Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen yksinäinen

Vierailija
30.06.2022 |

Pakko vähä kertoa että elämä on muuttunu aika paljon. Olen yksinäinen ja menettäny ihan kaikki kaverini. Kukaan ei koskaa soita. Vain äitini tai faijani. Tuntuu että miks mä oon ees olemassa ku en pääse eteenpäin. En saa parisuhdetta. Mulla on vaan työpaikka ja oon yksin. Mieluite vaikka työtön ja ihmisiä elämässä. En tiedä mitä teen. Olen kyllä masentunut.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä/minkälainen mielestäsi on "normaali" ihminen? Uteliaisuuttani kysyn.

No mulle on sanottu että sussa on vikaa ja sun käytös ei ole normaalia ja oot masentunut ja sun on paha olla. ja olet jotenki jäänyt lapsen tasolle.

Vierailija
22/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, Allu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me tiedetään mikä sussa on vialla ja se on kerrottu sullekin sen sata kertaa. Ja ei, se ei ole sun vatsakumpusi tai vanha auto.

Vierailija
24/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, sama trolli taas.

Vierailija
25/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy kai elää näin. Haen vaa kovasti apua. Heido.

Vierailija
26/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesäälissä vellomisella, menneisyyteen jäämällä ja heittämällä itsesi marttyyriksi et ainakaan saa yksinäisyyttäs tukahdettua. Jos haluat pysyä yksinäisenä loppuikäsi, jatka itsesi kiusaamista sitten. Jos haluat vaihtaa sivua kirjassa, yritä mennä terapiaan tai etsiä nettiystäviä. Nyt olet pisteessä, jossa et liiku mihinkään suuntaan. Sellaisena elämä tulee pysymään ellet näe vaivaa puskea itseäsi ulos noidankehästä. Kukaan muu ei taistele puolestasi ellet sinä itse.

Vierailija
27/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mussa ihmisenä on vain pahasti vikaa. Että olen saanut itseni tähän pisteeseen ja myös velkaantunut päälle 20 tonnia.

Älä nyt tuota velkaa sure. Suurella osalla ihmisiä on velkaa. 20 tuhatta ei ole paljon.

Yritä olla ajattelematta omaa tilannettasi aina välillä. Tee jotain uutta. Mene tapahtumiin. Huomaat, että siellä vaeltaa paljon muitakin yksin. Irrottautuminen vakiympyröistä piristää.

Vierailija
28/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänää pyöräilemässä ja yhtäkkiä iski kauheen paha olo ja yksinäisyys kun ei ole ketään.

Vierailija
29/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mä kävin aikoinani treffeillä ja tapasin ihmisiä. Nyt tuntuu ettei ketää halua olla missää tekemisissä.

Vierailija
30/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesäälissä vellomisella, menneisyyteen jäämällä ja heittämällä itsesi marttyyriksi et ainakaan saa yksinäisyyttäs tukahdettua. Jos haluat pysyä yksinäisenä loppuikäsi, jatka itsesi kiusaamista sitten. Jos haluat vaihtaa sivua kirjassa, yritä mennä terapiaan tai etsiä nettiystäviä. Nyt olet pisteessä, jossa et liiku mihinkään suuntaan. Sellaisena elämä tulee pysymään ellet näe vaivaa puskea itseäsi ulos noidankehästä. Kukaan muu ei taistele puolestasi ellet sinä itse.

Olen mä yrittänyt. laittanut naisillekki viestiä mutta ei ne vastaa kukaan. eikä oikein mitenkää ole halukas tutustuun. käyn laivalla missä on ihmisiä liikun sielä.. ei se auta. yksin mä vaan oon hytissäki.

Vierailija
31/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle on sanottu että sussa on vikaa ja sun käytös ei ole normaalia ja oot masentunut ja sun on paha olla. ja olet jotenki jäänyt lapsen tasolle.

Tuollaiset arvostelut voit jättää omaan arvoosi. Ihmiset möläyttelevät kaikenlaista, eikä se ole mikään totuus.

Vierailija
32/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä millanen mun pitäs olla ja mitä mun pitäs tehdä. Mulla joskus vielä oli elämää ja seurustelinkin.

Vierailija
33/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset arvostelut voit jättää omaan arvoosi. Ihmiset möläyttelevät kaikenlaista, eikä se ole mikään totuus.

No musta tuntuu että se on totuus ja siksi olen yksin.

Vierailija
34/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis piti kirjoittaa: jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
35/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin elämän ja seurustella ja olla toisen ihmisenkaa.. en yksin.

Vierailija
36/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan rikki ja masentunut ja todella turhautunut ku olen aina tässä pisteessä. Kukaan ei ole vuosiin halunnut treffeillekkään.

Vierailija
37/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu is back.

Vierailija
38/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on allu?

Vierailija
39/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI!

Ette ole ainoa , joka on yksin, no

Kiinnostaako teidän käydä ,vaikka

Ulkoilma konserteissa kesäisin ?

Siellä ainakin näkee muita, ihmisiä,

Eivätkä ole yö myöhäänkään ,

ovat alku - illasta,

Kannattaa katsoa paikkakunnan , kesätapahtumia,

Kiinnostaako teitä , urheilu , juosta, kävellä , kilpailla,

jos rupeaisitte urheilu seuran jäseneksi.

Entä musiikki,

käydä konsertissa, laulaa.

Ulkona luonnossa liikkumista sanotaan , olevan ilmaista terapiaa, helpottaa masennusta.

Samoin tanssin mieltä ja virkeyttä!

Hyvää kesää teille, pää pystyyn vaan , toivottavasti te saatte kavereita .

,👫

Vierailija
40/71 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tänää pyöräilemässä ja yhtäkkiä iski kauheen paha olo ja yksinäisyys kun ei ole ketään.

Oletko kokeillut soittamista auttavaan puhelimeen? Ainakin hetkellä, jolloin oikein ahdistaa, olisi varmasn helpottavaa jutella empaattisen kuuntelevan ihmisen kanssa. Voisit myös saada uusia näkökulmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan