Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat

Vierailija
01.07.2022 |

Halosen mukaan monet naiset elävät yhä nuoruuden illuusiossa, jossa kumppani löytyy, kun vain menee baariin ja valitsee sopivan.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Kommentit (389)

Vierailija
21/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei todellakaan ole. Tavoittelemisen arvoiset naiset eivät toiselle kierrokselle kovin heppoisin syin lähde ja ne lapsetkin tahtovat ajaa deittailun edelle. Aivan kuten kuuluukin.

Hyvin monella keski-ikäisellä naisella lapset on jo tyyliin aikuisia.

Tavoittelemisen arvoiset naiset eivät hanki parikymppisenä lapsia, vaan kolmekymppisenä.

Vierailija
22/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Dream on mate. Lausuntoja johtui ihan siitä että kyseinen muija ei itse saanut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän monta kertaa neljä vuotta vanha artikkeli on täällä käsitelty. Onko ap, todellä noin epätoivoinen ilta taas...

Vierailija
24/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitäkin tutkimus että naisten haluttavuus alkaa laskemaan 18 ikävuoden jälkeen, 30v jälkeen jyrkemmin, kun taas miehillä se on korkeimmillaan vasta 50 vuotiaana. En jaksa etsiä mutta löytyy googlaamalla.

Ja lähde tähän? Kyllä on joku 50 kymppinen ukko ihan omiaan jossain sepitellyt. Kuka näitä uskoo? Oikeesti missä löytyy niin tasokkaita 50 kymppisiä että tuo edes teoriassa olisi mahdollista. Naisethan on se ryhmä joka hoitaa itseään miehet taas kasvattaa keskivartaloa ja pää harmaantuu tai kaljuuntuu 😂 eikä vielä puhuta siitä potenssiongelmasta ja tässä niitä ulkonäkömiinuksia. Siten vielä se omahyväinen minä minä asenne.

Vierailija
25/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hyvänen aika, täytän itse tänä vuonna 46v ja ukkoa tulis ikkunoista ja ovista jos vaan huolisi. En tiedä mikä valmentaja tuommosia huutelee, mutta ei täällä ainakaan miehenpuutteessa räydytä

Vierailija
26/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikas outo artikkeli. Vanhemmat naiset sanotaan (aina) mihinkään sopimattomaksi, pitäisikö heidän sitten kuolla pois artikkelien perusteella vai mikä idea tässä on? Mikä naisia auttaa ja kannustaa noissa asioissa? Suomessa on varmaan hyvin pienet piirit sinkuille, oli nuori tai vanhempi. Ulkomailta se mieskin löysi.

Vanhat naiset on kyllä iso järjestelmä.

Vierailija
27/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miespuolinen ystävä, joka kertoo että ilmiö on aivan totta. Ollaan viiskymppusiä ja hänen deittisovelluksensa pursuaa naisia, ihania ja toinen toistaan kauniimpia.

Jokainen heistä on valmis tekemään ystävästäni maailman onnellisimman miehen, kunhan hän vaan maksaa lentoliput niin ensialkuun.

Vierailija
28/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 57v. ja kyllä mulle kelpaisi 65-70 v.

Ei ne nuoret noin vanhaa huoli,

No olen naimisissa ja mun mies on 53v. Löytäisi varmaan heti uuden. Äsken juuri kertoi että lähtee kissojen kanssa pois kun tuli riita.

Kohta on tarjolla korkeasti koulutettu mies ja kolme rotukissaa.

Vierailija
29/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätit pois sen, että miehen pitäisi olla komea ja kunnollinen. Luuletkos, että ne 35-vuotiaat huolivat jonkun möhömahainen ja kaljun kaljasiepon, jolla ei ole seissyt enää vuosiin?

Rahalla on naisiin ihmeellinen vaikutus.

Ja silti suomalainen mies on niin köyhä. Hämmentävää.

Vierailija
30/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaissa miehissä on kyllä todella, todella vähän hyviä yksilöitä jäljellä. Valtaosa on ukkoontuneita, liian alkoholin kuivattamia, ja kyynisiä.

Mutta tuo Halonen on kyllä varmaan siinä oikeassa että niistä hyvistä yksilöistä on epäilemättä todella verinen kilpailu naisten kesken.

Olen ollut palvelukodissa töissä ja uskokaa tai älkää seuraava havainto:

Siellä on rajuakin parisuhdedraamaa, kun 70-80v naiset tappelevat niistä harvoista, tasokkaista miehistä, joilla terveyttä riittää ja tanssijalka vipattaa.

Anteeksi, olen itsekin vanhustehuollossa töissä ja tasokkuus ei kyllä kuvaa niitä 70-80 v. miehiä.

Vierailija
31/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miespuolinen ystävä, joka kertoo että ilmiö on aivan totta. Ollaan viiskymppusiä ja hänen deittisovelluksensa pursuaa naisia, ihania ja toinen toistaan kauniimpia.

Jokainen heistä on valmis tekemään ystävästäni maailman onnellisimman miehen, kunhan hän vaan maksaa lentoliput niin ensialkuun.

Tästä teitä naisia on varoilteltu. Vapaudella on hintansa. Keski-ikäinen mies voi kestää niitä iskuyrityksiä paljonkin, mutta entäs sitten kun tulee se oma vaimo 20-vuotta nuorempana vastaan? Moni kestää tuon..

mies54v

Vierailija
32/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pääsee valkkaamaan?

Poikuus49

Vanhainkodissa.

Vierailija
33/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokas viisikymppinen menee sormia napsauttamalla.

Sen sijaan se lyllerö, jonka vaimo heitti pihalle samalla ovenavauksella lasten poismuuton kanssa, ei kiinnosta ketään.

Kyllä kiinnostaa, onhan hän kelvannut sille vaimollekin.

Vierailija
34/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 45 v nainen voisi ottaa viiskymppisen ukon jos ei mitään muuta saa. En usko että nuoremmat lähtee tohon.

Vierailija
35/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä teitä naisia on varoilteltu. Vapaudella on hintansa. Keski-ikäinen mies voi kestää niitä iskuyrityksiä paljonkin, mutta entäs sitten kun tulee se oma vaimo 20-vuotta nuorempana vastaan? Moni kestää tuon..

mies54v

Täh? Tossa oli kyse siitä että ne on rahan perässä juoksevia mimmejä ne ihanat naiset jotka haluaa sen viisikymppisen. Meni vissiin pointti vähän ohi.

Vierailija
36/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasokas viisikymppinen menee sormia napsauttamalla.

Sen sijaan se lyllerö, jonka vaimo heitti pihalle samalla ovenavauksella lasten poismuuton kanssa, ei kiinnosta ketään.

Kyllä kiinnostaa, onhan hän kelvannut sille vaimollekin.

Tai: ei kiinnosta, eihän se vaimokaan häntä halunnut pitää.

Vierailija
37/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on biologisesti paljon luontaisempaa haluta perheenlisäystä käytännössä koko eliniän aikana kaiken ikäisinä, naisilla tulee yksinkertaisesti biologiset realiteetit vastaan eri ikäisinä asian suhteen, joten voi sanoa että ilmiössä on kyse myös täysin luonnollisesta vinoumasta.

Vierailija
38/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaissa miehissä on kyllä todella, todella vähän hyviä yksilöitä jäljellä. Valtaosa on ukkoontuneita, liian alkoholin kuivattamia, ja kyynisiä.

Mutta tuo Halonen on kyllä varmaan siinä oikeassa että niistä hyvistä yksilöistä on epäilemättä todella verinen kilpailu naisten kesken.

Olen ollut palvelukodissa töissä ja uskokaa tai älkää seuraava havainto:

Siellä on rajuakin parisuhdedraamaa, kun 70-80v naiset tappelevat niistä harvoista, tasokkaista miehistä, joilla terveyttä riittää ja tanssijalka vipattaa.

Anteeksi, olen itsekin vanhustehuollossa töissä ja tasokkuus ei kyllä kuvaa niitä 70-80 v. miehiä.

Tasokkuutta et päätä sinä työikäisen ihminen vaan ne eläkemummot.

Vierailija
39/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Täh? Tossa oli kyse siitä että ne on rahan perässä juoksevia mimmejä ne ihanat naiset jotka haluaa sen viisikymppisen. Meni vissiin pointti vähän ohi.

Missä ihmiskunnan historian vaiheessa naisia ei olisi kiinnostanut miehen omaisuus, eli tuottavuus enemmän tai vähemmän?

Se on myös biologisesti katsottuna täysin luonnollinen aspekti nimenomaan naisille.

Vierailija
40/389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitäkin tutkimus että naisten haluttavuus alkaa laskemaan 18 ikävuoden jälkeen, 30v jälkeen jyrkemmin, kun taas miehillä se on korkeimmillaan vasta 50 vuotiaana. En jaksa etsiä mutta löytyy googlaamalla.

Ja lähde tähän? Kyllä on joku 50 kymppinen ukko ihan omiaan jossain sepitellyt. Kuka näitä uskoo? Oikeesti missä löytyy niin tasokkaita 50 kymppisiä että tuo edes teoriassa olisi mahdollista. Naisethan on se ryhmä joka hoitaa itseään miehet taas kasvattaa keskivartaloa ja pää harmaantuu tai kaljuuntuu 😂 eikä vielä puhuta siitä potenssiongelmasta ja tässä niitä ulkonäkömiinuksia. Siten vielä se omahyväinen minä minä asenne.

Naiset hoitaa itseään? Heh, no kyllähän jotkut hoitaa itseään juu, aivan kuten miehetkin, mutta useimmille  naisillekin tulee kiloja, tukka lyhenee, jne.