Minkälaisia ovat noin 50-vuotiaat vapaat miehet?
Tarkoitan miehiä jotka eivät ole avio-tai avoliitossa eivätkä seurustele. Toki heillä voi olla lapsia ja ovat joko etävanhempia tai yksinhuoltajia. Itse olen keski-ikäinen yksinhuoltajaäiti. Toki lapset jo isoja.
Kommentit (83)
En osaa sinulle sanoa millaisia 50 v sinkkumiehet ovat. Mutta käy lähimmällä golf kentällä ja kysy missä tämän XC90:n omistaja on ja etsi hänet käsiisi. Hän osaa kertoa sinulle paremmin.
Jos et tunne autoja, niin XC90:n tunnistat siitä, että niitä on siinä kahdeksan kappaletta rinnakkain.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla naisetkin happanee ajan myötä. Fyysisesti siis. Henkisesti ihminen kasvaa ikääntyessään. Keskimäärin siis, ei aina.
Henkinenkin kasvu on päättynyt 50v, josta alkaa apaattinen alamäki, kunnes eläkkellä saa elää näköistänsä elämää.
Kehon kunnossapito on haasteellista 40v+ ja yleensä niin miehet kuin naiset ovat ylipainoisia sen kommin, ja kuntoilu riippuu, mitä on ohjelmistossa siitä eteenpäin, ja ulkoilu tai muu, mikäli siihen jää omilta urautuneilta linjoiltaan aikaa, kun aikaa on vanhemmiten yhä vähemmän, kun aika kuluu jo tuplasti nopeammin kuin nuorempana, koska on tuplasti hidastunut, joka vaikuttaa vielä vahvemmmin 50v+ kuin 40v+.
Eräänlaista luopumisen aikaa, kun kaikki on hidastunut. Aktivointi on sen ainoa lääke, jos sen haluaa kumota, mutta urautuneisuus tekee sen mahdottomaksi, koska sille on pedannut paikkaa koko ikänsä, ja se on elämänsä.
Kaikki riippuu lähinnä siitä, miten henkilö on urautunut, siis mitä hän tekee, mihin hän pyrkii. Se paketti sitten on siinä, eikä tule muuttumaan ennen eläkettä, jolloin jää aikaa myös muulle elämiselle, sikäli niin on mielessä.
Voin puhua vain yhdestä miehestä, eli omastani. Oli 51-vuotias poikamies, kun tapasimme. Itse olin 38. Nyt on yhdessä oltu kohta neljä vuotta. Hän on ihana. Juuri se oikea ihminen minulle ja minä hänelle. Iällä ei ole mitään merkitystä.