Oletko "jäänyt kiinni housut nilkoissa" kun seuraat bensiksellä miestä joka tankkaa tankin täyteen suoraan, jopa 140 euroa? Luulit ettei huomaa kiinnostunutta tuijotustasi?
Kiinnostaa oletko jäänyt kiinni housut nilkoissa bensiksellä
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?! En ikinä katso paljonko muut tankkaavat, eikä sitä yleensä edes näe. On ihan täysi työ tankata oma tankki täyteen, inhoan sitä puuhaa. Enkä kyllä katsele muiden naistenkaan tankkaamista.
Miten oman auton tankin täyteen saamisessa on "täysi työ"? Miten heikkokätisenä edes pystyt autoa ajamaan?
Vierailija kirjoitti:
Naisena jos samaan aikaan tankkaa 20 eurolla varmasti tulee tuijotettua
Ihan varmasti jää tuijottamaan
Vierailija kirjoitti:
Naisena jos samaan aikaan tankkaa 20 eurolla varmasti tulee tuijotettua
Toisilla on rahaa ja toiset tankkaa viimoset setelinsä!
Yleensä housut pysyy jalassa bensiksellä.
Miettisin, että miksi on ajanut tankin tyhjäksi? Eikä sillä ole ollut rahaa, vai eikö tuo tajua mitään?
En mutta kaverini jäi. Tankkaajamiehellä oli epäuskoinen ilme kun 160kg painava 59v mies ottaa housut pois ja siirtää stringit sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Naisena tankkaan aina 150€:lla..
Et tankkaa!
Siis tuijotat ihmisiä jotka tankkaa bensiksellä?
Oletko joku re tardi??
Kuka nyt ylipäätään seuraa paljonko joku muu tankkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin "jopa 140 eurolla"? Eikös tuo ole aika normaali summa millä nyt bensiksellä ylipäänsä käydään tankkaamassa...
Mutta huom! Tämä tankkaa suoraan 140 eurolla.
Niin? Miten sitten, vääräänkö?
Sori mutta täällä roikkuu aina vaan syvemmin pimeitä tyyppejä.
Miks ihmeessä mä seuraisin jotain polttisautoilijaa? Luuserihan se sillon on.
Vierailija kirjoitti:
No olipa typerä aloitus, ihan se ja sama mitä se maksaa jos eteenpäin pitää päästä. JA mitä se mulle kuuluu, omia rahojaanhan ovat.
Aloitus todella on typerä. Jokainen tankille jonottaja varmaan seuraa tilannetta, milloin oma vuoro koittaa. Ei se tankkaamisen määrä mikään "mittari" ole. Aloittaja nyt vaan typeryyttään niin luulee. Kuka tahansa voi olla tankkia täyttämässä omilla varoillaan, kaverin varoilla tämän autoa, työnantajan autoa, tai työsuhdekortilla työsuhdeautoaan.
Taas yksi provo typeryyden jan tollouden osoittamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin "jopa 140 eurolla"? Eikös tuo ole aika normaali summa millä nyt bensiksellä ylipäänsä käydään tankkaamassa...
Mutta huom! Tämä tankkaa suoraan 140 eurolla.
Katsoisin varmasti. Samoin poliisi. Eivät hekään ole nähneet 140€ seteliä.
Rahamies liikenteessä, tottakai sitä jää katsomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Naisena tankkaan aina 150€:lla..
Et tankkaa!
Eipä ole tullut vastaan ikuna naista joka noin suurella summalla tankkaa, että näin, valitettavasti ei ole lainkaan uskottavaa
Minä tankkasin eilen volvon tankin täyteen. 118€ Nainen katseli silmät pyöreänä ja kun se lähti kävelemään siitä mittarilta kassalle, sen perästä valui limavana ihan niinkuin etanasta.
Niin että jos oot se sama nainen lukemassa tätä niin minä olin se mies laivaston sinisissä Levi's farkuissa ja valkoisissa Converse tennareissa. Ota koodia.
Persaukinen nainen tankkaa parilla kympillä LOL
Noh joku kävi tankilla tankkaamassa vitosella. Oli pakko oikein vilkaista, että mitä ihmettä tapahtui, kun äijä tankkasi niin nopeasti. Olitko se sinä ap?
Vierailija kirjoitti:
Minä tankkasin eilen volvon tankin täyteen. 118€ Nainen katseli silmät pyöreänä ja kun se lähti kävelemään siitä mittarilta kassalle, sen perästä valui limavana ihan niinkuin etanasta.
Niin että jos oot se sama nainen lukemassa tätä niin minä olin se mies laivaston sinisissä Levi's farkuissa ja valkoisissa Converse tennareissa. Ota koodia.
T Limainen eläkepappa ladansa kanssa
Tankkaan parin viikon välein tankin täyteen. Menee yleensä jotain 20-30 euroa siihen puolikkaaseen tankkiin. En kyllä koskaan ole tullut katsoneeksi minkä kokoisia tankkeja muilla on.