Jos sinulle tulee jonkun toisen postia, mitä teet
Vietkö vastaanottajan postilaatikkoon
Heitätkö roskiin
Postin laatikkoon
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi me tehtäis postin töitä? Paljonko siitä maksetaan?
Sinulle tuli muutama kortti, jaettiin vahingossa minun laatikkoon, avasin kortit ja nettosin 180 euroa.
Miksi ihmeessä olisin vienyt laatikkoon, joka on n. 100 m päässä? Ei minulle siitä makseta.Nyt valehtelet, rahakortit varastetaan jo postin lajittelukeskuksissa.,
No onpa niitä tullut minulle asti, usko mitä uskot, ihan sama minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee paljon entisen asukkaan postia, varsinkin ulosotosta, kannattaa tehdä ilmoitus maistraattiin, että hän ei asu enää tässä osoitteessa. Muuten on kohta ulosottomies ovella.
nimim. kokemusta onMaistraattiin ei voi tehdä toisen puolesta ilmoitusta
nimim. kokemusta on
Voi tehdä tarkistuksen, ketä virallisesti asuu omassa osoitteessa. Jos siellä on yhä entinen asukas, niin maistraatista voi pyytää ylimääräisen asukkaan poistamista asunnon rekisteristä. Voi tulla ongelmia esim. asumistukien yms kanssa, kun katsotaan siellä asuvan tuon ylimääräisenkin.
Jos naapurin postia niin tiputan heidän laatikkoon, jakajalle sattuu joskus virheitä.
Jos edellisen asukkaan postia (muutti pois vuosia sitten) niin heitän nykyään kylmästi roskiin. Aikoinaan kiikutin niitä lähipostiin mutta kun sanoivat eka kerran että tää ei ole heidän jakama kirje vaan se pitäisi palauttaa jollekin toiselle jakeluyhtiölle josta en ollut koskaan kuullutkaan niin totesin että ei ole enää minun ongelmani.
kun minä opiskelin AMK:ssa, oli samassa oppilaitoksessa joku samanniminen kuin minä ja minulle tuli joskus hänelle suunnattua s-postia. Minä aina välitin viestit tietenkin tälle oikealle hnekilölle, ikinä en saanut mitään kiitosviestiä.