Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Iggy Popin soolokeikkoja mutta myös comebackit Stoogesin kanssa, silloin kun Ron ja Scott vielä eli.
Ehdottomasti huikein keikka misää oon ollu mun elämän aikana oli tänä kesänä Harry Stylesin keikka Wembley Stadionil!! Se oli elämäni paras päivä en vaan kestä omg.. Se oli niin ihana nähä Harry livenä kun rakastan sitä niin paljon <3 Ens vuonna hopefully uusiks!
Iron maiden 2008 Olympia stadionilla, aivan mahtava keikka.
Tina Turner ja Bonnie Taylor ulkomaisista olen nähnyt.
Sen ainoan oikean Värttinän Tavastialla.
Eka ja vika kerta kun olen kyseiseen kippolaan sisään mennyt.
Sex Pistols lontoossa -76 100 clubilla, oli tajunnan räjäyttävä kokemus.
Johnny Depp. Mun makuuhuoneessa mun sängyssä. Oli KOVA.
80-luvulla Vihannin mäntylammen lavalla ainakin Dingon, Zero Ninen, Miljoonasateen, Topi Sorsakosken. Toukokuussa -23 sitten paljon kehuttua Rammsteinia katsomaan olympiastadionille.
Tina Turner Singaporessa. En muista kunnolla koska esittelin paikallisille suomalaista juomakulttuuria ja olin hirmu juubassa.
Van Halen Amerikoissa tuli nähtyä 90-luvulla.
Annikki Tähti Kirkkonummella, oli kova.
Uriah Heep, Dio ja Helloween Ahvenistolla
Albert Lee, Dio, Motorhead, Blackfoot,Lynyrd Skynyrd,Deep Purple,Frank Marino,Yngwie Malmsteen, Van Halen, Hurriganes, Peer Gynt...
Sweet jollain ruotsinlaivalla. Ainoa menestyskokoonpanon jäsen oli kitaristi Andy Scott.
Kata Kärkkäinen joskus 80-90-lukujen vaihteessa. Huikea elämys. Äy-äy-äy.
Take That vuonna 1994 Helsingin jäähallissa. Iisalmesta asti menin katsomaan. Olin 14 vee.
Rakastan sitä, että tässä ketjussa on Babylon Whores, Afghan Whigs ym.!
Itsellä varmaan Nirvanan keikka -92 se kuuluisin keikka.