Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inssi marraskuussa

18.10.2006 |

Moi kaikki!

Mulla on eka inssi marraskuun alussa jos kaikki menee hyvin. Aloitan clomikuurin luultavasti ensi viikolla, kunhan ne menkat vaan tulevat ajallaan.

Lapsettomuutta takana n. 2 vuotta ja nyt sitten aloitamme vihdoin hoidot. Mulle tehty verikokeet, ultra ja läpäisykoe, ja kaiken pitäisi olla OK. Miehen simpat todella huonolaatuisia, vain 7 % " oikeanmuotoisia" ja liikkuvuus erittäin heikko.

Onko teillä kokemusta onko inssillä millaiset mahdollisuudet tulla raskaaksi kun tilanne on tämä ? Kertokaa muutenkin inssikokemuksia, miltä se tuntuu, onko kivuliasta ? Laitetaanko aina irrotuspiikki vai pitääkö itse tikuttaa ovista ? Miten pian inssin jälkeen selviää onko raskaana ? Ja tähän liittyen, olen lukenut tätä palstaa ja täällä puhutaan pp päivistä (ilmeisesti piinapäivä, vai?), miten ne lasketaan ?

Kiitos kaikille jo etukäteen vastauksista =).

Kommentit (215)

Vierailija
21/215 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt alko viikonloppu, ihanaa! kohta lahden jumpalle niin paasee samalla saunaan! toivottavasti siella ei ole muita saunojia kun niilla on tapana tassa maassa istua hiljaa ilman loylyja ja mitata aikaa tiimalasilla....totta! ma aina salaa heitan loylya kiukaalle...

helinakeiju: siita inssipaivasta...mulla alkaa aina ultratarkkailu jo kp1 tai 2 ja sita jatketaan siihen asti etta munikset on niin kypsia etta voi pistaa irrotuspiikin. ja se yleensa kestaa sen saman aikaa ja lekurit on hyvia laskemaan kasvuvauhtia ja siita sitten aika ajoissa paattelemaan inssipaivaa.

giselle: ma soin clomeja 5kk. oireita ei ollu kauheesti, yohikoilu oli pahin, eli vahalla paasin. kylla ne kait mulla toimi jollain tavalla, mutta ei raskautumiseen asti. ma luulenkin etta mulla on enemman vikaa siina irrottautumisessa... mutta siis ei oireita ei meinaa ei apua!

jorner: kiva kun ehdit kirjotella. juu, taallahan me...........no toivotaan etta pian tiputtais pinosta toisista syista! hyva etta mies palailee kotiin, se tuntuu niin ihanalta kun on ollu ikava! viettakaahan lepposa perjantai-ilta nauttien toisistanne! siina se mieli ja olo kohenee. (taalla pain on syysmasennusta ilmassa!!) en tosiaan tiennyt aiemmin etta suomessa ei insseja tehda viikonloppusin -olen siis onnekas kylla, eka inssi la ja nyt taa toka su tai ma. toivotaan nyt etta sulla se aikainen piikittely nopeuttas kiertoa!!!!!!!!!!!!!!! toi on inhottavaa kun on vieraita lekureita! mulla oli ennen tata inssirumbaa aina eri lekuri -arsytti sairaasti kun sai melkein ite selittaa asiat kun ei ne tienny mitaan! no, seuraavaksi sulla kait on oma? saat sitte kysella mita haluat! onks siis IVF suunnitteilla? mutta tama inssihan onnistuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kauris: tervetuloa mukaan!

tanaan kavin ite ultrassa, 3munista oikeella -vasen puoli tassa kierrossa laiskemman puoleinen! oikeella naky 17.5 13.5 ja 13.5. huomenna uus ultra ja luultavasti illalla irrotuspiikki. sitten su tai ma inssi. viime kierrossa mul oli vaan yks munis joka kasvo sopiviin mittoihin, eli paremmalta nayttaa sen puoleen...jalat taytyy kylla pitaa maassa!

mukavaa perjantaita! +++++++++++++++++++++

Vierailija
22/215 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ultrassa jo käynnyt kp3 kun ensimmäisen menopurin pistin samana päivänä.

mulle tää menopur on aivan uusi juttu, kun aikasemmin ollut vain clomit ja pregnyl irrotuksena. ja aikaisemmin käynnyt ultrassa kp10-12. ja myöhemminkin jos tarve vaatii.

huomenna taas olisi menopur pistettävä remonttitouhujen keskellä.

toivotaan, että tässä pinossa plussattaisiin kaikki...

viikonloppuja kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/215 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääkärini sanoi minulle, että piikitys aloitettava kp3 ja jos se sattuu olemaa viikonloppu, niin pistän siitä huolimatta ja heti ensimmäisenä arkena menen ultraan. ja menopur reseptitni sain ohjeineen jo edellisessä kierrossa. taitaa kovasti käytännöt vaidella paikkakunnittain. olisi kiva kuulla missä päin kaikki asustaa. minäpä aloitan, me asutaan kotkassa.

Vierailija
24/215 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas kaikille!

Siirryn minakin nyt tanne marraskuun pinoon. JOku kyseli lokakuun pinossa mennaanko suoraan uuteen inssiin. Joo meille tehdaan neljas inssi marraskuussa ja kaikki inssit on tehty perakkaisiin kiertoihin. Oltiin ensin ajateltu etta kolme saa riittaa, mutta laakarin mielesta neljannestakin on saatu ihan hyvia tuloksia.

Tammikuussa sitten ivf:aan. Ollaan siis yksityisella. tosin nyt taytyy pyytaa lahete julkisille, JOS vaikka joudutaan useampiin hoitoihin....

toivotaan tahan pinoon valtaisasti plussia!

ainiin kp 2 menossa ja huomenna kaivettava taas klomipurkki esille ja kun reissusta palataan inssi onkin melko heti.

Palaan taas paremmalla ajalla. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kille

Vierailija
25/215 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Pidetään vain tämä marraskuun inssi listalla, tänne minäkin tipahdin... Kolmas inssi olisi marraskuulla (yritystä takana yli neljä ja puoli vuotta) ja jos siitä ei tärppää niin lääkäri siirtyisi " seuraavaan" vaiheeseen... MUTTA mieheni ei välttämättä samaa mieltä, hänen mielestään ei enempää hoitoja :( nyt yritänkin sitten keskittyä tähän ja miettiä jatkoa vasta jos/kun ei tärppää... Kaikille paljon plussatuulia matkaan =)

Vierailija
26/215 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa tässä hiukan meidän tilanteesta. Lasta yritetty saada vuodesta 2001, hoidot aloitettu 2002: 3*ICSI, 6*PAS=ei lasta. Nyt päädyttiin vielä kokeilemaan inssiä luovutetuilla siittiöillä. Kokeillaan eka näin luomukiertoon. Tänään sain selvän lh-plussan, joten huomenna olis inssi. Onkohan kellään onnistuneita kokemuksi luomukiertoon tehdystä inssistä?

Vierailija
27/215 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hiljanen viikonloppu meitin pinossa. onko kaikki vasta alkukierrossa?

jorner: mitenkas meni viikonloppu miehen palattua reissusta! ilmankos ei susta kuulunut mitaan, toivottavasti nautitte olostanne!! Missas vaiheessa sun kierto on? joko ultra tulossa? oneea!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kauris: miten lahti piikitys kayntiin?

Helinakeiju: mitens sun pistokset? onko sulla kans kyna? ne on aika napparia, eix vaan. onko teilla isokin remontti kaynnissa? onnea kaikkeen!

Kille: tervetuloa vaan, harmi tietty etta tipahdit lokakuisista (siella tuli aivan liian vahan plussia!) Joko olet kotimaahan palannu? toivottavasti oli oikein hyva loma, tadista huolimatta!

mil-lis: toivotaan etta tama kierto tuo toivotun tuloksen eika tartte uusia hoitomuotoja enaa miettia!! koita olla murehtimatta liikaa..........

Ma kavin eilen siel vikas ultrassa. oikeella oli 3 hyvan kokosta rakkulaa (18, 16.5 ja 16 jos muistan viela oikein). eiks toi ole aika ok? eilen illalla pistin ovidrelin (sama ku pregnyl) ja huomenna inssi. musta toi 38 tuntia piikin jalkeen on kauhean pitka aika kun noi muniksetkin oli aika isoja....mika teilla on kokemus? mulla oli viimeksikin semmonen tunne etta oltiin myohassa. ja kun lasken 14 paivaa taaksepain kp1:sta niin tuun siihen paivaan kun pistos laitettiin. voiko se ovis tulla niin nopeesti irrotuspiikin jalkeen? melkein siis samana yona? toki voihan mun luteaalivaihe olla vaan 11 paivaa....no, tarttee nyt rauhottua ja ottaa paiva kerralaan. kylla me peittoja pollyteltiin eilen piikin jalkeen, mutta nyt ei enaa voi kun huomenna lahtee simppalahetys klinikalle...

mukavaa sunnuntaita ja onnea kaikille ja ++++++++++++++++

Vierailija
28/215 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään siis melkein marraskuun inssissä.

Inssi siis tehtiin 30.10. ja nyt mennään pp 6:ssa. Väsyttää ihan pirusti, paleltaa ja muutenkin masentaa.

Tämä lokakuun lopun inssi oli siis kolmas kakkosen yrityksessä (esikoinen sai alkunsa ekasta inssistä) - ja alkaa jotenkin nämä inssit turhauttaa..ensi kerralla (jota toivottavasti ei tulisi) siirrytään sitten IVF:ään - mutta julkisella kun on jonot niin tulee sitten pakollinen hoitotauko tähän kohtaan.

Viime viikon lopulla alkanut ihmeellinen vuoto, sellaista rusehtavaa ja hiukan veristä - pääasiasssa tulee siis vessassa käynnin yhteydessä..ärsyttävää - ,,

Tsemppiä kaikille tähän pinoon, lokakuun pinoon niitä plussia ei kaiketi ole tullut kuin 1?

-W-

Vierailija
29/215 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna olisi tarkoitus pistää 3. piikki. annu73 kyseli, että onko minulla käytössä kynä. ei ole, vaan itse sekoitan liuottimen ja kuiva-aineet. onneksi on mennyt hyvin, ja miksei mensi koska jo ammattini puolesta olen joutunut pistelemään.

lueskelin tossa menopurin haittavaikutuksia, koska mulla on aika ajoin vatsakipua alavatsalla, ja äkkinäisiä liikkeitä tehdessä välillä " repäisee" . nämä ko.oireet menevät kyllä ohi saman tien.

keskiviikkona olisi uä2, toivottavasti kaikki silloin hyvin. ei minua oikein pelotakaan, etteikö kaikki olisi hyvin, sillä uskon että kaikki vaan johtuu lääkkeestä.

Vierailija
30/215 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvaa alkanutta viikkoa! jokohan talla viikolla tulis tahan pinoon ekat plussat?! onko kiertoja niin pitkalla? toivotaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wiener: toivottavasti on mieli piristynyt! entas tuhruttelun laita,loppuko se jo?

helinakeiju: hyva etta olet tottunu noihin piikkeihin! mua joka kerta jannittaa niita sekotella ym. en ole yhtaan niihin ite tottunu. onneksi toi gonal mita eniten pistan on kynana! onnea keskiviikon ultraan, kaikki on varmaan ihan hyvin!

ma odottelen taalla inssiin menoa...en oikein tieda mita tunteita on... yritan kait kauheesti sulkea koko jutun pois mielesta -mika on mahdotonta. toiveita on mutta nekin haluaa kokoajan lyoda maahan. en tieda. tarttis jarkata kiireinen kaksi viikkoa ettei ehdi mietiskella. valmiiks jo itkettaa se petymyksen tuska kun ei tarppaa. eika tammonen masentunu mieliala auta! luin jostain etta yksi akupunktion auttavista syista on etta se poistaa stressia ja auttaa aivoja tuottaa enemman seratoniinia mika taas tekee mielen onnellisemmaksi ja tama edesauttaa raskautumista. mene ja tieda.....mutta yritan nyt jotenkin piristaa mielta!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
31/215 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää alkanutta viikkoa munkin puolesta täältä erittäin lumisateisesta Tampereelta. Lokakuun pino oli kyllä todella ' huono' , vaan yksi plussa toistaiseksi. GRRRR!!! Toivottavasti siitä pinosta saadaan vielä kuulla hyviä uutisia ja tämä marraskuun pino olisi onnekkaampi!

Annu: Sulta tulee paljon tekstiä, kiva!! Nauratti tuo sun hollantilainen saunakuvaus. Mulla ihan samanlainen kokemus Isosta-Britanniasta. Kävin siellä aina kuntosalilla saunassa ja onneksi hikihuoneessa ei juuri paikalliset viihtyneet. Sai sitten ihan rauhassa nostaa termostaattia 70c:hen ja heittää löylyäkin. Meillä oli miehen kanssa oikein kiva viikonloppu sekä remontin ja romantiikan merkeissä :). Mieli mulla on nyt tosi hyvä, tänään neljäs pistopäivä ja ke ultraan. Vähän vaan edelleen jännittää, ehtiikö inssiin pe. No, ke sen näkee. Joo, ivf on meillä kevätpuolella sitten suunnitteilla, tällä viikolla asiasta varmaan kuulen lisää kun oma lääkäri on paikalla. Onnea tämänpäiväseen inssiin! Vai oletko siellä jo kerinnyt käymään, kerrohan miten meni! Nyt vaan kaikki peukut pystyy sun puolesta, kolme munistakin on niin että eiköhän onnistumistodennäkösyys ole korkee! Häntä pystyyn, ja jos oikein masentaa/surettaa/hermostuttaa niin miksei vois kokeilla jotain ' hömppähoitoa' (sorry sanavalinta, älkää kukaan loukkaantuko). Jokin hieronta, rentoutushoito, tai akupunktio jota itse ehdotit tms. Itse olen pari kertaa käynyt sellasessa hyvän olon rentoutushoidossa. Rentouttaa ainakin vähäksi aikaa :)

Mil-lis (tuliko oikein): Toivottavasti teillä tärppää tästä inssistä eikä tarvitsis jatkoja ajatella. Kurjaa, jos on niin että miehen ajatukset ei ole ihan samoilla linjoilla. Meillä oli taas toisinpäin, itse olin vastahankainen ivf:lle, mutta nyt jo melkeimpä odotan niitä innolla kun niissä on niin paremman onnistumis%:tit. Voi siis olla, että sunkin miehen mieli muuttuu. Mutta nyt peukutellaan sulle tätä inssiä, yksi asia kerrallaan, eiks vaan!!!

Helinäkeiju: Kiitti, kun selitit tuon lääkärissäkäynti-piikityskuviosi. Olin ymmärtänyt hieman väärin. Toivottavasti sulle Menopur saa hyvän vasteen, mulla se on aina tuottanut 1-2 munista. Mulla kylläkään ei ole sivuoireita, esim. repäisykipuja joista mainitsit. Myös mulla on ultra ke, joten samoissa mennään!

Nyt pitää rientää, viimeistään ke laitan ultrakuulumiset! Hyvää viikkoa kaikille

Vierailija
32/215 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikille ja mukavaa viikonalkua =)! Meitähän on täällä jo paljon tässä marraskuun inssi pinossa.

Tää on mulle siis ihan eka inssi niin en kauheesti osaa vielä vastailla kysymyksiin, ennemminkin niitä esittää ;o).

Tänään olin ultrassa, 2 munista löytyi, toinen 14 mm ja toinen 17 mm. Limis on 7 mm paksu. Lääkäri totesi että huomisaamuna pitää pistää irrotuspiikki ja keskiviikkona sitten iltapäivällä inssiin. Miltäs kuulostaa, onko munikset tarpeeksi isot ? Muistan jostain lukeneeni että pitäis olla 20 mm vai muistanko väärin ? Riittääkö tuo 2 munista ollenkaan mihinkään :-o ? Voi kamala kun jänskättää, ja pää on täynnä kysymyksiä =)) !

Pistättekö te kaikki sen irrotuspiikin aina itse ? Mulle lääkäri meinaan sanoi että kannattaa mennä terveydenhoitajalle pistosta varten ? Mä nyt sit varasin ajan huomis aamuksi, mutta josko jatkossa (mikäli enää tarvitsee =)) pistäisin minäkin itse jollei se kovin vaikeeta ole ?

Vierailija
33/215 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikun nyt taalla koko ajan kun en menny toihin tanaa ollenkaan. mulla oli kaks tuntia sitten inssi ja viime kerralla kramppaili koko paivan sen jalkeen niin ajattelin nytkin ottaa iisisti, eli vapaapaiva!!!

jorner: joo, ei kait sita kunnon saunomista osaa ku skandinaavit (ainaki niin luullaan...hih)! onnea sulle keskiviikon ultraan ja toivotaan etta se inssi ehtii perjantaille! sittenhan meilla olis jo 3 inssia talle viikolle (mulla tanaa, giselle ke ja sa pe!) nyt vaan niita plussia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! on mulla mieli ihan hyva taas...aurinko paistaa, kaunis syksypaiva. eika tassa nyt marehtiminen auta -katse eteenpain!

giselle; ma olen kylla ite pistany naa kaks kertaa sen irrotuspiikin. se on valmis pistos -ei siis mitaan liuotteluita- ja siita vaan tuikkasten mahamakkaroihin (jos niita on!). ja noista sun muniksista -hyvalta nayttaa! mulle sanottiin etta 14mmkin saattaa riittaa inssiin. mutta 18mm on ideaali. pistatko tanaan muita hormooneja? ja se irrotuspiikkikin viela kypsentaa niita hitusen. kylla ne tietaa mita ne tekee (paraskin sanomaa, ma olen aina epailemassa etta ' nyt on liian aikasta' tai ' nyt on liian myohaan' jne ) onnea keskiviikolle!

mulla oli toi inssi kivuttomampi nyt ku viimeksi...oli myos oma gyne tekemassa sita, taidan luottaa enemman haneen! nyt nipistelee, mutta onkos tuo ihme kun on ollu hieman outoja putkimiehia kylassa... nyt sitten alkaa se ikuisuudelta tuntuvat piinaviikot...PLAAH. no kohta tulee muitakin seuraan ja onhan niita jo joukossa! ketkas nyt piinaakaan? mun on niin vaikea pitaa kaikkien juttuja muistissa vaikka kuin haluan!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
34/215 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Annu nopeasta vastauksesta =).

Hyvä kuulla että munikset ei oo liian pienet. Mulla ei oo muita lääkkeitä kuin clomit tossa alussa ja nyt tää irrotuspiikki. Se on kyllä hoitajan mukaan sellanen joka pitää itse sekoittaa. Nyt vaan huolestuttaa kun olen lukenut täältä että se pitäis pistää 36 tuntia ennen inssiä. Sain aamukahdeksaksi ajan terkkarilta huomisaamuksi ja inssi on keskiviikkona puoli 2 niin siinähän on vaan vajaat 30 tuntia aikaa. Riittääkö se ollenkaan ?? Vai pitäiskö mun kuitenkin yrittää pistää itse jo aamulla aikaisin ?

Voi voi kun kaikki asiat hermostuttaa. Ei pitäisi kai hermoilla näin kovin, huonontaa vaan mahdollisuuksia.

Vierailija
35/215 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ensiksi kaikille piinailijoille kamalan pitkää pinnaa!! Meikkis liittyy toivottavasti seuraan tämän viikon lopulla/ensi viikon alussa. Siis kaksi puregon piikkiä on jo mahanahkaan uponnut ja näin mennään loppuviikolle saakka.

Giselle älä hätäile.. Tokihan ne simpatkin hetken aikaa elävät ja etsiskelevät munasolua. Kyllä tuo ajoitus aika hyvältä kuulostaa! Ja jos sait terkkarille, niin mene vain sinne. Itse olen toki aikaisemmin pregnylin itse pistänyt, mutta pistin koko hoidon ajankin puregonia. Ehkä se lääkäri vähän epäröi sun itse pistämistä, kun olet vielä clomeilla?? Mutta kuitenkin kyllä se 30 tuntia on oikein sopiva aika.

Meidän täytyy nyt kimpoilla oikein päättää, että tästä tulee se mega onnistumisten pino. Syyskuun pinossa, jossa viimeksi piinailin ei tullut yhtään plussaa! Ja lokakuisissa tuli vain yksi! Kyllä nyt sitten on jo aika tulla niitä plussia ihan urakalla. Vai mitä?

Nyt täytyy lähteä kotiin ja lumitöihin. Ukkokultakin on reissussa, joten koko piha on sitten mun kolattava.

Hauskaa viikkoa kaikille!

Leia

Vierailija
36/215 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen ollut sivustaseuraaja mutta katsoin, että täältä vois saada sopivaa henkistä tukea. On näköjään monia päälle kolmekymppisiä niin kuin minäkin.

Kolme inssiä on jo tehty, kaks heikkoa plussaa, jotka katos aika pian. Nyt mennään neljänteen ja viimeiseen inssiin ja hoidonsuunnitteluaika on myös tällä viikolla.

Tässä on ollut paljon pettymyksiä, mutta jotenkin kokosin itseni taas, lähipiirin tiheistä vauvauutisista huolimatta ja nyt olen vaihteeksi positiivisella mielellä.

Clomit eivät sopineet mulle ja vaihdettiin Puregoniin mutta viime kerralla inssi jäi tekemättä, koska Puregonista huolimatta munikset eivät kasvaneet vaan jäivät 6-millisiksi. Silloin olin aikas alhaalla.

Nyt on Puregonia lisätty ja alan tänään pistellä 75 IU:ta.

Onnea ja isoja muniksia teille kaikille! ;))

t. Elliida

Vierailija
37/215 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla mun ennatys, palstalla kolme kertaa eika paiva ole viela edes lopuillaan. onpa ollu kiva olla maanantai kotona...vaikkakin lepaillessa meni monta tuntia kun niin nipisteli alavatsaa.

giselle: ala joo hataile sita 30tuntia. ihan varmasti on tarpeeksi. joillekkihan tehdaan 24 tunnin paasta piikista! ja kuten leiak sano, kyllahan ne simpat siella hetken sinkoilee, eika ihan hetkeakaan vaan pari paivaakin jos on vetreita ja uintiolosuhteet hyvat! kylla se hyvin menee! voithan pyytaa sen terkan neuvomaan sulle nyt sitten sen piikityksen (vaikka sahan et tule sita enaa tarvitsemaan koska tama pino tulee olemaan plussaa taynna...).

leiaK: Koskas sulla on ultraa? jannaa! joo, olen kylla samaa mielta; plussahyokkays tahan pinoon! johan se nyt on tilastollisestikin tapahduttava, kahdessa kuukaudessa siis 2 vai 3 plussaa tahan mennessa, epista. Voi kun mun kavi oikeesti kateeksi sun lumityot -usko pois. taitaa olla vaan nostalgista koti-ikavaa. aina oon tykanny tehda lumitoita (toki en ole niita joutunut paivisin tekemaan) ja tanne ei edes tule kunnolla lunta , semmosta rannan tapasta kaks kertaa talvessa, surkeeta!

Elliida: tervetuloa joukkoon! Se on kylla hieno miten ihmismieli aina sielta surkeudesta taas nousee -nyt pysyt positiivisena vaan! Se varmaan toimii se 75IU:ta paremmin ja paaset jannaamaan meidan kanssa. Onnea!

Nyt alkaa ruuanlaitto... Mukavaa iltaa kaikille. Ja ajatellaan ++++:sti

Vierailija
38/215 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toden sanoo:)

Elikkä mäkin oon nyt sit siirtynyt lokakuun epäonnisesta pinosta tänne hakemaan uutta potkua tulevaan;

Tänä iltana alkaa taas pistokset saman kaavan mukaan, eli kp 5-11 puregon 50iu ja kp 12 ultra! Nyt laskisin nii, että inssi menee to 16. tai pe 17.11 jotka on siis kpt 15 ja 16...toivottavasti ei viikonloppu taas sotke niinku viimeks tais käydä:(

Onko muita samanaikaisia?? En oo ollenkaan vielä tutustunu pinoon, mutta taidan tehdö sen ku pääsen illalla kotiin, nyt vielä töissä jonku aikaa.

Ja terve vaan kaikille jo tutuille vanhasta pinosta...jos nyt olis onni kaikilla mukana tässä kierrossa...

-Nea

Vierailija
39/215 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annu:Hyvin on täällä lähtenyt piikitykset käyntiin! Plussapeukut on kovasti täällä sinulle pystyssä ja tietysti kaikille muillekkin!!

Ensi viikon tiistaina kp11 on ultra ja silloin nähdään onko tälläkään kertaa lääke vaikuttanut. Viime yrityksellä kun munikset ei lähteneet kasvamaan vaikka pistoksia oli kp2-11, joka toinen pv pistin 150 yksikköä ja joka toinen 75 yksikköä. Nyt muutimme annostusta sillain että kp1-11 pistän joka päivä 150. Jotenkin olen kuiteskin melko varma ettei nytkään mitään tule kun ei ole oireita (oireilla tarkoitan lähinnä kuumia aaltoja), ja se minulla tarkoittaa ettei mitään tapahdu munasarjoissa..

Illan jatkoja kaikille!!

Vierailija
40/215 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täytyy tulla kirjottamaan:) Tää on niin tätä, että tähän jää koukkuun eikä pysty nukkua ja sit ku on edessä taas iltavuoro ni ei oo kauheita aamuherätyksiäkään.

Vielä vähän meiän taustasta, eli kaks vuotta yritystä takana. Ei selkeitä syitä, vaikka simpat ei oo parhaasta päästä eikä ilmeisesti mun toimintakaan (siis hormonien toiminta) :)))

Kesällä söin kaks kiertoa clomeja ja oireet oli kauheet...

Ensimmäinen inssi viime kierrosta eikä mitään tulosta ja nyt sit toiseen menossa. Oli tossa aiemmin keskustelua noista kontrolliultrista, jotka taitaa olla aika yksilöllisiä; Mun uus lääkäri ultras mut ihan ekan kerran kp 10 ku olin siis jo piikittäny puregonia 6 päivää. Mutta annos vaan 50iu, joka ilmeisesti on TOSI vähän mut riittää kai mulle. Nyt taas saman kaavan mukaan, eli eka ultra tällä kertaa viikonlopun takia kp 12, jolloin määrätään irrotuspiikki ja inssiajankohta.

Mä sekotan ja laitan ite irrotuspiikin (pregnyl) sen 36 h ennen inssiä.

Viimeks kp 10 ultrassa näky vaan toisella puolella 2 noin 11mm munista, jotka siis kasvaa noin 2mm päivässä. Jo sillon lääkäri sano että tulee viikonloppu pahasti vastaan, mut inssi oli siis tehtävä perjantaina jo. Sillon munikset on siis ollu noin 19mm ja mun ymmärtääkseni ne on parhaimmillaan siinä 20-22mm mut en o varma. Ovista aloin tikuttaa vasta sillon inssi-iltana perjantaina (vaan mielenkiinnosta) ja sain plussaa sen perjantain, lauantain ja sunnuntain. Maanantai-iltana testasin negan. eli en oo ihan varma millon ovis oli, mut ehkä liian myöhään inssiin nähden en tiedä..?!?

Joku mietti jos oviksen tuntee, niin seki taitaa olla yksilöllistä. Mä en tunne, ainoa mistä voin jotenkin todeta on seuraamalla limoja. sitä suosittelen kivaa hommaa...kaikkeen me naiset joudutaan;)

GISELLE: Munki mielestä toi sun aikataulu näyttää hyvälle:)

KAURIS: Mä en usko että niitä oireita tarvitaan, vaikka ei mulla oo kokemusta kun clomeista ja puregonista; Clomeista sain paljon oireita esim. mummukuumetta, yöttömiä öitä sekä väsymystä ja päänsärkyäkin. Puregonista ei mitään oireita...kummatkin teki kuitenki tehtävänsä:) Parempi olla ilman oireita ...

KILLE ainakin: Taidetaan taas piinailla samaan aikaan...eiks menny niin lokakuussaki vai muistanko väärin? Inssi siis to 16. tai pe 17.11?

ANNU: Paljon tsemppiä sulle kans ja kaikille muillekki:)

Joku vielä mietti jos pari hyvää munista riittää...eihän siihen riitä ku yks hyvä:) Mul oli viimeks vaan yks hyvä irtoamaisillaan..

Hyvää yötä kaikille...vaikka taidatteki olla jo nukkumassa:)

-Nea