Oletko "jäänyt kiinni housut nilkoissa" kun seuraat bensiksellä miestä joka tankkaa tankin täyteen suoraan, jopa 140 euroa? Luulit ettei huomaa kiinnostunutta tuijotustasi?
Kiinnostaa oletko jäänyt kiinni housut nilkoissa bensiksellä
Kommentit (154)
Luulitko, ettet jää kiinni saman provon kirjoittamisesta yhä uudestaan?
Naisena jos samaan aikaan tankkaa 20 eurolla varmasti tulee tuijotettua
Kun tankkaan tankin täyteen, menee 250 e. Kuka nyt 140 euroa tuijottaa
Autoon tarvii laittaa pensas jos haluu ajaa.
Eipä tule koskaan tankattua, kun ajelen vain sähkövehkeitä.
Hah. Naisena tankkaan aina 150€:lla..
Miksi muiden tankkaaminen kiinnostaisi? Oli mies, nainen tai muusukupuolinen.
En käytä housuja enkä kiinnitä huomiota muihin.
Muistatko että olet tätä toistellut jo useasti? Ota yhteyttä terveydenhoitoon alkavan muistisairauden toteamiseksi, apua on saatavilla. Mitä nopeammin sairaus todetaan ja saadaan lääkitys ja mahdolliset tukitoimet kuntoon sitä useampia hyviä vuosia voi vielä olla ja saatat selvitä itsenäisesti asuenkin vielä pitkään.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Sinulla se sitten se " tankkaus" kestääkin, etkä ajele 500 km yhtä soittoa ainakaan moottoritienopeutta paljoa
Vierailija kirjoitti:
Naisena jos samaan aikaan tankkaa 20 eurolla varmasti tulee tuijotettua
Miksi naisilla ei ole rahaa
Heh, minä pistin veneen tankin täyteen reilulla 700 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko että olet tätä toistellut jo useasti? Ota yhteyttä terveydenhoitoon alkavan muistisairauden toteamiseksi, apua on saatavilla. Mitä nopeammin sairaus todetaan ja saadaan lääkitys ja mahdolliset tukitoimet kuntoon sitä useampia hyviä vuosia voi vielä olla ja saatat selvitä itsenäisesti asuenkin vielä pitkään.
On aina tehnyt mieli kysyä miltä tuntuu olla noin pirun tyhmä että vastaa näihin toistuviin provoihin?
BMW kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Sinulla se sitten se " tankkaus" kestääkin, etkä ajele 500 km yhtä soittoa ainakaan moottoritienopeutta paljoa
Ei niitä tartte tankata, eikä todellakaan ajella satojen kilometrien päähän 😂
Vierailija kirjoitti:
Jäikö naiset kiinni housut nilkoissa?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos polttoaineiden hinnan on ilo taas veneillä, kun kaiken maailman tunarit on poistunut liikenteestä.
No olipa typerä aloitus, ihan se ja sama mitä se maksaa jos eteenpäin pitää päästä. JA mitä se mulle kuuluu, omia rahojaanhan ovat.
Sitä joskus luulee, että on nähnyt kaiken, mutta sitten löytyy tankkausfetissi.
Täh?