Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Töö oli kova ysärillä. Jyrki erikoisohjelma I&I jossa esiintyi Waltari
Doc Holliday Ahvenlampi 80-90 taitteessa. Lynyrd Skynyrd puistoblues Järvenpää
Jonna Tervomaa Pohjois-Karjalan messuilla noin vuonna 1984
New York Dolls joskus vuonna 2009, eturivissä, laulaja riehui lopussa kukkapuskien kanssa, ja gerbera lensi päin naamaani - se gerbera on minulla edelleen kuivattuna tallessa lasipurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Jonna Tervomaa Pohjois-Karjalan messuilla noin vuonna 1984
Ihana kommentti.
Hurriganes joskus juhannuksena 1976 Mustikkamaalla.
Celine Dion Las Vegasissa. Mieletön.
Radiohead Huvila-teltassa 1995.
Dream theater singaporessa v. 2006.
Jimi Hendrix Experience kultsalla - 67. Led Zeppelin myös kultsalla -70.
Molemmat oli tosi kovia, oman genrensä mestareita.
Hurriganesin ja Sleepy Sleepersit monta kertaa ja eri paikoissa. Eri meno, mutta aivan huippukeikkoja joka kerta. Harmillista ettei niitä Sleepysleepersien alkuvuosien vuosikymmenien keikkoja ole filmattu talteen.
Ronnie James Dio Helsingissä 1984.
Leprous Tampereella pari kuukautta sitten. Maailmanhistorian paras yhtye kuitenkin.
Ööö nikotiini pussi automaatti -bändi. Mut oli kyl aika pehmee ja mehukas.
Samantha Fox, olin kovana koko illan ja laukesin kun joku mies taputti minua per äaukon kohdalta
Rapatti (vai oliko vallan Raptori) Hyvinkään moottoriurheilukeskuksessa joskus ysärillä. Niin ja samalla keikalla esiintyi myös Caron, silloin Barnes.
Motörhead ja Uriah Heep, Vauhtiajoissa 2007
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ozzy Osbourne, Def Leppard, Volbeat, Graham Bonnet ja se toinen purplen ex-laulaja yhteiskeikalla ja Robbie Williams oli hyvä kans
Purplella noita ex-laulajia on useampikin, oliko Glen Hughes vai Joelynn Turner? Sen itekin tiedän että Coverdale se ei ollut
Huges oli basisti, Turner Rainbown laulaja ("I surrender"), ovat kyllä olleet yhdessä keikalla Nosturissa joskus. Turner Huges Project.
Tina Turner joskus 90-luvulla Saksassa ja kyllä oli upea konsertti.