Minkälaisia ovat noin 50-vuotiaat vapaat miehet?
Tarkoitan miehiä jotka eivät ole avio-tai avoliitossa eivätkä seurustele. Toki heillä voi olla lapsia ja ovat joko etävanhempia tai yksinhuoltajia. Itse olen keski-ikäinen yksinhuoltajaäiti. Toki lapset jo isoja.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä ainakin kaikki naimisissa olevat 30+ naiset piirittää talousjohtajana olevaa 50 vuotiasta sinkkumiestä. Jotain imua niissä tuntuu olevan.
Totta. Ja imua löytyy niistä toimiston 30+ naisistakin.
T. Yks talousjohtaja vaan
Omiin kaavoihinsa kangistuneita. Haluavat suhteen, mutta edelle menee kaikki muu. Ja sitten joukossa on muunkinlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin laadukkaita ja himoittuja.
mies54v
Miltä taholta himoittuja?
50+ mies on hädissään ja surkean eksyksissä hiipuvan miehuutensa takia.
Höpsis, mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi!
30v naisena tiedän kokemuksesta, että sarvi on parhaimmillaan 20-40 v miehellä. Sen jälkeen sarvi vääjäämättä haurastuu, kurttuuntuu eikä jaksa puskea. Tosiasia tuo.
Oletkos laittanut parastasi, jotta sinun / naisen vetovoima on suurempi kuin maan vetovoima?
Kyllä. Minulla on nytkin punainen kolttu päällä - sävy sävyyn silmien kanssa.
T. Aina Ankeinen
Onko koltun helmassa sinun hampaiden tekemät reiät? Onko siis koltun helma hampaissa tällä hetkellä?
Hampaissani ei ole reikiä ja ne ovat tällä hetkellä vesilasissa yöpöydällä
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että siihen miehen eroon on ollut jokin syy Hyvää miestä ei laiteta kiertoon.
Kirjoitat ikäänkuin miehet eivät omatoimisesti ja yksipuolisesti ikinä jättäisi naista??
Miehen eroon on voinut olla syynä toinen nainen ja mies on jättänyt vaimonsa.
Tällöin kyseessä ei ole ollut hyvä mies.
Ja näitä tarinoita on, mies lähtenyt toisen matkaan.
Nyt on kyllä katkeria mammoja liikenteessä. Nyt tytöt ryhdistäydytte..
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että siihen miehen eroon on ollut jokin syy Hyvää miestä ei laiteta kiertoon.
Mutta entä jos hyvä ymmärtää jättää ja lähtee oma-aloitteisesti vaikka sitten kiertoon?
Vierailija kirjoitti:
He ovat syitä olla seurustelematta.
Olisko siihen mitään syytä miksi on 50 vuotiaita ja eronneita miehiä?
Minä löydän ainakin heti yhden syyn miksi olen eronnut. Tätä ketjua lukiessa löydän lisäksi vielä todella monta lisä syytä. Mielummin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Väsyneitä tähän maailmaan ja ihmisiin.
M49
Miksi? Hankalia ja takkuisia naissuhteita takana?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä katkeria mammoja liikenteessä. Nyt tytöt ryhdistäydytte..
mies54v
Katkeria? Realisteja.
Täällä Eirassa asuu paljon viiskymppisiä sinkkumiehiä. Viikonlopuksi lähdetään taas purjehtimaan.
N32
Vierailija kirjoitti:
En yllättynyt, että katkerat palstatädit vetivät tämänkin ketjun taas miesten halventamiseksi ja vähättelyksi.
Kerro, oi, kerro, että mistä tiedät,että mitää sukupuolta kommentoijat ovat? Sinä OLETAT noin, koska oma ajattelusi ohjaa sinut tekemään noin. Kommenttisi kertoo vain sinusta,ja sinun omista ennakkoluuloistasi ja vihastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yllättynyt, että katkerat palstatädit vetivät tämänkin ketjun taas miesten halventamiseksi ja vähättelyksi.
Eli ne on yksin, koska ne ovat niin ihania?
Kyllä, vaikka niin. Kas kun aina ei eron syy ole miehessä. Tiedän, vaikeaa sinulle ymmärtää, että joskus naisissakin voisi olla vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin laadukkaita ja himoittuja.
mies54v
Miltä taholta himoittuja?
50+ mies on hädissään ja surkean eksyksissä hiipuvan miehuutensa takia.
Höpsis, mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi!
30v naisena tiedän kokemuksesta, että sarvi on parhaimmillaan 20-40 v miehellä. Sen jälkeen sarvi vääjäämättä haurastuu, kurttuuntuu eikä jaksa puskea. Tosiasia tuo.
Kuinka monen 50+ miehen olet antanut jörniä toosaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, oi, kerro, että mistä tiedät,että mitää sukupuolta kommentoijat ovat? Sinä OLETAT noin, koska oma ajattelusi ohjaa sinut tekemään noin. Kommenttisi kertoo vain sinusta,ja sinun omista ennakkoluuloistasi ja vihastasi.
No nyt pärskähti oikein makoisat naurut! Päivän paras vitsi. Kiitos, täti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Eirassa asuu paljon viiskymppisiä sinkkumiehiä. Viikonlopuksi lähdetään taas purjehtimaan.
N32
Tuollaisia ihanuuksia ja herrasmiehiä just suomalaiset 50v sinkut miehet ovat. Ite asun Tanskassa ja täällä viiskymppiset sinkkumiehet vie naisia vaan sukellusveneilemään.
Kun te naiset itse olette näin halveksuvia miehiä kohtaan, niin miksi vaaditte, että miehet suhtutuisivat teihin arvostavasti tai kunnioittavasti? Nyt ette sitten enää koskaan itke huarittelusta tai muustakaan naisvihasta. Se on oikeutettua tämän ketjun perusteella.
Väitän, että ihan kaikenlaisia löytyy ihan joka ikäryhmästä. 50+ ei ole sen erikoisempi, kuin mikään muukaan ikä. Yleensä toki tuonikäisillä on lapset jo vähintään teinejä, jos niitä on, mutta en nyt menisi tuomitsemaan pelkän iän perusteella ketään. T: N50+
Matkustaa kaiken aikaa. Ehkä vähän vaikeita koska tottuneet olla yksin.
En tiedä. Olen umpirakastuneena yhteen.
Voi kunpa 50+ miehet olisivatkin kuin isäni. Työteliäs, raitis, perhekeskeinen, turvallinen, tasapainoinen, lojaali. Eivät yleensä ole.