Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat

Vierailija
01.07.2022 |

Halosen mukaan monet naiset elävät yhä nuoruuden illuusiossa, jossa kumppani löytyy, kun vain menee baariin ja valitsee sopivan.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Kommentit (389)

Vierailija
61/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitäkin tutkimus että naisten haluttavuus alkaa laskemaan 18 ikävuoden jälkeen, 30v jälkeen jyrkemmin, kun taas miehillä se on korkeimmillaan vasta 50 vuotiaana. En jaksa etsiä mutta löytyy googlaamalla.

Ai että 50 vuotias mies on haluttavampi kuin kolmekymppinen???? No ei ole.

Riippuu varmaan mihin tarkoituksen haluaa. Jos haluaa vain sileää ihoa ja taattua mieskuntoa seksiä varten niin toki kolmikymppinen. Jos haluaa elämänkokemusta omaavan kumppanin (joka on  seksissäkin hyvä asia), niin viisikymppinen. Ja riippuu myös keneltä kysytään. Olen itse 38-vuotias enkä ottaisi 30-vuotiasta kakaraa. En kyllä 50-vuotiasta papparaistakaan.

Mitä 35-vuotias nainen tekee elämänkokemuksella? Sen ikäisellä vielä veri virtaa. Sitä elämänkokemusta ehtii saada yllin kyllin kun nainen itse on 5-kymppinen.

No mistä minä tiedän miksi kukakin haluaa mitä haluaa, mutta joka tapauksessa me kaikki halutaan vähän eri asioita omista lähtökohdistamme käsin.

Vierailija
62/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaissa miehissä on kyllä todella, todella vähän hyviä yksilöitä jäljellä. Valtaosa on ukkoontuneita, liian alkoholin kuivattamia, ja kyynisiä.

Mutta tuo Halonen on kyllä varmaan siinä oikeassa että niistä hyvistä yksilöistä on epäilemättä todella verinen kilpailu naisten kesken.

Olen ollut palvelukodissa töissä ja uskokaa tai älkää seuraava havainto:

Siellä on rajuakin parisuhdedraamaa, kun 70-80v naiset tappelevat niistä harvoista, tasokkaista miehistä, joilla terveyttä riittää ja tanssijalka vipattaa.

Anteeksi, olen itsekin vanhustehuollossa töissä ja tasokkuus ei kyllä kuvaa niitä 70-80 v. miehiä.

Olet varmaan muistanut kertoa tämän heille? Miten olet tuolla asenteella päässyt töihin vanhustenhuoltoon?

Ai on pakko pitää 40 vuotta itseään vanhempia pappoja tasokkaina saaliina että voi olla hoitaja? Saahan ihmisellä omat mielipiteet olla ja onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan se ja sama mikä on jonkun yksittäisen tyypin mielipide. Eihän tuosta ole tehty edes tutkimusta.

On tehty monia tutkimuksia ja aina samalla tuloksella: 50-vuotias mies saa eniten huomiota naisilta. Tässä sinulle uutinen yhdestä sellaisesta tutkimuksesta:

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000005798337.html

Minäkin uskon aina roskalehtien klikkijuttuja.

Vierailija
64/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitäkin tutkimus että naisten haluttavuus alkaa laskemaan 18 ikävuoden jälkeen, 30v jälkeen jyrkemmin, kun taas miehillä se on korkeimmillaan vasta 50 vuotiaana. En jaksa etsiä mutta löytyy googlaamalla.

Ai että 50 vuotias mies on haluttavampi kuin kolmekymppinen???? No ei ole.

Riippuu varmaan mihin tarkoituksen haluaa. Jos haluaa vain sileää ihoa ja taattua mieskuntoa seksiä varten niin toki kolmikymppinen. Jos haluaa elämänkokemusta omaavan kumppanin (joka on  seksissäkin hyvä asia), niin viisikymppinen. Ja riippuu myös keneltä kysytään. Olen itse 38-vuotias enkä ottaisi 30-vuotiasta kakaraa. En kyllä 50-vuotiasta papparaistakaan.

Mitä 35-vuotias nainen tekee elämänkokemuksella? Sen ikäisellä vielä veri virtaa. Sitä elämänkokemusta ehtii saada yllin kyllin kun nainen itse on 5-kymppinen.

No mistä minä tiedän miksi kukakin haluaa mitä haluaa, mutta joka tapauksessa me kaikki halutaan vähän eri asioita omista lähtökohdistamme käsin.

Voithan sinä noin uskotella itsellesi. On elämä mukavampaa jos luulee saavansa 20 vuotta nuoremman kumppanin, mutta sellainen ihminen on kyllä hyvä saalis huijareille.

Vierailija
65/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nelikymppisenä naisena on nuorempia miehiä riittänyt, riippuu täysin naisesta ja miehestä. Ei iästä.

Vierailija
66/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö mitään sellaista tutkimusta ole.

30v+ miehissä ei ole enää mitään kunnolla nousevaa ja väsynyt vaimon pihalle heittämä 50v mies on, no siellä pihalla.

Vierailija
67/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan se ja sama mikä on jonkun yksittäisen tyypin mielipide. Eihän tuosta ole tehty edes tutkimusta.

On tehty monia tutkimuksia ja aina samalla tuloksella: 50-vuotias mies saa eniten huomiota naisilta. Tässä sinulle uutinen yhdestä sellaisesta tutkimuksesta:

Tämä on täysin loogista, kun naiset joutuvat vanhetessaan tekemään yhä enemmän aloitteita myös itse saadakseen seuraa miehistä.

Ei. Kuule, kun jos nainen on sinkku yli 50- vuotiaana, niin se on sitä omasta tahdostaan, ei kiinnosta enää ottaa jotain ukon rohjaketta vaivoikseen, koska tuon ikäisistä miehistä ei ole, kuin vaivaa. Eivät kelpaa myöskään nuoremmille.

Vierailija
68/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miespuolinen ystävä, joka kertoo että ilmiö on aivan totta. Ollaan viiskymppusiä ja hänen deittisovelluksensa pursuaa naisia, ihania ja toinen toistaan kauniimpia.

Jokainen heistä on valmis tekemään ystävästäni maailman onnellisimman miehen, kunhan hän vaan maksaa lentoliput niin ensialkuun.

Tästä teitä naisia on varoilteltu. Vapaudella on hintansa. Keski-ikäinen mies voi kestää niitä iskuyrityksiä paljonkin, mutta entäs sitten kun tulee se oma vaimo 20-vuotta nuorempana vastaan? Moni kestää tuon..

mies54v

Täh? Tossa oli kyse siitä että ne on rahan perässä juoksevia mimmejä ne ihanat naiset jotka haluaa sen viisikymppisen. Meni vissiin pointti vähän ohi.

Missä ihmiskunnan historian vaiheessa naisia ei olisi kiinnostanut miehen omaisuus, eli tuottavuus enemmän tai vähemmän?

Se on myös biologisesti katsottuna täysin luonnollinen aspekti nimenomaan naisille.

Niin, onhan tosiaan paljon niitä miehiä joita ei yhtään kiinnosta miksi ne sakset aukeaa. Mutta kyllä osa varakkaista etsii kumppania jolle kelpaavat omana itsenään - mieluummin kuin tyytyvät onnenonkijaan. Ihmisiä on niin moneen junaan.

Nykyaika länsimaissa on siitä poikkeuksellinen, että miehen on ylipäänsä mahdollista löytää omillaan pärjäävä nainen joka ei ole pelkän rahan perässä. Ennen on ollut toisin ja monessa maassa on edelleen. Se on sitten miehestä itsestään kiinni, pitääkö tätä mahdollisuutta hyvänä vai huonona asiana.

-eri

Vierailija
69/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi kokeilla itse miten homma toimii omalla kohdalla. Kyse ei ole ollenkaan iästä vaan yksilöstä. Joillekin löytyy kumppani-ehdokkaita jonoksi asti ja joku ei löydä uutta miestä millään. Itse näin viiskymppinsenä naisena olen huomannut saman ikäisen mieheni alkaneen osoittamaan sellaisia vahvoja vanhenemisen merkkejä joita itsellä ei vielä ole. Johtunee siitä että liikun paljon ja syön terveellisesti sekä pidän huolta ulkonäöstäni.

Viiskymppiset miehet on usein aika tanakoita, leukanahka väpättää, ohimo alkaa kuultamaan runsaanlaisesti sen lippiksen alta puhumattakaan neliskulmaisiksi muuttuneista perseistä ja miestisseistä. Toinen vaihtoehto on kuiva riuku olemattomalla perseellä varustettuna. 

Miksi nuoret naiset viitsisivät sellaista katsella? Ehkä ne viitsivät joilla ei ole varaa katsella niitä oman ikäisiä. Mutta viiskymppinen mies alkaa olla sitä rataa että on pelkkää natinaa, oluen tai viskin lipitystä ja tarvitsee jatkuvaa huoltoa. 

Vierailija
70/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tehty. Tilastojen mukaan ( THL) pariskuntien välinen ikäero heteropareilla Suomessa on vain muutama vuosi, ihan kaikissa ikäluokissa, eli tuo " deittivalmentaja" puhuu puppua. Jos nainen jää yksin, niin se on naisen oma valinta. Totta on se, että niitä hyviä miehiä on vapaana todella vähän. Jos ovat, niin eivät kauan. Pitkään vapaana olevissa miehissä on jotain vialla, ja pahasti.

Rumasti sanottu, kun itsellä ainoa selkeä syy on lapset. Ulkonäön ja luonteen ansiosta pääsen kevytsuhteisiin, mutta en minä vakavaa löydä ennen kuin lapset muuttavat pois. En itsekään halua uusioperhettä tai lapsilleni toista äitihahmoa, joten ymmärrän tämän, mutta kyllä se silti pahalta tuntuu.

Vierailija
71/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tehty monia tutkimuksia. Ok. 1) Montako tutkimusta tarkalleen ja 2) Klikkaa tähän ne kaikki tutkimukset.

P. S Lisäksi, jos tämä väittämäsi olisi totta, niin sinä ja muut setämiehet ette täällä ulisisi päivästä toiseen pimperon ja naisen puutetta.

Vierailija
72/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselet ilmeisesti maailmaa hyvin värittyneiden lasien läpi. Tässä sinulle toinen uutinen, kelpaako Helsingin Sanomat?

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005787535.html

Vierailija
73/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli normaalia että nuorempi veli tai serkku nai vanhemman veljen/serkun lesken.... 

Vierailija
74/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on biologisesti paljon luontaisempaa haluta perheenlisäystä käytännössä koko eliniän aikana kaiken ikäisinä, naisilla tulee yksinkertaisesti biologiset realiteetit vastaan eri ikäisinä asian suhteen, joten voi sanoa että ilmiössä on kyse myös täysin luonnollisesta vinoumasta.

Haluta perheenlisäystå käytånnössä koko eliniän? Ai nytkö ne miehet sitten haluaakin hulluna lapsia?. Eikö se ollutkaan että naiset ne lapsia haluaa ei miehet?

Ja 40v+ miehen siittiöt on niin huonoja iän vuoksi että ei kannata ja sitä ei kumoa edes nuori nainen.

Vierailija
75/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tehty. Tilastojen mukaan ( THL) pariskuntien välinen ikäero heteropareilla Suomessa on vain muutama vuosi, ihan kaikissa ikäluokissa, eli tuo " deittivalmentaja" puhuu puppua. Jos nainen jää yksin, niin se on naisen oma valinta. Totta on se, että niitä hyviä miehiä on vapaana todella vähän. Jos ovat, niin eivät kauan. Pitkään vapaana olevissa miehissä on jotain vialla, ja pahasti.

Rumasti sanottu, kun itsellä ainoa selkeä syy on lapset. Ulkonäön ja luonteen ansiosta pääsen kevytsuhteisiin, mutta en minä vakavaa löydä ennen kuin lapset muuttavat pois. En itsekään halua uusioperhettä tai lapsilleni toista äitihahmoa, joten ymmärrän tämän, mutta kyllä se silti pahalta tuntuu.

Eli sinulla syy on ainakin lapset, luultavasti myös joku muu syy, luulen, että ainakin luonne. Luuletko, että lapsettomilla naisilla on hirmu hinku päästä jonkun miehen lasten ilmaiseksi hoitajaksi? Ei ole. Yh- iskät eivät ole haluttuja naisten keskuudessa.

Vierailija
76/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu varmaan joo on tosi haluttuja nämä vanhemmat miehet. Ihanat pallokaljamahat, ohkaset kintut, lättänä takapuoli ja harventuneet hiukset jos niitä nyt on ollenkaan.

Vierailija
77/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselet ilmeisesti maailmaa hyvin värittyneiden lasien läpi. Tässä sinulle toinen uutinen, kelpaako Helsingin Sanomat?

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005787535.html

Helsingin Sanomat ei todellakaan kelpaa nykyään fakta-lähteeksi. 

Vierailija
78/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miespuolinen ystävä, joka kertoo että ilmiö on aivan totta. Ollaan viiskymppusiä ja hänen deittisovelluksensa pursuaa naisia, ihania ja toinen toistaan kauniimpia.

Jokainen heistä on valmis tekemään ystävästäni maailman onnellisimman miehen, kunhan hän vaan maksaa lentoliput niin ensialkuun.

Tästä teitä naisia on varoilteltu. Vapaudella on hintansa. Keski-ikäinen mies voi kestää niitä iskuyrityksiä paljonkin, mutta entäs sitten kun tulee se oma vaimo 20-vuotta nuorempana vastaan? Moni kestää tuon..

mies54v

Täh? Tossa oli kyse siitä että ne on rahan perässä juoksevia mimmejä ne ihanat naiset jotka haluaa sen viisikymppisen. Meni vissiin pointti vähän ohi.

Missä ihmiskunnan historian vaiheessa naisia ei olisi kiinnostanut miehen omaisuus, eli tuottavuus enemmän tai vähemmän?

Se on myös biologisesti katsottuna täysin luonnollinen aspekti nimenomaan naisille.

Niin, onhan tosiaan paljon niitä miehiä joita ei yhtään kiinnosta miksi ne sakset aukeaa. Mutta kyllä osa varakkaista etsii kumppania jolle kelpaavat omana itsenään - mieluummin kuin tyytyvät onnenonkijaan. Ihmisiä on niin moneen junaan.

Nykyaika länsimaissa on siitä poikkeuksellinen, että miehen on ylipäänsä mahdollista löytää omillaan pärjäävä nainen joka ei ole pelkän rahan perässä. Ennen on ollut toisin ja monessa maassa on edelleen. Se on sitten miehestä itsestään kiinni, pitääkö tätä mahdollisuutta hyvänä vai huonona asiana.

-eri

Siinä on vaan se, että menestyvät naiset vaativat vielä menestyneempää miestä kuin ei menestyneet naiset. Arvo siinä sitten kuka on rahan ja statuksen perässä.

Vierailija
79/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kammottavaa. Oon lähössä liikenteeseen ja pistin paidan pälle. Ei helevetti kauheet hartiat, tumpille miehelle.  miten hartioita saa häivytettyä?

mies54v

Vierailija
80/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Ymmärrän tämän.

Vaikka olen vasta nelikymppinen, niin ikäisiäni kun katsoo, aika harvassa ovat ne kenellä onni on ollut niin suotuisa että on:

Terveyttä ja kuntoa

Katseen kestävä vartalo

Korkea koulutus

Hyvä työpaikka

Vakaa talous

Tupakoimaton

Päihdeongelmaton

Harrastuksia, mielenkiinnon kohteita, itsensä kehittämistä, omaa elämää

Sosiaaliset suhteet kunnossa.

Valitettavan moni on epäsiisti, työtön, matala koulutus/tulotaso, mt ongelmainen jolla exät on hulluja kuin perkuleet ja huoltajuuskiistat päällä 24/7.

Sama pätee kyllä naisiinkin.

Jos olisin nyt ikäistäni tai vanhempaa naista vailla, niin ennemmin olen sinkkuna kuin tyytyisin epämieluisaan vaihtoehtoon vain siksi että olis vaan joku.

" Jos nyt olisin ikäistäni tai vanhempaa naista vailla"- lauseeseen kiteytyy teidän miesten ongelma- te kaikki haluatte itseänne nuoremman- miksi meidän naisten pitäisi haluta itseämme vanhempi? Ei miksikään. Ette te saa,miehet, lopettakaa itkeminen, miksi ette saa mätsiä Tinderissä, S24ssä ja livenä. Hyväksykää faktat.