Oletko "jäänyt kiinni housut nilkoissa" kun seuraat bensiksellä miestä joka tankkaa tankin täyteen suoraan, jopa 140 euroa? Luulit ettei huomaa kiinnostunutta tuijotustasi?
Kiinnostaa oletko jäänyt kiinni housut nilkoissa bensiksellä
Kommentit (154)
Kenen autoon riittää 140€ et tankki täynnä? Itsellä ei lähellekkään. Ja tankkaan aina auton täyteen kerralla ja olen nainen.
Vain pakettiautojen tankit ovat niin isoja että bensaa tai dieseliä saa mahtumaan 140 euron edestä, tiesitkö sen?
Eli luuletko että naiset kyttäävät pakettiautokuskeja?
Kaveri taisi jäädä kiinni housut kintuissa
Tankkasin eilen jenkkihymyyn 140ekun edestä edullisempaa E95 bensaa. Kävin 300km ajamassa ja taas pääsee tankille
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa oletko jäänyt kiinni housut nilkoissa bensiksellä
Kostuukos ap:n pikkarit?
Onko kukaan jäänyt tänään housut nilkoissa kiinni bensiksellä?
Eipä voisi vähempää kiinnostaa mitä ja minkä verran muut tankkaavat.
tankkasin eilen ruosteiseen transiitiin muutamaan tynnyriin 200l ja auton makso 710e mutta kaikki menee omiin koneisiin SIIS OMIIN. mut minähän oon vaan transit mies. luulis jo polvien notkahtavan ja housuitta pyllistävän jos tankkauksesta on kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä pistin veneen tankin täyteen reilulla 700 eurolla.
Jäikö naiset kiinni housut nilkoissa?
Voit käydä monta kertaa tankkaamassa
Siis mitä?! EI jumal*auta! Onks tällaisiakin? Nykyään on mitä ihmeellisemmällä tavalla vinksahtaneita tapauksia, ei voi muuta sanoa.
onko ap ollut suljetulla, kun nämä tyhmät provot olleet pois?
En ole huomannut kenenkään katselevan minua tankatessani. EI ihailleen eikä muutenkaan.
Tänäänkin tankkasin taas 130 eurolla tankin täyteen.
Ehkäpä jonain päivänä...
En seuraa sitä paljollako muut tankkaa enkä muutenkaa seuraa muiden tekemisiä koska mua ei kiinnosta muiden elämä yhtään :)
Miksi naisia kiinnostaa paljon tankkaava mies?
Miksi katsoisin kun tankkaan itsekin maasturini tankin täyteen n. 170 eurolla?
Tottakai naiset kiinnostuu jos rahaa on laittaa paljon bensaan
oikea mies