Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Legendaarinen Valeri Gergijev Royal Albert Hallissa johtamassa sinfoniaorkesteria.
Hurriganes Stella Mariksessa, Haukilahdessa anno joku 1977-79 välillä. Pummilla sisään ja ns. OSU JA UPPOS meille teineille ! Kun sydän ja into aidosti mukana sen aistii.... edelleen Get On ravisuttaa
Mötley Crue, Van Halen ja AC/DC Råsunda 1984. Varsinaisesti olin mennyt Halenin takia, joka osoittautui muuten täyspaskaksi. Jos joku haluaa vahvistuksen niin Van Halen Live! "Monsters of Rock" 1984 löytyy helposti youtubesta. Muuten on nähty lähes kaikki klassikkohevibandit paitsi Zeput. Nyt ei saisi kirveelläkään mihinkään festareille tai edes keikalle.
Vierailija kirjoitti:
James Brown Jatseilla
Sama täällä. Tavja Halonenkin jammaili lavalla. :)
Muita mieleenpainuvia keikkakokemuksia mm. Eagles, Jethro Tull, Bob Dylan ja Elton John.
Ghost Tuska-festareilla vuonna 2016. Juuri keikan alettua alkoi myrsky, tuli aivan pimeää ja bändi aloitti Year Zero-biisillä. Yleisö lauloi hail satania ja näin, kun eräs pariskunta juoksi silmät selällään kauhusta karkuun yleisön joukosta.
Olivat varmaan kuunnelleet sitä ihanaa He Is-biisiä radiosta ja hiukan erehtyivät bändin musasta...
Myös Ghost Oslossa muutama vuosi sitten. Kokonaiset perheet olivat tulleet katsomaan bändiä, lehtereillä sai juoda vaikka olutta jos halusi. Areena on rakennettu siten että koko yleisö on lähellä bändiä. Todella mukava ja rauhallinen tunnelma siis. Kaikki kuuluivat osaavan bändin biisit ulkoa ja varsinkin He Is kuulosti yleisön laulamana mahtavalta.
Shakira eturivistä Pariisissa & Barcelonassa. Vilahdan keikkataltioinnilla ensin mainitussa.
Rolling Stones v.70 stadion ja Bon Jovi v201,? Myös stadion Hki
Kake Randelin eiken pirtukirkossa.
Maustetytöt kaverin olohuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Prodigy vanhalla 1994!!!
Onko Prodigy esiintynyt Vanhalla ylioppilastalollako? Helsingissä? Mitä?
Nightwish Ratinassa, Hurts Pori Jazzeilla, Hollywood Vampires Kaisaniemen puistossa, Lenny Kravitz Hartwall Areenalla. Rytmikorjaamolla 69 Eyes ja kahdesti HIM.
RHCP, Jeff Beck & Johnny Depp, Kingston wall, Muse
Las Ketchup Helsingin jäähallissa vuonna 2002. Olin yhdeksän.
Marraskuussa unelmien konsertti edessä!
Minä olen nähnyt Porin jazzeilla Paula Ankan ja Tom Jonesin. Ensin mainitulta sain nimmarin vanhaan levyn kanteeni.
moi
Aika monta kotimaista tähteä