Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaveri varaa minulle ajan kalenteristaan niinkuin jollekin asiakkaalle
Kahvittelu tai muu tapaaminen saattaa mennä kahden viikonkin päähän kun kaverini selaa kalenteriaan. "sopisko 13päivä siinä kello 17 aikaan?"
Oon vähän hämillään mistä on kyse. Ei voida koskaan nähdä spontaanisti vaan kaikki näkemiset pitää järjestellä ja aikatauluttaa.
Kommentit (861)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jättäydyin pois kaveriporukasta, jonka kanssa tapaamishetken sopiminen oli just tätä loputonta kalenterisäätöä. Yksi asuu nyt Etelä-Suomessa ja kun hän pääsee kotikaupungissa käymään esim viikon ajaksi, alkaa tämä loputon aikataulusta sopimisrumba. Olen huomannut, että kaveriporukan tapaaminen on ainakin kahdelle heistä prioriteettilistalla aika pohjimmainen. Meitä on siis neljä. Aina löytyy joku muu kissanristiäinen joka on tärkeämpi. Itse olisin valmis sellaiseen järjestelyyn että ilmoitetaan aika ja tulee kuka tulee. Etelän ihmiselle ei tämä sovi. Minusta tuntui lopulta siltä ettei todellista halua tavata olekaan, ainakaan osalle meistä. Ilmoitin siis jättäytyväni näistä säätöhommista lopullisesti pois ja sanoin varmuuden vuoksi ettei tämä ole mielenosoitus ketään vastaan, kuormitus on vain minulle liikaa.... Ehkäpä muutkin helpottuivat, kun meidän tapaamisissa huomasi että olemme aika vieraantuneita toisistamme, erilaisista elämäntilanteista johtuen. Surin tätä kyllä, mutta aika aikaansa kutakin.