Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen yksinäinen

Vierailija
30.06.2022 |

Pakko vähä kertoa että elämä on muuttunu aika paljon. Olen yksinäinen ja menettäny ihan kaikki kaverini. Kukaan ei koskaa soita. Vain äitini tai faijani. Tuntuu että miks mä oon ees olemassa ku en pääse eteenpäin. En saa parisuhdetta. Mulla on vaan työpaikka ja oon yksin. Mieluite vaikka työtön ja ihmisiä elämässä. En tiedä mitä teen. Olen kyllä masentunut.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus. Mutta en jaksanu jonottaa. 

Vierailija
42/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ihmisillä kaikilla on omat piirit. Rahan perässä kaikki. Naiset on vaativia ja haluaa vain komeaa rikasta miestä.

Ja sieltä! Arvasin että Allu ei pysty sivuakaan kirjoittamaan ilman että nirppanokkanaiset mikä teitä vaivaa kelpaa vain bmw adonis pitäkää tunkkinne-vaihde starttaa. Päästäänkö itsari- ja raiskausuhkailuihin ennen klo 23.00?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi unohtaa kaikki.

Vierailija
44/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olet lomalla, Allu?

Vierailija
45/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans. Ei ole edes töitä. En välitä.

Vierailija
46/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töitä mutta aika heikko palkka. Velkaa varmaa 29 tuhatta. Oon pudonnu ja menny elämästä kokonaan ilo. Tarvisin terapiaa, mutta en sitä saa.ja multa puuttuu elämä. Haluaisin seurustella.

Vierailija
47/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on töitä mutta aika heikko palkka. Velkaa varmaa 29 tuhatta. Oon pudonnu ja menny elämästä kokonaan ilo. Tarvisin terapiaa, mutta en sitä saa.ja multa puuttuu elämä. Haluaisin seurustella.

Mulla ei oo kun yksinäistä elämää ja haukutaan vammaiseksi. Oon ite pilannu velkaantunut. Ajan vanhalla autolla. Ei oo varaa parempaan ku on näin isot velat.

Vierailija
48/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut mun ikäset on parisuhteissa. Heillä on elämä ja mä oon yksin. Monilla on hienot autot ja mä oon pudonnut.

Vierailija
49/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan palkkaa 1600-1800 € kk. Ja lainaan menee 470 e kk. Eikä se ees lyhene. Masentaa.

Vierailija
50/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin vähentänyt täällä jankuttamista, sekin on jo jotain. 👍

Vierailija
51/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuitenkin vähentänyt täällä jankuttamista, sekin on jo jotain. 👍

Olen vähentänyt. Ei siinä ole mitään järkeä. En mä naisille vaan kelpaa tässä tilanteessa

Vierailija
52/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että mun elämässä ole kuin yksinäistä. Ei ihmisiä elämässä. Velkaantunut köyhä.

Vierailija
53/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän jaksaa. Liikun. Urheilen. Juon sillon tällön.kaikki vaan vihaa mua. Lääkäri ei halua auttaa. Syön lääkkeitä. Ei auta. Elämä on paskaa.

Vierailija
54/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kaikki normaalit ihmiset korkeasti koulutetut kelpaavan naisille.

Vierailija
55/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se auta kun jatkaa elämää. Hoitaa asiansa paremmin.

Vierailija
56/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tänne taas kukaan kirjota. Antaa sitte olla. Jatkan yksinäistä elämää.

Vierailija
57/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, perusta Only Fans tili, miehille.

Vierailija
58/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun unohdan itseni ja kuolisin pois.

Vierailija
59/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tänne taas kukaan kirjota. Antaa sitte olla. Jatkan yksinäistä elämää.

Olen mäkin yksin ja mieluummn olenkin kuin kuuntelsin tuollaista märisijää.

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi ollakanssasi, kun olet ruikuttaja? Masentava ihminen.

Mene itseesi, ja mieti, millainen olisi parempi versio itsestäsi. Sitten ole sellainen.

Asenteen muutos ei vaadi rahaa, vain henkistä pääomaa.

Vierailija
60/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen minäkin. Herään yksin yksiöstäni, juon aamukahvin yksin, käyn ulkona kävellen tai pyöräillen yksin, teen jotain ruokaa ja syön yksin, käyn kaupassa yksin, selailen nettiä tai telkkaria yksin, otan iltapalaa yksin, käyn nukkumaan yksin. Ja siitä sitten taas sama uudelleen. Töitä ei nyt ole joten ei näe sitään kautta ketään. On aika surullinen olo usein. On muutama sukulainen jotka joskus soittaa. Kylässä ei ole kukaan käynyt aikoihin. Olis edes muutama kaveri ketä näkisi välillä ja voisi soitella. Vaan ei ole. Vaikea aikuisena enää tutustua kehenkään ainakin minun. En tiedä mitä tässä tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi