Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat
Halosen mukaan monet naiset elävät yhä nuoruuden illuusiossa, jossa kumppani löytyy, kun vain menee baariin ja valitsee sopivan.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiaissa miehissä on kyllä todella, todella vähän hyviä yksilöitä jäljellä. Valtaosa on ukkoontuneita, liian alkoholin kuivattamia, ja kyynisiä.
Mutta tuo Halonen on kyllä varmaan siinä oikeassa että niistä hyvistä yksilöistä on epäilemättä todella verinen kilpailu naisten kesken.
Olen ollut palvelukodissa töissä ja uskokaa tai älkää seuraava havainto:
Siellä on rajuakin parisuhdedraamaa, kun 70-80v naiset tappelevat niistä harvoista, tasokkaista miehistä, joilla terveyttä riittää ja tanssijalka vipattaa.
Anteeksi, olen itsekin vanhustehuollossa töissä ja tasokkuus ei kyllä kuvaa niitä 70-80 v. miehiä.
Niin no, varmasti vaihtelee.
Itse olin helsingissä yksityisessä palvelukodissa, missä oli hyvinkin varakasta väkeä osa. Osa oli tietty ihan zombeja, mutta osa oli maailmaa nähneitä, sivistyneitä, kuutta kieltä puhuvia joilla oli omia työntekijöitä palvelukodin henkilökunnan lisäksi.
Iästä ja ulkonäöstä riippumatta sellaiset räväkät, ulospäinsuuntatuneet naiset löytää aina parisuhteen. Olen huomannut tämän.
Ukko39 kirjoitti:
Ymmärrän tämän.
Vaikka olen vasta nelikymppinen, niin ikäisiäni kun katsoo, aika harvassa ovat ne kenellä onni on ollut niin suotuisa että on:Terveyttä ja kuntoa
Katseen kestävä vartalo
Korkea koulutus
Hyvä työpaikka
Vakaa talous
Tupakoimaton
Päihdeongelmaton
Harrastuksia, mielenkiinnon kohteita, itsensä kehittämistä, omaa elämää
Sosiaaliset suhteet kunnossa.Valitettavan moni on epäsiisti, työtön, matala koulutus/tulotaso, mt ongelmainen jolla exät on hulluja kuin perkuleet ja huoltajuuskiistat päällä 24/7.
Sama pätee kyllä naisiinkin.
Jos olisin nyt ikäistäni tai vanhempaa naista vailla, niin ennemmin olen sinkkuna kuin tyytyisin epämieluisaan vaihtoehtoon vain siksi että olis vaan joku.
Jos on käynnissä pitkittynyt kiista lasten asioihin liittyen niin ihan tutkimusten mukaan molemmilla osapuolilla on vaikeita persoonallisuudenhäiriöitä ja erityisesti voimakasta musta-valkoajattelua. T. Alalla työskentelevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan se ja sama mikä on jonkun yksittäisen tyypin mielipide. Eihän tuosta ole tehty edes tutkimusta.
On tehty. Tilastojen mukaan ( THL) pariskuntien välinen ikäero heteropareilla Suomessa on vain muutama vuosi, ihan kaikissa ikäluokissa, eli tuo " deittivalmentaja" puhuu puppua. Jos nainen jää yksin, niin se on naisen oma valinta. Totta on se, että niitä hyviä miehiä on vapaana todella vähän. Jos ovat, niin eivät kauan. Pitkään vapaana olevissa miehissä on jotain vialla, ja pahasti.
Pitkään vapaana olevissa naisissa on vielä enemmän vikaa, ja pahasti.
Pitkään vapaana ollut nainen (tai miksei yhtä hyvin mieskin) on ehkä vapaa omasta tahdostaan, kun riittävän laadukasta seuraa ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
50+ ikäisenä miehenä voin vahvistaa tämän. Nyt sitä menekkiä on. Olen tosin pysynyt hyvässä kunnossa ja tulen hyvin toimeen. Se varmaan vaikuttaa asiaan.
Suurin osa ikäisistäsi ei ole kunnossa eikä tule toimeen. Siksi se olo voi tuntua suositulta kun 8 kymmenestä on ulkona ns.peleistä. Kaikki paine kasaantuu niille kahdelle kymmenestä jota voi edes harkita missään mielessä.
Valitettavasti ensimmäisellä sivulla ollut kommenttini poistettiin, jossa ehdotin näiden yli 50-vuotiaiden vaihteeksi odottavan yhteydenottoja näiltä kiinnostuneilta naisilta (joita on kuulemma jonoksi asti) sen sijaan, että lähestyisivät ei-kiinnostuneita.
Miksi tämä ei ole ratkaisu heille?
Olin sinkku ollessani 35-38-vuotias, mutta eipä kyllä tullut vastaan yhtään viiskymppistä, josta olisin lähtenyt kilpailemaan. Kuten naiset pääosin, minäkin katselin suurin piirtein itseni ikäisiä. Nyt olen ollut jo pitkään uudessa parisuhteessa itseäni muutaman vuoden nuoremman miehen kanssa. Jos nyt sinkkuuntuisin, ehkä katselisin viiskymppisiä, koska olen melkein 50 itsekin, mutta enpä tiedä kuinka vakavasti. Todennäköisesti olisin mieluummin ihan ilman.
Vierailija kirjoitti:
50+ ikäisenä miehenä voin vahvistaa tämän. Nyt sitä menekkiä on. Olen tosin pysynyt hyvässä kunnossa ja tulen hyvin toimeen. Se varmaan vaikuttaa asiaan.
Minkä ikäisiä naisia deittailet?
Mietin miksi joku normaalijärkinen 30 v nainen/mies ottaisi tositarkoituksella jonku 50v?
Varsinkin jos perhettä tekis mieli. Paksu lompakko auttaa esm aasiaan maissa.
Naisilla tässä tosin tarve päästä parempaa elämään.
Kyllä se pari vuoden ikäero on se tavallisiin, jos ponnistetaan samalta laudalta.
Vierailija kirjoitti:
Mietin miksi joku normaalijärkinen 30 v nainen/mies ottaisi tositarkoituksella jonku 50v?
Kyllä se pari vuoden ikäero on se tavallisiin, jos ponnistetaan samalta laudalta.
Joku saa ja joku ei. Ulkonäkö kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiaissa miehissä on kyllä todella, todella vähän hyviä yksilöitä jäljellä. Valtaosa on ukkoontuneita, liian alkoholin kuivattamia, ja kyynisiä.
Mutta tuo Halonen on kyllä varmaan siinä oikeassa että niistä hyvistä yksilöistä on epäilemättä todella verinen kilpailu naisten kesken.
Ai verinen kilpailu viisikymppisistä ukoista kolmekymppisten naisten keskuudessa :D No ei ole, ei edes vaikka Sale ja George Clooney.
Heh, Sauli on 73v, Clooney 61v.
Brad Pittkin on melkein 60, 58v. Kuten muuten Johnny Deppkin. Keanu Reeves 57v.
Jason Statham 54v, Matthew McConaughey 52v, Ewan McGregor 51v, Paul Rudd 53v.
Noin vertailun vuoksi, rupesi itseänikin kiinnostamaan.
Noista ei olis pahemmin kilpailua jos eivät olisi tunnettu ja ja rahakkaita. Esm Pitti normi töissä, ei 30 v naiset kilpailis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pari vuoden ikäero on se tavallisiin, jos ponnistetaan samalta laudalta.Joku saa ja joku ei. Ulkonäkö kysymys.
Olen 32 ja tuntuu todella vieraalta ajatukselta että parin vuoden päästä katselisin viisikymppisiä miehiä. Nykyinen mies on itseäni 4 vuotta nuorempi ja näin on kaikinpuolin hyvä. En osaa kuvitella mitään yhteisiä asioita viisikymppisen kanssa, ja vaikea olisi nähdä yhteistä tulevaisuutta kun toinen on kohta eläkeiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätit pois sen, että miehen pitäisi olla komea ja kunnollinen. Luuletkos, että ne 35-vuotiaat huolivat jonkun möhömahainen ja kaljun kaljasiepon, jolla ei ole seissyt enää vuosiin?
Rahalla on naisiin ihmeellinen vaikutus.
Olen kerran erehtynyt deittailemaan miestä, jolle raha oli itselleen tärkeämpää ja kuvitteli muidenkin ajattelevan niin. Hän pettyi ammattiini, mutta häntä vetosi minussa pitkäaikainen sijoittaminen. Minussa hänessa vetosi lähinnä liikunnallinen ulkoasu, se kuinka hänen kanssaan pystyi tekemään yhdessä asioita sekä hänen rauhallisuutensa ja tasapainoisuutensa.
Kesä meni hienosti, mutta koska hänkään ei halunnut määritellä suhdettamme tarkemmin, enkä itsekään nähnyt hänen arvoissaan pidempiaikaista potentiaalia suhteeseen niin hyvästelin hänet kesän jälkeen. Opin kuitenkin ne piirteet, jotka vetoaa minuun ja ne arvot, joiden toisessa arvostan. Rahaa enemmän arvostan toisen ihmisen arvostamista, millaisen kumppanin löysinkin.
Meillä on myös paljon arkea piristävää hulluttelua, arvostusta ja rakkautta, mitä rahalla ei voi ostaa.
Olen viisikymppinen nainen ja juuri laitoin ilmoituksen deittisivustolle. Vuorokaudessasain yli 50 vastausta. Nuoremmat saavat varmaan sitten 500. En tiedä, paljon tuntuu olevan yksinäisiä miehiä.
Aika masentava deittivalmentaja tuo Toivonen. Ottaa ainakin turhat luulot pois naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pari vuoden ikäero on se tavallisiin, jos ponnistetaan samalta laudalta.Joku saa ja joku ei. Ulkonäkö kysymys.
Olen 32 ja tuntuu todella vieraalta ajatukselta että parin vuoden päästä katselisin viisikymppisiä miehiä. Nykyinen mies on itseäni 4 vuotta nuorempi ja näin on kaikinpuolin hyvä. En osaa kuvitella mitään yhteisiä asioita viisikymppisen kanssa, ja vaikea olisi nähdä yhteistä tulevaisuutta kun toinen on kohta eläkeiässä.
Mä olen 34-vuotias ja minulle tuli hetki sitten ero kuusi vuotta vanhemmasta kumppanistani. Ero ei johtunut tuosta miehen iästä, mutta välillä tuokin ikäero tuntui jotenkin liialta. Mies oli viettänyt lapsuutensa liian lähellä asenneilmapiiriltään tunkkaista 80-lukua, kun taas minä lähellä vapaampaa 2000-lukua. Tämä tuli yllättävästi vastaan arjessa.
Ikä ei ole kysymys. Eilen oli tarjolla huomattavasti nuorempi tumma nainen, afrikkalaiseksi tosi hyvännäköinen tapaus. Pitäydyin kuitenkin kotimaisessa. Tänään ei tohdi luvata mitään.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ensimmäisellä sivulla ollut kommenttini poistettiin, jossa ehdotin näiden yli 50-vuotiaiden vaihteeksi odottavan yhteydenottoja näiltä kiinnostuneilta naisilta (joita on kuulemma jonoksi asti) sen sijaan, että lähestyisivät ei-kiinnostuneita.
Miksi tämä ei ole ratkaisu heille?
Ehkä koska naiset kuvittelevat, että katse, ele, tms, on "aloite"? Toisaalta, en ole 50 vielä, mutta itselleni niitä tuli aika paljon kun olin tinderissä kolmekymppisenä. Ikävä kyllä, oikeastaan vain kahta poikkeusta lukuunottamatta ne oli kaikki Hei, Moi, tyylisiä. Tai pelkkä emoji!
En usko että määrä on vähenemään päin, kun tästä vanhenen.
Onneksi en ole missään "markkinoilla" niin nähty nämä touhut. Ikisinkku 32.