Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihaan koiria

Vierailija
02.07.2022 |

Onko pyhäinhäväistys sanoa näin? Tuntuu että kaikkea muuta saa kritisoida ihan vapaasti mutta näitä kirppusäkkejä ei. Auta armias jos vääränkin sanan sanot niin välit katkee.

Ottaa päähän ku käy pitkästä aikaa kylässä jonku luona ja halaa ni nää rakit hyppii ja haukkuu väliin (useita kokemuksia on). Jos grillailet tai kahvittelet kyläs ni nää elukat kerjää ja vaatii itelleen.

Kaduilla haukkuu ku raivohullut, oon joutunu bussipysäkkiäkin vaihtaa ku viereises talos piski pitää showta. Ja näille pitäs sit viel lässyttää ja lellitellä ku pikkuvauvalle.

Mul ei ole koiraa eikä tuu

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää kissoista koska niissä on liikaa hoitamista.

Liikaa hoitamista ? 

Minulla on  8 kissaa ja perushoitoon  menee  n. puoli tuntia päivässä. Aktivointilelut ja pelit  viihdyttävät  niitä ja  myös keskenään leikkivät  useimmat. Itse olen myös paljon niiden kanssa  kotona

Näyttelyyn pesen  jonkin  pitkäkarvaisen

Vierailija
102/106 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on lähi-idästä kotoisin. Ja rasisti koiria kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osittain ymmärrän Ap:tä. Itsekin olen astunut muutaman askeleen koiraihmisestä koirien vihaajaksi.

Syynä tähän ovat nykyisin kaikkialla esiintyvät sekopäiset ja mielipuoliset hurtat.

Aivan järjetön haukkuminen ja mielipuolinen ulina ja vinkuminen 24/7 vailla ainuttakaan järjellistä syytä, sekopäinen pyöriminen hihnassa kuin järkensä menettäneenä sekä hyökkäily kaikkea liikkuvaa kohtaan.

Ja tätä kaikkea hulluutta omistajat vaan katsovat hymyillen ja selkeästi ylpeinä oman kullannupun sekoilusta.

Ei pienentäkään aikomusta kieltoon tai pyrkimykseen estää koirien mielipuolista toimintaa.

Ja tälle ei voi mitään, ei kiinnosta poliisia, ei kiinnosta eläinsuojelua.

Jollain ihmisellä on sitten mitta täyttynyt ja hän on hoitanut ongelman itse pois päiviltä, kun kukaan muu ei häntä auttanut. Tästä häntä on vielä sitten oikeud

Olin leirintäalueella grillipaikalla. Siihen tuli pariskunta + piski. Piski räkytti taukoamatta. Omistaja naureskellen nosti sessen syliin ja rapsutteli, siihen lempeästi lässytti, että älä nyt viitsi pitää niin kovaa meteliä. Jostain syystä räksytys jatkui. 

Vierailija
104/106 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku irtokoira raatelee sut.

Vierailija
105/106 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on lähi-idästä kotoisin. Ja rasisti koiria kohtaan. 

Lähi-itään (läjä-itään) pääsee varmasti takaisin ettei tarvitse täällä murista. 

Vierailija
106/106 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY VÄY

Kyllä

HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU HAU

koirulit

RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH RÄYH

on

RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK RÄK

eri