Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihaan koiria

Vierailija
02.07.2022 |

Onko pyhäinhäväistys sanoa näin? Tuntuu että kaikkea muuta saa kritisoida ihan vapaasti mutta näitä kirppusäkkejä ei. Auta armias jos vääränkin sanan sanot niin välit katkee.

Ottaa päähän ku käy pitkästä aikaa kylässä jonku luona ja halaa ni nää rakit hyppii ja haukkuu väliin (useita kokemuksia on). Jos grillailet tai kahvittelet kyläs ni nää elukat kerjää ja vaatii itelleen.

Kaduilla haukkuu ku raivohullut, oon joutunu bussipysäkkiäkin vaihtaa ku viereises talos piski pitää showta. Ja näille pitäs sit viel lässyttää ja lellitellä ku pikkuvauvalle.

Mul ei ole koiraa eikä tuu

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun kerrostalossa. Naapurilla on koiria. Monikossa, isoja. Hissi haisee ihan hirveälle, meinaa oksennus tulla. Rappukäytävä on täynnä karvoja. Karvat ja haju tunkeutuvat myös minun asuntooni. Minulla on useampi ystävä, joita en voi kutsua luokseni käymään heidän allegioidensa takia, koska karvat saattaisivat aiheuttaa heille oireita.

Helkkarin ärsyttävää.

Ei saata. Hilse ja sylki sen allergian aiheuttaa. Ei kukaan ole allerginen koivun lehdillekään, vaan sille siitepölylle.

Vierailija
62/106 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mausie kirjoitti:

Omistanut koko ikäni koiria ja niitä saa vihata vapaasti.

Sama, ei minua koko ikäni koiria omistaneena haittaa jos joku vihaa koiria. Se on vähän sama kuin kristityt, jotka eivät hiilly Jeesuksen halveeramisesta samalla tavalla kuin jossakin uskonnossa uhataan hengen lähdöllä pilapiirrosten takia.

Suvaitsevaisuus 💛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmisiä..

Vierailija
64/106 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole tervettä vihata eläimiä. Hae apua

Mikäköhän diagnoosi mahtaa olla kyseessä arvon asiantuntija ?

Olen mielestäni muuten oikein empaattinen ja hyväsydäminen ihminen suurella kaveripiirillä.

ap

Vierailija
65/106 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vihata.

Jos haluat virallisen luvan, niin voin allekirjoittaa ja postittaa sen.

Niinpä minäkin Pihtiputaalla perhettä perustaessani kuvittelin, että nyt on koti, piha ja tulevaisuus taattu.

Terveisin keskituloinen YH, tytär ja koira Espoosta

Vierailija
66/106 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan miehiä ja juuri siksi minulla on koiria  :)

Hoitaako se sänkyhommatkin?

Vaikka itse olisit valmis kairaamaan vaikka reikää lauta-aidassa, niin älä kuvittele muita ihmisiä yhtä mielenhäiriöisiksi :D

Vierailija
67/106 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut koiria, koirillani on ollut myös työtehtäviä vartija- , ja paimennuskoiria

( lehmien ohjaaminen tiettyyn paikkaan). Ja omatekoinen avustajakoira.

Myöhemmin, kun sain kahteen otteeseen pienen koiran pureman käteen ja jalkaan, inhoni pikkukoiriin kasvoi.

Pikkukoirat eivät olleet kytkettynä.

- Isoista koirista tykkään edelleen.

Inhoani lisää jokakeväinen koiranpaska läjät jalkakäytävillä.

Keväisin varsinkin saa hypellä väistellen koiranpaskaa.

Pyörätuolilla ulkoilu on helvettiä, kun yrittää kiertää paskat, jotta ei renkaissa kantautuisi sisälle.

Koiran ulosteissa on ihan oikeasti tautivaara.

Lisäksi jotku koiran ulkoiluttajat luulevat tosissaan, että pyörätuolissa istuva lapseni

( joka ei pääse siitä pakoon),

haluaa koiran pomppivan päälle ja nuolevan kasvoja. Yök !

Olen useasti joutunut kieltämään, älä tuo koiraa paskiaisille tassuilla hyppimään pyörätuolissa istuvan päälle.

Istuva pelkää yllätys hyökkäystä.

Pienille lapsille koiran hyppiminen saattaa olla hyvinkin pelottava kokemus.

Vierailija
68/106 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa kun olisi joka kaupungissa edes yksi koiravapaa asuinalue! Ei tarvitsisi yövuoron jälkeen herätä räksytykseen saatikka väistellä sontaläjiä joita omistajat eivät jaksa kerätä. En vihaa koiria, mutta en myöskään pidä niistä, enkä siitä että jotkut kohtelevat koiriaan paremmin kuin lapsia. Nykyään tuntuu siltä, että koirilla on paremmat oikeudet kuin ihmisillä..

Vierailija
69/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat haisee, kuolaa, piereskelee. Ulkona syövät ja pyörivät ulosteessa. Sitten kun olet kylässä tunkevat kuononsa sun jalkoväliin ja kahvipöydässä lautaselle. Omistaja vaan ihastelee ja antaa pusuja koiralleen, yööööks!!!

Tämä. Inhottaa, kun ne nuolevat muniaan ja takapuoltaan ja sen jälkeen yrittävät nuolla naamaa. Kylässä ärsyttää juuri tuo kerjääminen - kiva siinä yrittää syödä, kun polven vieressä tuijottaa ja läähättää pahalta haiseva karvaturpa. Yleensä kaikki paikat on myös koirankarvassa. Inhoan myös sitä, että ne tunkevat kuonoaan haarojen väliin ja nylkyttävät kaikkea. Koirat myös sitovat ihan hirveästi ja niistä on kaikenlaista vaivaa. Kalliiksikin tulevat mokomat elukat.

Vierailija
70/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä jotka vihaa viattomia eläimiä on paljon jotain vikaa, äkkiä hakemaan apua!

Vierailija
71/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää tuollainen mielipide omana tietonaan. Minulle olet ainakin heti psykopaatti ja päälläsi heiluu valtavan suuri punainen lippu. En jäisi kanssasi kaksin.

Vierailija
72/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat haisee, kuolaa, piereskelee. Ulkona syövät ja pyörivät ulosteessa. Sitten kun olet kylässä tunkevat kuononsa sun jalkoväliin ja kahvipöydässä lautaselle. Omistaja vaan ihastelee ja antaa pusuja koiralleen, yööööks!!!

Tämä. Inhottaa, kun ne nuolevat muniaan ja takapuoltaan ja sen jälkeen yrittävät nuolla naamaa. Kylässä ärsyttää juuri tuo kerjääminen - kiva siinä yrittää syödä, kun polven vieressä tuijottaa ja läähättää pahalta haiseva karvaturpa. Yleensä kaikki paikat on myös koirankarvassa. Inhoan myös sitä, että ne tunkevat kuonoaan haarojen väliin ja nylkyttävät kaikkea. Koirat myös sitovat ihan hirveästi ja niistä on kaikenlaista vaivaa. Kalliiksikin tulevat mokomat elukat.

Joo, ei ole halpaa olla koiranomistaja mutta laitan rahani mielummin siihen kuin matkoihin tai vastaavaan. Se on kyllä ihme kuinka vähän se haittaa vaikka koira nuolee naamaa ja hajuunkin tottuu. Ei haittaa jos joku ei tykkää koirastani, me rakastamme toisiamme ja se riittää.

Vierailija
73/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisissä jotka vihaa viattomia eläimiä on paljon jotain vikaa, äkkiä hakemaan apua!

Kyllä, nasseja ovat esim. ne , jotka kiduttavat eläimiä tai ovat venäläisiä. Uskomatonta miten hirveitä tekoja  ne ovat tehneet myös eläimille sotiessaan.

Jos eläin käyttäytyy huonosti, se on väärässä kodissa tai ihminen ei osaa sitä hoitaa koiran lajille tyypillisesti.

Otetaan kaupunkikotiin esim. vetokoiraksi jalostettu koira, jota pitäisi juoksuttaa kymmeniä kilometrejä päissä, että se voisi hyvin.

Naiset, jos kumppaniksenne harkitsette miestä joka vihaa elämiä, juoskaa nopeammin ja kauemmaksi  kuin Husky.

Ei niitä lemmikkejä silti ole pakko ottaa, vaikka rakastaakin eläimiä.

Vierailija
74/106 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa koiria, toisaalta en myöskään rakasta niitä. Eniten vihaan niitä hienoja rouvia ja vanhoja ukkoja jotka antavat koiransa paskoa omakotitalon portin pieliin.  (varsinkin silloin kun lapset olivat pieniä)

Yleensä reipas palaute auttaa, vaikka lähdetään nokka pystyssä eteenäin. 

Vierailija
75/106 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ootkin imbesilli.😆

Vierailija
76/106 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat vain kaikkein suurin riesa kerrostaloissa, korostan kerrostaloihin koirat ei kuulu ja laki pitää saada. Muualla saa pitää vaikka lehmää elättinä.

Vierailija
77/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä koirista, mutta en myöskään ole sellaista ikinä hankkimassa. Eipä ne itseä haittaa kunhan ei tarvitse liikaa seurustella niiden kanssa.

Vierailija
78/106 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan koiria ja kissoja ja lemmikki kulttuuria. Näitä asioita ei tietenkään saa sanoa ääneen omalla naamalla, koska olet automaattisesti kamala ihminen jos et pidä kahdesta suosituimmasta, ihmisten luomasta mutantista.

Vierailija
79/106 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ymmärrän tuskasi. Tunnen samoin. Joudun työssäni kärsimään paljon koiraterrorista ja se vika on aina siinä omistajassa. En tajua miksi joku luulee, että mua vähintäkään kiinnostaa tai haluan ottaa huomioon jotain elukkaa. Kun tulen kotiinne tekemään tilaamanne työn työntäkää se koira vaikka kaappiin. Mä inhoan niitä. Ja olen sanonut sen monta kertaa, mutta ei. Omistajaidiootti ei vaan tajuu.

Vierailija
80/106 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään tekemisissä hullujen koiraihmisten kanssa, vaikka olen kasvanut koirien kanssa koko lapsuuden.

Minulla on hyvä ja mieleltään terve ystäväporukka. Yhdellä kaverilla on koira, mutta hän ei koskaan puhu siitä eikä tuo koiraansa mukaan. Useammalla kaverilla on kissa, mutta eivät hekään elä kissansa kautta tai puhu kissastaan jatkuvasti. Jos lemmikkiä kutsuu perheenjäseneksi, kyseessä on välitön red flag.

Koirahulluuden taustalla on uskoakseni paljon yksinäisyyttä ja hoitamattomia mt-ongelmia. En hakeudu tällaiseen seuraan, joten olen säästynyt myös koirahulluilta.

Koirat ovat ok vain silloin, kun ne ovat kasvatettu hyvin. Ongelma on, kun epävakaat ja yksinäiset ihmiset ottavat koiran itselleen lohduksi eivätkä osaa tätä kasvattaa selkein isännän/emännän ottein. Erityisen huolestuttavaa on kuulla kommentteja siitä, miten koira antaa lohtua kun on paha olla. Onko näillä ihmisillä koskaan käynyt mielessä, miten ahdistava tilanne se on koiralle, jos omistaja osoittaa heikkoutta koko ajan? Se koiran vinkuminen tilanteessa ei ole lohdutusta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä