Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti äitinsä kanssa ulkomaille, eikä pidä mitään yhteyttä

Vierailija
01.07.2022 |

Anoppini on jo aika iäkäs ja eronnut kun on, niin ei ole oikein ketään kenen kanssa matkustaa, ystäviä sillä ei ilmeisesti ole. On pitkään kärttänyt miestäni (ainoa lapsi) viemään hänet ulkomaan matkalle, kun ei uskalla iäkkäänä yksin lähteä. No, nyt matka toteutui, vajaa viikko sitten lähtivät. Olisin minä periaatteessa kai voinut lähteä mukaan lasten kanssa, mutta ei tehnyt mieli, eikä varsinaisesti pyydettykään, anoppini ei ole helpointa seuraa ja minun aika olisi mennyt lasten kaitsemisessa, eikä anopin valitsema matkakohde ollut kovin lapsiyhtävällinen edes. Eli jäin kahden pienen kanssa kotiin, mikä ei minua sinänsä niin haittaa, ihan mielelläni jäin. Mies vaan ei ole kertaakaan pitänyt mitään yhteyttä matkalta, ei yhden yhtä viestiä edes. Laitoin pari viestiä, näkyy että lukenut ne, mutta ei vastaa, en viitsinyt alkaa sitten jankkaamaan perään. Ihmetyttää vain. Eikö edes lasten vointi kiinnosta? Selittäkää joku mies minulle tätä.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, oletko ensinnäkin varma että mies todella on äitinsä kanssa reissussa?

Olen joo.

Ap

....esiliinana kun mies on "työkaverin" kanssa "palavereissa" niiiii ja akku on loppu...

joojoo uskoo ken haluaa!

Vierailija
42/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ajattelee, että kännykällä oleminen loukkaa äitiään ja menee liiallisuuksiin eikä tajua että ois niin kuin hyvä pitää yhteyttä uuteen perheeseensä.

Mihin "uuten perheeseen" Ei semmoisesta puhuttu lainkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan varmaan vihapostia tämän jälkeen, mutta ajattelen että on aika huomionhakuista toimintaa. Jos lapsilla on kaikki hyvin ja mitään huolestuttavaa ei ole tapahtunut, niin miksi pitää häiritä toisen lomaa.

Todennäköisesti mies on reissussa velvollisuudentunnosta. Ihanaa, että suostui lähtemään. Se voi silti olla hänelle myös aika raskasta. Äiti voi olla vaativa. Pinna voi olla kireällä. Ja sitten pitäisi vielä huolehtia myös kotona olevista.

Okei, en sano että on kiva että mies ei vastaa, mutta voisitko ap laittaa hänelle viestin että meillä on täällä kaikki hyvin ja keskity sinä vaan siihen reissuun/äitiisi, kiva kuulla siitä sitten kun palaat.

44/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kännyköitä oltiin helposti viikko tai kaksi katveessa. Ihmeellistä luottamuksen puutetta ja/tai läheisriippuvuutta.

Vierailija
45/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti on hoitokodissa viikon ja uuden misun kanssa kiirettä pitää

T. Miehesi

Kyllä ne on siellä reissussa. Olin läsnä kun mies osti matkat ja tilasi liput ja anopin facessa on pari kuvaa eilen anoppi laittanut sieltä reissusta. Ap

Kuvat eivät todista yhtään mitään! Yksi hyvä kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa.

Valokuva on silmänräpäys ja naps.

Mitä sen jälkeen!

Vierailija
46/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan varmaan vihapostia tämän jälkeen, mutta ajattelen että on aika huomionhakuista toimintaa. Jos lapsilla on kaikki hyvin ja mitään huolestuttavaa ei ole tapahtunut, niin miksi pitää häiritä toisen lomaa.

Todennäköisesti mies on reissussa velvollisuudentunnosta. Ihanaa, että suostui lähtemään. Se voi silti olla hänelle myös aika raskasta. Äiti voi olla vaativa. Pinna voi olla kireällä. Ja sitten pitäisi vielä huolehtia myös kotona olevista.

Okei, en sano että on kiva että mies ei vastaa, mutta voisitko ap laittaa hänelle viestin että meillä on täällä kaikki hyvin ja keskity sinä vaan siihen reissuun/äitiisi, kiva kuulla siitä sitten kun palaat.

Onko sinulla lapsia? Jos on, niin sinulle olisi ihan ok lähteä reissuun eikä vastata viesteihin, jossa kumppani/lapset kyselee lomakuulumisia? Et myöskään halua kertoa niitä oma-aloitteisesti? Itse en näe tuollaisessa käytöksessä mitään hyvää, vaan jotain todella hälyttävää ja outoa.

Vierailija
47/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon matka eli ukko jo kotona

Mitä horise t

jos loppukuusta lähtenyt!

Vierailija
48/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan pelkkää moikkailua. Suomalaisille riittää hyvin.

Luulee muuten että olet iskemässä vielä. Eikä itse Ilmeisesti ole tippaakaan kiinnostunut.

Vierailija
49/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaahtoVasara kirjoitti:

Ennen kännyköitä oltiin helposti viikko tai kaksi katveessa. Ihmeellistä luottamuksen puutetta ja/tai läheisriippuvuutta.

Nyt on nyt. En usko, että ap ja miehensä on pitkälle aikuisuuteen elänyt tuota ennen kännyköitä -elämää, kun heillä on pieniä lapsia. Eli ovat sitä sukupolvea, jotka ovat tottuneet olemaan puhelimella yhteydessä.

Vierailija
50/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap ei istu siellä iltaisin lasten kanssa itkemässä kun isi ei vastaa, mikä isillä on hätänä onko sille sattunut jotain vai eikö se enää välitä meistä! Toivottavasti lapset saa hyvän kokemuksen siitä että voi olla erossa ja silti rakastetaan ja kaikki on hyvin. Voi keskittyä omaan kesälomaan ihan rauhassa. Isi tulee sitten kun tulee ja kertoo matkastaan ja rakastaa edelleen. Äitiäkin.

Vierailija
51/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap ei istu siellä iltaisin lasten kanssa itkemässä kun isi ei vastaa, mikä isillä on hätänä onko sille sattunut jotain vai eikö se enää välitä meistä! Toivottavasti lapset saa hyvän kokemuksen siitä että voi olla erossa ja silti rakastetaan ja kaikki on hyvin. Voi keskittyä omaan kesälomaan ihan rauhassa. Isi tulee sitten kun tulee ja kertoo matkastaan ja rakastaa edelleen. Äitiäkin.

Kyllä on vaan erikoinen isi.

Vierailija
52/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia? Jos on, niin sinulle olisi ihan ok lähteä reissuun eikä vastata viesteihin, jossa kumppani/lapset kyselee lomakuulumisia? Et myöskään halua kertoa niitä oma-aloitteisesti? Itse en näe tuollaisessa käytöksessä mitään hyvää, vaan jotain todella hälyttävää ja outoa.

Kyllä minulla on lapsia ja sen verran elämänkokemusta, että tiedän että ihmiset selviävät viikon erossa kuulematta toisistaan, ja että on olemassa ihmisiä - usein miehiä - jotka eivät reissuiltaan niin mielellään ole yhteyksissä kotiin ilman että siinä on takana yhtään mitään outoa tai sairasta.

Vierailija
53/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa mielenosoitukselta. Jos mieskään ei olisi halunnut lähteä, lähti vaan, että sopu säilyy vaimon ja äidin kanssa.

Vierailija
54/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit, että äitinsä tarvitsee hoivaa.

Niinä hetkinä kun lukenut viestin, niin tilanne päällä.

Olisi fiksua tietenkin vastata.

Kerroit, että anoppi vaativa.

Siinä voi energiaa tosiaan mennä myt tuo viikkoa.

Ei ole selityksiä. Tyhmää,, ettei vastaa. Voi silti olla inhimillinen se syy. Sinänsä kyllä omituista käytöstä.

Mietin vaan miten oma ukkoni toimii, niin ehdottomasti olisi meihin kotimaisiin yhteydessä, etenkin jos olisin kotona kahden pienen lapsemme kanssa.

Meillä lasten hoito ja kasvatus on ollut koko ajan yhteinen juttu.

Voimia sinne kotikentälle,

Vierailija
55/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on lapsia ja sen verran elämänkokemusta, että tiedän että ihmiset selviävät viikon erossa kuulematta toisistaan, ja että on olemassa ihmisiä - usein miehiä - jotka eivät reissuiltaan niin mielellään ole yhteyksissä kotiin ilman että siinä on takana yhtään mitään outoa tai sairasta.

Juupajuu. Sinä et kuitenkaan pysty olemaan vastaamatta?

Vierailija
56/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta aapee kuulostaa varsin fiksulta ja varmasti osaa hoitaa asiat.

Valotan vähän asioita sinulle kuitenkin, kun tunnut kasvaneen ihan purkissa.

Niin, mulle tosiaan tuli paniikki lasten kanssa, kun mies lähti töihin. Ihmettelin miksi.

Psykologi kertoi, että se kun odotusaikana kumppani oli isossa onnettomuudessa, jätti jäljen minuna.

Sitä ennen olen menettänyt sisarukseni nuorena.

Olen alkoholistiperheen lapsi, joka on joutunut pelkäämään paljon. Kyllä yhteiskunnallisesti olen pärjännyt, olen kuitenkin toiminnallinen ja olen oppinut pärjäämään, mutta henkisesti on paljon taakkaa ollut.

Minusta tuollainen typerän ihmisen lällättely (oletkohan aikuinen?) on oikeastaan käsittämätöntä toimintaa.

Tuollaisia on työpaikalla tullut vastaan. Potkut tuli. Muutkin näkee niitten läpi.

Voi juku.

Ei aapee tarvi sun ivaa. Pärjää ihan hyvin ilman sitä.

Vierailija
57/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan nimenomaan ne miehet, jotka ei pidä reissuiltaan yhteyttä tekevät siellä jotain mistä vaimo ei saa tietää. Toki on niitäkin, jotka soittavat videopuheluita perheelleen samalla, kun toinen nainen ottaa suihin.

Vierailija
58/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, sinä tiedät!

Älä viitti. Siellä on kumppani kahden pienen yhteisen lapsen kanssa kotona.

Minä en ainakaan ymmärrä sinua,

Vierailija
59/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on. Ikään kuin olisi miehen ja äitinsä salaliitto. Kumpikin unohtaa perheensä olemassa olon Suomessa.

Vierailija
60/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaahtoVasara kirjoitti:

Niin. Ja postia kuljetti hevoset ja kirkkoon soudettiin porukalla.

Aapee laittoi viesti ja mies ei vastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän