Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Ei ole mitään millä brassailla.
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykänen ja epätahtinen liikehdintä hänen laulaessaan. Enkä sano tätä pahalla, mutta on vaikea liikkua niin ettei mene yhtään tahdissa.
Kai se onnistuu kun tarpeeksi paljon promilleja.
Cisse Häkkisen 80- luvulla Porin Albatrossissa, artisti oli voimakkaasti juovuksissa
Madonna Confessions Tour. Amsterdamissa kävin katsomassa.
Spice Girls Helsingissä. Oli kova! Geri oli tosin luokaton ilmestys, ei ollut edes meikannut kunnolla eikä hymyillyt. Tiedän syyn, mutta aika törkeää faneja kohtaan. Mel B ja Mel C vetivät täysillä, se pelasti onneksi paljon.
Lämppäreinä oli jotain nevöhööd-kukkavaatteisiin pukeutuneita suomalaisnaisia, joiden dj-touhu tuntui kestävän ikuisuuden. Ei jatkoon lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bruce Springsten Helsingin Olympiastadionilla. Paras!
Tää oli kyllä ihan huippu, parempi kuin paras!
Jos oltiin samalla keikalla, niin alku oli pitkäveteinen kuin nälkäkuolema. En ole ikinä nähnyt niin paljon ihmisiä kaljajonoissa ja anniskelualueilla kesken keikan.
Loppukeikka ehkä biiseistä nro kymmenen eteenpäin oli kyllä hyvä, ei voi kiistää.Viittaus meni vähän pieleen,sorry. Tän piti osua siihen kommenttiin, jossa hehkutettiin Brucen neljän tunnin keikkaa.
Joo, se Brucen neljän tunnin veto oli melkoinen venytys. Eikö lie lopussa soittanut samaa Twist and Shouttia vartin ajan ja välillä spiikkasi, että ollaan parin minuutin päässä neljän tunnin ajasta. Ja taas kertosäkeistö. Ja taas kertosäkeistö. Ja taas kertosäkeistö.
The Tremeloes Ruotsin Ylitorniolla, Luppiovaaralla.
Pistäkää paremmaksi! U2 Ruisrockissa 1982. Oli silloin vielä aika tuntematon bändi. Mut oli jo silloin kova.
Vierailija kirjoitti:
Pistäkää paremmaksi! U2 Ruisrockissa 1982. Oli silloin vielä aika tuntematon bändi. Mut oli jo silloin kova.
Kateellinen.
Ainakin nämä muistin heti. Dallape joskus -70 luvun loppupuolella Pohjois-Savon pikkukaupungissa, oli tuolloin vielä hyvä, vanhan ajan kunnollista ja hyvin esitettyä musiikkia. Kunnolliset sovitukset, niinkuin "ennen vanhaan" oli tapana.
Kivikasvot samassa paikassa, oisko ollut 1990- luvulla. Hyvä.
Ylä-Savon sinfonietta. Aivan mahtava, kai ammattimuusikoista, opiskelijoista, musiikinopettajista tms. koottu iso orkesteri, nähty ja kuultu muutaman kerran ko.paikassa joitakin vuosia sitten. Esim.se elokuvamusiikin konsertti ja Diadra.Loistava silloin tällöin kokoontuva ja esiintyvä orkesteri, milloin seuraavan kerran?
HIM kulta-aikoinaan vuosituhannen vaihteessa. Ville oli huonolla tuulella, tiuski bändille ja yleisölle ja heitteli tavaroita.
Eric Clapton, 1991, Lontoo Royal Albert Hall, osana 24 Nights -keikkoja.
Erittäin kova.
Oon nähnyt michael jacksonin myös 20 vuotta sitten. Olen nähnyt vaikka mitä bändejä. Guns n roses 5 kertaa. Metallica 4 kertaa, rammstein kerran suomessa just, bon jovin 7 kertaa , madonna, ac dc, the offsbing, billy talent, u2, iron maiden vaikka en edes tykkää siitä, alice cooperin näin kauan sitten, roxette, aerosmith, robbie williams. Suomalaisita olen nähnyt aika paljon festareilla bändejä.
Villu Tamme nuorempana. Hänessä myös silmä lepäsi.
Sir Mr Taf Pieksämäellä. Oli kova!
Olen nähnyt Tauskin livenä kulttuuriravintola Navigaressa, Turussa, joskus 2000-luvun alkuvuosina. Hyvissä ajoin työpaikalle saapunut taiteilija oli väsähtänyt virvokkeista ja henkilökunnan vikittelystä siinä määrin jo ennen keikkaa, että herra saatiin hädin tuskin lauteille. Oli melkoinen kokemus kun räkä poskella pisin ravintolaa horjuva Tauno örisi ja sammalsi hittejään jotka tulivat luonnollisesti playbackinä laulu mukaan lukien.
Hassua kyllä, mutta mun tuli nyt mieleen Konginkankaan Kantrin keikka Nummirockin telttalavalla joskus ysärillä! En ollut ikinä kuullutkaan bändistä, enkä ole sen koomin heitä kuunnellut, mutta siellä oli hyvä meno! Nuoruus, festarit, vapaus, parhaat ystävät ja kaljaa! Mikäs sen parempaa!
Täytyiskin guuglettaa kyseinen bändi!