Oletko "jäänyt kiinni housut nilkoissa" kun seuraat bensiksellä miestä joka tankkaa tankin täyteen suoraan, jopa 140 euroa? Luulit ettei huomaa kiinnostunutta tuijotustasi?
Kiinnostaa oletko jäänyt kiinni housut nilkoissa bensiksellä
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole käynyt jokaiselle naiselle joskus
Varakkaat miehet on aina naisia kiinnostaneet
Kerran yöllä pissasin housut nilkoissa bensa-aseman puskaan. En kuitenkaan jäänyt kiinni.
Kenen reppanan mielestä 140 on iso raha?
Eikö naiset uskalla täällä kertoa tuollaisista vähän noloista kokemuksistaan edes nimettömänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon enemmän kiinnostunut teslakuskeista superchargereiden luona. Se on nykyaikaa, ja jää rahaa muuhunkin.
Patteriautoilijat ovat kaikkein persaukisinta sakkia.
Jatkuvaa hehkutusta, kuinka halvalla pääsee, ilmeisesti Lidliin, kun siellä on ilmainen lataus.
Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot. Siksi katsot meillä on taloudellisesti paljon paremmin asiat, kun me ei tuhlata turhaan, vaan hyödynnetään halvat (toisinaan jopa ilmaiset) kilometrit. Voidaan sitten kesällä ostaa sitä vähän kalliimpaa makkaraa grilliin ja muutakin kuin Pirkka-keppanaa.
BMW kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eipä tule koskaan tankattua, kun ajelen vain sähkövehkeitä.
Sinulla se sitten se " tankkaus" kestääkin, etkä ajele 500 km yhtä soittoa ainakaan moottoritienopeutta paljoa
Kuka ajaa muutenkaan ilman taukoja 500km putkeen? En ole varmaan koskaan ajanut sitä bensa, diesel enkä kaasu-autollakaan putkeen. Itse tykkään jalotella välillä ja vähän oikaista selkää.
140 euroa on niin pieni raha että nauraisin miehelle, joka yrittäisi sillä elvistellä. Voin varallisuudesta kiinnostua jos voi ajaa yli 100 tonnin auton ulos maksettuna suoraan tililtä tai käteisellä.
Ei tosiaankaan kiinnosta yhtään minkä verran toiset tankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset uskalla täällä kertoa tuollaisista vähän noloista kokemuksistaan edes nimettömänä?
Uskallusta puuttuu!
Vierailija kirjoitti:
Väkisinhän sen huomaa kun joku vaan lorottaa ja lorottaa!
En seuraa muiden tekemisiä bensikselläkään koska mua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkisinhän sen huomaa kun joku vaan lorottaa ja lorottaa!
Toki sen kuulee ellei ole kuuro mutta sitä asiaa ei ajattele yhtään koska ei kiinnosta muiden tankkaukset.
140 euroa? Kaikenlaista rupusakkia sitä onkin romuillaan liikenteessä.
t: massimies
Vierailija kirjoitti:
140 euroa? Kaikenlaista rupusakkia sitä onkin romuillaan liikenteessä.
t: massimies
Miten se kertoo jos saa 140e tankin täyteen että on romu? Ei mitenkään.
Mulla on tod.näk enemmän massia kuin sulla mutta ei mulla ole mitään mielenkiintoa ostaa autoa mihin pitää tankata enemmän jotta tankin saa täyteen. Perusautolla ajelen.
Vaikka mies olenkin niin autot eivät kuulu mun elämässä tärkeimpiin asioihin. En osta mulle tarpeettomia asioita eli mitään en osta vain siksi että on varaa ostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole käynyt jokaiselle naiselle joskus
Tokkiisa on käynyt
Juu ja jorma pystyssä, mutta ennenkuin mitään kummempaa ehti tapahtua, huoltiksella kahvilla olleet poliisit veivät minut maijaan. No ehkä seuraavan kerran. 🤣😂🤣
Katsoin eilen kun Marshall paitainen tankkasi cadillakkia 275€. Ei ilmekkään värähtänyt.
Jeesus, että ap voi olla sekaisin.
Joo, trollihan se, mutta kenellä oikeasti on aikaa ja mielenkiintoa tehtailla tälläisiä aloituksia?