Mies lähti äitinsä kanssa ulkomaille, eikä pidä mitään yhteyttä
Anoppini on jo aika iäkäs ja eronnut kun on, niin ei ole oikein ketään kenen kanssa matkustaa, ystäviä sillä ei ilmeisesti ole. On pitkään kärttänyt miestäni (ainoa lapsi) viemään hänet ulkomaan matkalle, kun ei uskalla iäkkäänä yksin lähteä. No, nyt matka toteutui, vajaa viikko sitten lähtivät. Olisin minä periaatteessa kai voinut lähteä mukaan lasten kanssa, mutta ei tehnyt mieli, eikä varsinaisesti pyydettykään, anoppini ei ole helpointa seuraa ja minun aika olisi mennyt lasten kaitsemisessa, eikä anopin valitsema matkakohde ollut kovin lapsiyhtävällinen edes. Eli jäin kahden pienen kanssa kotiin, mikä ei minua sinänsä niin haittaa, ihan mielelläni jäin. Mies vaan ei ole kertaakaan pitänyt mitään yhteyttä matkalta, ei yhden yhtä viestiä edes. Laitoin pari viestiä, näkyy että lukenut ne, mutta ei vastaa, en viitsinyt alkaa sitten jankkaamaan perään. Ihmetyttää vain. Eikö edes lasten vointi kiinnosta? Selittäkää joku mies minulle tätä.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laittaisin tuossa tilanteessa anopille viestin, että onko kaikki hyvin kun mies ei vastaa perheensä viesteihin.
Kyllä te ootte ahdistavia. Ja toinen on vaan viikon poissa. Haloo!
Niin, se perhe on yhä sun perhe olet sitten matkalla tai et. Jos kokee vaimon ja perheen viestit ahdistavina niin ehkä silloin ei olisi kannattanut perhettä alunperin hankkiakaan.
Onneksi mun vaimo ei ajattele noin. Joka vuosi olen kaksi viikkoa kalassa saaristossa ja ihan rauhassa olen saanut kavereiden kanssa olla. Kotona odottaa kiva vaimo ja isän lapset.
Isän lapset? D: Siis hyi. Jos et olisi isäsi entisen naisystävän kanssa yhdessä, menee oudoksi.
Loppu aika kesken kirjoittaa kommenttia eilen illalla. Mutta vaimo ja lapset on hyvillä mielin, kun tulen ja ikävä on ollut molemminpuolinen. Jos alkaisin kesken kaiken sieltä viesteilemään, niin en varmaan pystyisi olemaan kotiin lähtemättä kesken reissun, vaikka reissu on tärkeä.
Ehkä te naiset pystytte olemaan kahdessa paikassa samaan aikaan, mutta meillä miehillä menee fiilikset, jos pitää miettiä kotiasioita kesken kaiken.
En nyt tässä tietenkään kaikkien miesten puolesta voi puhua. Olihan tässä joku, jonka mies skypettää joka välissä rakkauttansa. Itselle tulee mieleen amerikkalaiset elokuvat tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on löytänyt reissultaan uuden naisen. Ainakin lomaromanssi menossa.
Äitinsä?
Iäkäs äiti varmaan haluaa jo iltapäivällä hotellille huilaamaan. Siinä on sitten miehellä aikaa tutustua lomapaikan nähtävyyksiin 😉
Vierailija kirjoitti:
Saan varmaan vihapostia tämän jälkeen, mutta ajattelen että on aika huomionhakuista toimintaa. Jos lapsilla on kaikki hyvin ja mitään huolestuttavaa ei ole tapahtunut, niin miksi pitää häiritä toisen lomaa.
Todennäköisesti mies on reissussa velvollisuudentunnosta. Ihanaa, että suostui lähtemään. Se voi silti olla hänelle myös aika raskasta. Äiti voi olla vaativa. Pinna voi olla kireällä. Ja sitten pitäisi vielä huolehtia myös kotona olevista.
Okei, en sano että on kiva että mies ei vastaa, mutta voisitko ap laittaa hänelle viestin että meillä on täällä kaikki hyvin ja keskity sinä vaan siihen reissuun/äitiisi, kiva kuulla siitä sitten kun palaat.
Aika outo ajatusmaailma sinulla jos perheen viestittely on mielestäsi häiriköintiä. Itse jos olen esim. työmatkalla niin vaimon ja lasten viestit ovat nimenomaan piristäviä.
M44
VaahtoVasara kirjoitti:
Ennen kännyköitä oltiin helposti viikko tai kaksi katveessa. Ihmeellistä luottamuksen puutetta ja/tai läheisriippuvuutta.
No tuskinpa AP on läheisriippuvainen kun hänelle kuitenkin oli ok, että mies lähtee matkalle ilman häntä. Se, että halutaan viestitellä kumppanin kanssa ei myöskään ole luottamuspuutetta vaan ihan normaalia toisesta välittämistä.
Eikö sitä mummiakaan kiinnosta yhtään lastenlasten kuulumiset?
Oidibus-kompleksi päällä ja he ovat ajaneet taivaanrannan taa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laittaisin tuossa tilanteessa anopille viestin, että onko kaikki hyvin kun mies ei vastaa perheensä viesteihin.
Miksi koet oman perheen viestisi ahdistavina?
Kyllä se vaan on kummallista, ettei puoliso ja samalla lasten isä lähetä edes lyhyttä viestiä perheelleen!!
Oleppas sinä ahdistelija , joka ei anna miehensä edes viikkoa olla rauhassa lomalla. Parisuhteessakin ahdistelu ja kyylääminen on ällöä , aikuistu ja anna toisenkin elää ja hengittää , ettet kokoajan läähätä toisen niskassa.
Vierailija kirjoitti:
Oleppas sinä ahdistelija , joka ei anna miehensä edes viikkoa olla rauhassa lomalla. Parisuhteessakin ahdistelu ja kyylääminen on ällöä , aikuistu ja anna toisenkin elää ja hengittää , ettet kokoajan läähätä toisen niskassa.
Sä et taas oikein taida ymmärtää mitä parisuhteessa oleminen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sekoaisi huolesta jos lähtisin viikoksi lomalle enkä vastaisi sieltä miehen viesteihin. Ja sama toisinpäin. Emme ahdistele ja kyylää mutta rakastamme toisiamme. Meille on tärkeää kertoa toisillemme kuulumisia jos ollaan pidempään erossa.
Eilen mies oli saunaillassa kavereidensa kanssa. En laittanut mitään viestiä kun noin lyhyt aika erossa mutta mies laittoi sieltä viestin niin siihen sitten toki vastasin kotoa.
Voisiko tämä lainaamani kertoa elääkö parisuhteessa jossa pieniä lapsia? Kuinka pitkiä aikoja puolisosi on ollut poissa kotoa niin että hoidat lapset ym yksin? Oletko viestitellyt puolisollesi tänä aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle lähetetäkään mitään ahdisteluviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun sinulla ei ole perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä mummiakaan kiinnosta yhtään lastenlasten kuulumiset?
Miksi telkkarissa kiinnostaisi, kun se mummi on ulkomailla käymässä?
Pitääkö kaiken koko ajan pyöriä sun lasten ympärillä, jotka ei edes itse välitä näistä pakotetuista ihailijoista.
Kuulumiset (todelliset, eikä mitä tänään syötiin, mitä oli vaipassa-tyyliset,) ehtii kyllä kuulemaan myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun sinulla ei ole perhettä.
On mulla. 10v. naimisissa ja kolme kouluikäistä.
En näitäkään lukiessa ihmettele enää, miks muill ei oo mukavaa.
Minusta on aina niin kiva ajatus, jos oma mies saa käydä jossain varsinkin omien sukulaisten kanssa. Mieluusti jään kotiin, niin saavat olla rauhassa. Itse en tykkäisi mennä minnekään ilman miestä, mutta pitääkö kaikki aina mitata väkisin tasan?
Tiedän kuitenkin olevani ykkönen ja harvoinhan tuo puoliso missään käy. Jos olisi jotenkin pois minulta, että olisi huomattavan paljon menossa tms niin sitten suhtautuisin toisin.
Mutta äkkiä sillä tulee ikävä vaimoa, niin minusta se on ihan winwin.
"Äitinsä" 😂😂😂 ja sinä uskot i-han kaiken.
Pirautapas anopille lankapuhelimeen ja kysy miten etelässä menee. Saatat yllättyä.
Sama tuli heti mieleen, menikö äitinsä kanssa. Toki äidin täytyy olla juonessa mukana.