Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, silloin sun haluat omaa aikaa yksin kotona, ja kuitenkin olet vakituisessa seurustelusuhteessa?

Vierailija
20.01.2025 |

Minä olen yksin kotona vain silloin, kun miesystävälläni on joku oma meno. Muuten vaan huvikseen ei olla erillään

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen toiseen huoneeseen ja laitan oven kiinni. Tai lähden kävelylle. Siinähän sitä saa yksinoloa.

Vierailija
2/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta yhteen enää koskaan.  Omat asunnot on onnellisen suhteen tae. Tällä rajaa kätevästi pois  asunnottomat pummit, jotka etsii itselleen maksuttomia hotellipalveluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olen yksin kotona. En asu yhdessä kumppanini kanssa.

Vierailija
4/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen toiseen huoneeseen ja laitan oven kiinni. Tai lähden kävelylle. Siinähän sitä saa yksinoloa.

Niin, mitä teet kun olet yksin?

Vierailija
5/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakituisessa suhteessa. Nähdään noin kerran viikossa ja sopii minulle. 

Vierailija
6/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
7/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kumpanilleni että haluan olla yksin ja että nähdään parin päivän päästä. Meillä on tapana puhua asioista rehellisesti, eikä siinä ole mitään loukkaantumisen aihetta. Ei asuta yhdessä.

Vierailija
8/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän miestäni menemään jonnekin

Vierailija
9/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ajattelen tai olen vaan. Tarvin joskus sellaista rentoutumista, ettei mun tarvi huomioida ketään toista.Joskus saatan kuunnella musiiikkia, lukea tai pelata tietokoneella.Mutta aika paljon vaan olen ja nautin olemisen tunteesta. Välillä sitten nousee mieleen jotain ajatuksia ja sitten ajattelen niitä. 

Vierailija
10/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt yksin ollessa tehdään? Miten et ymmärrä? 

Samoja asioita, kuin muutenkin. Vaikka ruuanlaittoa, leipomista, ulkoilua, ompelua, sohvalla makoilua... Joskus vaan haluaa olla yksin, ei siinä ole mitään ihmeellistä

Vierailija
11/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen yksin minä luen, käyn lenkillä, siivoan, käyn uimahallissa ja avantosaunassa, pyöräilemässä, polkujuoksemassa, ompelen, kudon, katson sarjoja, roikun puhelimessa, teen ruokaa, leivon, käyn kaupassa, nukun, korjaan ja modaan jne. Kaksin käydään ulkoilemassa , teatterissa, saunassa, katsotaan urheilua ja leffoja, käydään tapahtumissa ja taidenäyttelyissä, tehdään ruokaa tai käydään ulkona syömässä, jutellaan, rakastellaan.

Vierailija
12/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen makkariin ja laitan oven kiinni. Ollaan kumpikin sellaisia että välillä täytyy olla yksin, eikä kumpikaan suutu. Usein laitan kuulokkeet ja kuuntelen äänikirjoja tai katon leffoja. 

Vierailija
13/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestän itselleni vapaa-aikaa silloin, kun tiedät ettei toinen puolisko ole kotona. En missään nimessä ala vaatimaan ketään poistumaan kotoaan, koska minä haluan olla siellä yksin.

Vierailija
14/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikkapa katson elokuvaa tai tv-sarjaa, tai pelaan videopeliä, tai laitan jotain hyvää ruokaa. Elän elämääni.

Vierailija
15/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hiusten halkomistahan tämä on, mutta mielestäni seurustellessa ei vielä asuta yhdessä, vaan kumpikin asuu tahoillaan. Vierailla toki voidaan toisen luona ja noin, mutta kummallakin oma erillinen koti.

Yhdessä asuessa ollaan avopari tai aviopari.

Vierailija
16/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen womancaveeni pelaamaan videopelejä ja suljen oven. Meillä molemmilla on omat ns. cavet joihin voidaan vetäytyä jos halutaan olla yksikseen omassa rauhassa.

Vierailija
17/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen womancaveeni pelaamaan videopelejä ja suljen oven. Meillä molemmilla on omat ns. cavet joihin voidaan vetäytyä jos halutaan olla yksikseen omassa rauhassa.

Eli omat kodit. Seurustelusta puhuttiin.

Vierailija
18/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hiusten halkomistahan tämä on, mutta mielestäni seurustellessa ei vielä asuta yhdessä, vaan kumpikin asuu tahoillaan. Vierailla toki voidaan toisen luona ja noin, mutta kummallakin oma erillinen koti.

Yhdessä asuessa ollaan avopari tai aviopari.

Ihan samaa ajattelin. Kun itse seurustelin mieheni kanssa, meillä oli kummallakin omat kodit. Kun muutimme yhteen, eli ostimme kolmion, menimme kihloihin ja naimisiin. Näistä oli sovittu jo puoli vuotta aikaisemmin.

Vierailija
19/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli omat kodit. Seurustelusta puhuttiin.

Miten ihmeessä saat tästä omat kodit? Ihan samassa asunnossa asutaan. Lastenhuoneet jäi tyhjiksi kun molemmat lapset muuttaneet pois kotoa jo joten tehtiin niistä omat ns.cavet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi