sit viel lässyttää ja lellitellä ku pikkuvauvalle.
Mul ei ole koiraa eikä tuu
Kommentit (106)
AP on lähi-idästä kotoisin. Ja rasisti koiria kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osittain ymmärrän Ap:tä. Itsekin olen astunut muutaman askeleen koiraihmisestä koirien vihaajaksi.
Syynä tähän ovat nykyisin kaikkialla esiintyvät sekopäiset ja mielipuoliset hurtat.
Aivan järjetön haukkuminen ja mielipuolinen ulina ja vinkuminen 24/7 vailla ainuttakaan järjellistä syytä, sekopäinen pyöriminen hihnassa kuin järkensä menettäneenä sekä hyökkäily kaikkea liikkuvaa kohtaan.
Ja tätä kaikkea hulluutta omistajat vaan katsovat hymyillen ja selkeästi ylpeinä oman kullannupun sekoilusta.
Ei pienentäkään aikomusta kieltoon tai pyrkimykseen estää koirien mielipuolista toimintaa.
Ja tälle ei voi mitään, ei kiinnosta poliisia, ei kiinnosta eläinsuojelua.
Jollain ihmisellä on sitten mitta täyttynyt ja hän on hoitanut ongelman itse pois päiviltä, kun kukaan muu ei häntä auttanut. Tästä häntä on vielä sitten oikeud
Olin leirintäalueella grillipaikalla. Siihen tuli pariskunta + piski. Piski räkytti taukoamatta. Omistaja naureskellen nosti sessen syliin ja rapsutteli, siihen lempeästi lässytti, että älä nyt viitsi pitää niin kovaa meteliä. Jostain syystä räksytys jatkui.
Toivottavasti joku irtokoira raatelee sut.
Vierailija kirjoitti:
AP on lähi-idästä kotoisin. Ja rasisti koiria kohtaan.
Lähi-itään (läjä-itään) pääsee varmasti takaisin ettei tarvitse täällä murista.
VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY
Kyllä
HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU
koirulit
RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH
on
RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK
eri
VIU VIU VIU VIU VIU VIU VIU VIU
ihania!
NYLK NYLK NYLK NYLK NYLK NYLK NYLK NYLK
Liikaa hoitamista ?
Minulla on 8 kissaa ja perushoitoon menee n. puoli tuntia päivässä. Aktivointilelut ja pelit viihdyttävät niitä ja myös keskenään leikkivät useimmat. Itse olen myös paljon niiden kanssa kotona
Näyttelyyn pesen jonkin pitkäkarvaisen