Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti äitinsä kanssa ulkomaille, eikä pidä mitään yhteyttä

Vierailija
01.07.2022 |

Anoppini on jo aika iäkäs ja eronnut kun on, niin ei ole oikein ketään kenen kanssa matkustaa, ystäviä sillä ei ilmeisesti ole. On pitkään kärttänyt miestäni (ainoa lapsi) viemään hänet ulkomaan matkalle, kun ei uskalla iäkkäänä yksin lähteä. No, nyt matka toteutui, vajaa viikko sitten lähtivät. Olisin minä periaatteessa kai voinut lähteä mukaan lasten kanssa, mutta ei tehnyt mieli, eikä varsinaisesti pyydettykään, anoppini ei ole helpointa seuraa ja minun aika olisi mennyt lasten kaitsemisessa, eikä anopin valitsema matkakohde ollut kovin lapsiyhtävällinen edes. Eli jäin kahden pienen kanssa kotiin, mikä ei minua sinänsä niin haittaa, ihan mielelläni jäin. Mies vaan ei ole kertaakaan pitänyt mitään yhteyttä matkalta, ei yhden yhtä viestiä edes. Laitoin pari viestiä, näkyy että lukenut ne, mutta ei vastaa, en viitsinyt alkaa sitten jankkaamaan perään. Ihmetyttää vain. Eikö edes lasten vointi kiinnosta? Selittäkää joku mies minulle tätä.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sano, että niillä on muuta tekemistä ja sinä oot lasten kanssa. Eli aika sama mitä ite sulle tossa jo vastasin. Kysy vielä vaan, että miksi pitäis lasten voinnit kiinnostaa. Ihan vilpittömästi kysyi, sori jos kuulostaa tylyltä.

Vierailija
22/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti on hoitokodissa viikon ja uuden misun kanssa kiirettä pitää

T. Miehesi

Kyllä ne on siellä reissussa. Olin läsnä kun mies osti matkat ja tilasi liput ja anopin facessa on pari kuvaa eilen anoppi laittanut sieltä reissusta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin tuossa tilanteessa anopille viestin, että onko kaikki hyvin kun mies ei vastaa perheensä viesteihin.

Vierailija
24/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika töykeää käytöstä mieheltä ettei vastailla vaimon viestiin tai kysellä lasten kuulumisia. Ei lomalla niin kiire voi olla ettei rakkaihin ja perheeseen pidetä yhteyttä. Onko ennen tehnyt jotain samantapaista? Itse en kyllä haluaisi olla tuollaisen miehen kanssa yhdessä.

No mikä se ongelma siinä on? Se ihan the ongelma, eikä jotain löpölöpöä, että kertoo siitä.. Ei kerro.

Jos ei ole mitään kerrottavaa ja miksi olisi, niin miksi pitäisi viesteillä? Miksi ap on laittanut viestiä?

Ymmärrän, jos on ikävä, mullakin olisi, mutta miksi mun pitäisi änkeä jonkun viestin välityksellä sinne, en ymmärrä, kun toisilla on ihan muuta tekemistä siellä ja ehkä keskusteluja elämästä tms.

Vierailija
25/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luottaa sinuun. Tietää, että voi olla rauhassa koska sinä olet luotettava.

Vierailija
26/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laittaisin tuossa tilanteessa anopille viestin, että onko kaikki hyvin kun mies ei vastaa perheensä viesteihin.

Kyllä te ootte ahdistavia. Ja toinen on vaan viikon poissa. Haloo!

Vierailija
27/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti on hoitokodissa viikon ja uuden misun kanssa kiirettä pitää

T. Miehesi

Kyllä ne on siellä reissussa. Olin läsnä kun mies osti matkat ja tilasi liput ja anopin facessa on pari kuvaa eilen anoppi laittanut sieltä reissusta. Ap

Tosissaan vastaat provoon...

Vierailija
28/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika töykeää käytöstä mieheltä ettei vastailla vaimon viestiin tai kysellä lasten kuulumisia. Ei lomalla niin kiire voi olla ettei rakkaihin ja perheeseen pidetä yhteyttä. Onko ennen tehnyt jotain samantapaista? Itse en kyllä haluaisi olla tuollaisen miehen kanssa yhdessä.

No mikä se ongelma siinä on? Se ihan the ongelma, eikä jotain löpölöpöä, että kertoo siitä.. Ei kerro.

Jos ei ole mitään kerrottavaa ja miksi olisi, niin miksi pitäisi viesteillä? Miksi ap on laittanut viestiä?

Ymmärrän, jos on ikävä, mullakin olisi, mutta miksi mun pitäisi änkeä jonkun viestin välityksellä sinne, en ymmärrä, kun toisilla on ihan muuta tekemistä siellä ja ehkä keskusteluja elämästä tms.

No meidän perheessä on ainakin tapana tuollaisessa tilanteessa lähettää toisillemme kuulumisia ja valokuvia matkalta ja ihan vaan viestiä kuinka rakastetaan ja kaivataan toista, yleensä myös jutellaan videopuheluita toistemme ja lasten kanssa.

Vierailija
29/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aika paljon kontrollifriikkejä (naisia) ketjussa. Ei tainnut moni vastaaja mies olla.

Vierailija
30/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat molemmille kivan kuvan teidän lapsista ja "lapset lähettää terveisiä mummille ja iskälle". Luulis, että jompikumpi reagoi lapsilta tuleviin viesteihin. 

Mutta provohan tää taas on. 

Vierailija
31/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies lähti äitinsä kanssa ulkomaille, eikä pidä mitään yhteyttä"

"Vaimo luulee että olen äitini kanssa ulkomailla"

Nämä aloitukset allekkain etusivulla. Kieltämättä vähän hauskempi trollaus.

Vierailija
32/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa hössötystä. Jaa itse nyt kotimaassa.

Vierailija
33/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meidän perheessä on ainakin tapana tuollaisessa tilanteessa lähettää toisillemme kuulumisia ja valokuvia matkalta ja ihan vaan viestiä kuinka rakastetaan ja kaivataan toista, yleensä myös jutellaan videopuheluita toistemme ja lasten kanssa.

No kai tuokin voi normaalia olla. Mutta ihan normaalia ja tietääkseni yleisempää olla viesteilemättä, jos ei ole asiaa ja mitä asiaa vois tulla aikuiselle miehelle kesken matkan?

Vierailija
34/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se perhe on yhä sun perhe olet sitten matkalla tai et. Jos kokee vaimon ja perheen viestit ahdistavina niin ehkä silloin ei olisi kannattanut perhettä alunperin hankkiakaan.

Vierailija
35/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon matka ja viikkoon ei pidä yhteyttä 🙄

Vierailija
36/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ehdottaa, että pitäis yrittää manipuloida miestä, jos ei vastaa. Lähetellä anopille viestiä tai lasten nimissä? Keksi nyt vielä joku feikkihätätilanne tyyliin: ollaan sairaalassa..

En puhuis loppuvuoteen noin lapsellisen vaimon kanssa, joka alkais kiukutella ja painostaa tuolla tavalla.

Vierailija
37/80 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se perhe on yhä sun perhe olet sitten matkalla tai et. Jos kokee vaimon ja perheen viestit ahdistavina niin ehkä silloin ei olisi kannattanut perhettä alunperin hankkiakaan.

Onneksi mun vaimo ei ajattele noin. Joka vuosi olen kaksi viikkoa kalassa saaristossa ja ihan rauhassa olen saanut kavereiden kanssa olla. Kotona odottaa kiva vaimo ja isän lapset.

Vierailija
38/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun vaimo ei ajattele noin. Joka vuosi olen kaksi viikkoa kalassa saaristossa ja ihan rauhassa olen saanut kavereiden kanssa olla. Kotona odottaa kiva vaimo ja isän lapset.

Isän lapset? D: Siis hyi. Jos et olisi isäsi entisen naisystävän kanssa yhdessä, menee oudoksi.

Vierailija
39/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään koko ajan tarvitse olla kännykkää näpertämässä, mutta kyllä perheestään välittävä ihminen on edes jotenkin yhteydessä ainakin lapsiaan ajatellen. Ei vie liikaa aikaa illalla hotellihuoneessa vastata perheensä viesteihin, ELLEI ole jotain muuta tekemistä, jota ei pitäisi olla... Outoa myös, ettei mummua kiinnosta lapsenlapset.

Vierailija
40/80 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rauhassa? Sinua ei kiinnosta perheesi kuulumiset 2 viikkoon? Onko vaimosikin 2 viikkoa jossain teillä tietämättömillä ihan rauhassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme