Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ikinä voidaan JK Rowlingista kirjoittaa tällainen artikkeli?

Vierailija
30.06.2022 |

Suosikkikirjailijan kriteerit näemmä paljon kovemmat kuin meteorologeilla.

Harry Potter teki J.K. Rowlingista supertähden, mutta vuosia myöhemmin kaikki muuttui näin koko maailman rakastamasta kirjailijasta tuli hylkiö, jolle jopa superfanit käänsivät selkänsä

https://www.is.fi/viihde/art-2000008913700.html

Toisethan ei ole lainkaan kiinnostuneet totuudesta ja se näkyy sitten em. vainona ja vihapuheena.

In a time of deceit, telling the truth is a revolutionary act. -G. Orwell

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä voi kieltää tai sallia. Naiset vain ovat naisia, halusivat tai eivät. Myös miehet ovat miehiä, halusivat tai eivät. Kumpaakaan näistä ei voi muuttaa hormonihoidoilla tai kirurgialla.

Näin on.

Eihän siitä mitään tule jos transnainen ja -mies ryhtyvät nussìmaan. Miehen mälli ei lennä eikä nainen raskaudu. Suku ei jatku, koska homma on luonnotonta.

Radfemit ja punaniskaheterot samassa kärryssä 💁🏼

Vierailija
42/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi transihmiset yrittävät niin kovasti tehdä omasta identiteettiongelmastaan muiden ongelman. Olkaa mitä olette, mutta antakaa naisten olla naisia eikä mitään menstruoijia.

Onko sinua kielletty olemasta nainen?

Minulta ainakin onnistuu päivittäin.

Ei sitä voi kieltää tai sallia. Naiset vain ovat naisia, halusivat tai eivät. Myös miehet ovat miehiä, halusivat tai eivät. Kumpaakaan näistä ei voi muuttaa hormonihoidoilla tai kirurgialla.

Onko joku pakottanut sinut hormonihoitoihin? Onko kieltänyt kutsumasta itseäsi naiseksi?

Yhyy taas kun joku on toisenlainen kuin sinä.

Mikä yhyy? Ihan neutraali tosiasia. Ei minua itketä, että joku on toisenlainen kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Eihän siitä mitään tule jos transnainen ja -mies ryhtyvät nussìmaan. Miehen mälli ei lennä eikä nainen raskaudu. Suku ei jatku, koska homma on luonnotonta.

Kyä näin o!

-Isä Kirill

Vierailija
44/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi transihmiset yrittävät niin kovasti tehdä omasta identiteettiongelmastaan muiden ongelman. Olkaa mitä olette, mutta antakaa naisten olla naisia eikä mitään menstruoijia.

Onko joku pakottanut sinut hormonihoitoihin? Onko kieltänyt kutsumasta itseäsi naiseksi?

Mikä yhyy? Ihan neutraali tosiasia. Ei minua itketä, että joku on toisenlainen kuin minä.

Mikä ongelmasi siis on? Se, että sekä nainen että menstruoiva ihminen ovat sanoja, joita ihmiskielissä voidaan käyttää? Haluaisitko kieltää jonkin sanan? Pakottaa käyttämään vain jotain tiettyä termiä?

Mikä vaivaa?

Vierailija
45/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaivaa?

No ne t r a n s u t.

Vierailija
46/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelmasi siis on? Se, että sekä nainen että menstruoiva ihminen ovat sanoja, joita ihmiskielissä voidaan käyttää? Haluaisitko kieltää jonkin sanan? Pakottaa käyttämään vain jotain tiettyä termiä?

Mikä vaivaa?

Minun ongelmani on se, että Rowling sai paskaa niskaan muistutettuaan ihmisiä siitä, että "menstruoiva ihminen" -termin tilalla voisi käyttää vanhaa hyvää ja kauan käytössä ollutta sanaa "nainen". Mutta koska meillä on hyvin pieni vähemmistö ihmisiä, jotka kokevat loukkaavaksi sen, että osa (n 50%) väestöstä on biologisesti naisia, kukaan ei saisi enää tuota sanaa käyttää. Sinä olet osa sitä joukkoa, joka yrittää pakottaa kaikki muut ihmiset käyttämään näitä absurdeja uussanoja vain sen takia, että sinua ahdistaa.

Vierailija
47/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rowlingin vaino on jotain täysin käsittämätöntä! Mitäs se olikaan, mitä hän sanoi? Jossain artikkelissa käytettiin ilmaisua "menstruoivat ihmiset" ja Rowling totesi, että ennen vanhaan niitä sanottiin naisiksi. Tästä vetivät transhenkilöt herneen niin syvälle nenään, ettei se ole vieläkään sieltä lähtenyt. Pelkästään tämän vuoksi hän sai mm. tappouhkauksia! Ajatella.

Nämä uhkaukset tosiaan. Ne ohitetaan pikapikaa tuossa artikkelissa. Muuten jonkun naisen saamia uhkauksia voivoteltaisiin pitkään ja perusteellisesti ja manattaisiin helvettiä.

Vierailija
48/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rowlingin vaino on jotain täysin käsittämätöntä! Mitäs se olikaan, mitä hän sanoi? Jossain artikkelissa käytettiin ilmaisua "menstruoivat ihmiset" ja Rowling totesi, että ennen vanhaan niitä sanottiin naisiksi. Tästä vetivät transhenkilöt herneen niin syvälle nenään, ettei se ole vieläkään sieltä lähtenyt. Pelkästään tämän vuoksi hän sai mm. tappouhkauksia! Ajatella.

Nämä uhkaukset tosiaan. Ne ohitetaan pikapikaa tuossa artikkelissa. Muuten jonkun naisen saamia uhkauksia voivoteltaisiin pitkään ja perusteellisesti ja manattaisiin helvettiä.

Näin. Ja Rowling on todennut, että vaikka häntä uhataan jatkuvasti väkivallalla, hän pystyy suojaamaan itseään, koska on niin varakas, mutta että on paljon naisia, joilla ei ole samanlaista mahdollisuutta ja he ovat näiden transt e r r o r i s t i e n   armoilla täysin mielipiteittensä vuoksi. Eli ovat sanoneet esim: "Woman: adult human female." Ja muuta kauhistuttavaa.

Vierailija
49/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry potter on tarina rappusten alla asuvan hyväksikäytetyn lapsen päässään kehittämästä narsistisesta  voimafantasiasta.

Vierailija
50/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rowling on samanikäinen kuin minä eikä taatusti enää menstruoi. Emme kumpikaan hänen mukaansa ole siis enää naisia. Esitän hänelle haisevan vastalauseeni omasta statuksestani, hänen omastaan en voisi vähempää välittää.

Ei hän missään vaiheessa ole väittänyt että ihmisen pitäisi menstruoida ollakseen nainen.

Vierailija
51/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rowling on samanikäinen kuin minä eikä taatusti enää menstruoi. Emme kumpikaan hänen mukaansa ole siis enää naisia. Esitän hänelle haisevan vastalauseeni omasta statuksestani, hänen omastaan en voisi vähempää välittää.

Ei hän missään vaiheessa ole väittänyt että ihmisen pitäisi menstruoida ollakseen nainen.

Ja millä tavoin suomalaiset homot, lesbot ja transihmiset ovat vastuussa tuosta naurettavasta älämölöstä, joka hänen ympärilleen on syntynyt? Menstruoin. Olen nainen. Tunnen Potteria ja Rowlingia fanittavia transihmisiä, joilla yhdelläkään ei ole ongelmaa siitä, että menstruoin ja olen nainen.

Vierailija
52/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ei saa enää edes käydä vessassa paskalla ABC:llä ilman että vaihtaa sukupuolta ovella!!!!

Vierailija
53/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä mikäön hylkiö ole vaan rakastettu kirjailija ja menestynyt nainen.

Transaktivistit on hyvin mitätön marginaali maailmassa, joidwn mielipiteillä voi pyyhkiä per.. en.

Vierailija
54/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutianaurista kun Rowling oli itse känselerzuvack. xD

Vierailija
55/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä juulia hakulisella on ihan eri some kuin minulla, selvästikin.

Ei mun somessa kukaan boikotoi tai hyljeksi JK Rowlingsia.

Vierailija
56/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä mikäön hylkiö ole vaan rakastettu kirjailija ja menestynyt nainen.

Transaktivistit on hyvin mitätön marginaali maailmassa, joidwn mielipiteillä voi pyyhkiä per.. en.

Eikä ole.

Pääministeri Marin ja hänen hallituksensa ovat äärimmäisen suosittuja ja hän kannattaa transaktivisteja enemmän kuin he kannattavat itseään.

Antaa kaikkien määritellä itsensä ja kaikkien kukkien kukkia! <3

Vierailija
57/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rowling ei ole tehnyt mitään väärää ja hänellä on koko maailman tuki takanaan... näillä yksittäisillä artikkeleilla ei ole mitään väliä... Tämä on tätä kun trans ihmisiä paapotaan kaikin tavoin - hulluksihan tämä vähemmistöjen maailman valtaaminen ollaan viemässä... siellä sitä  on nyt naisten WC :ssä ja pukukopeissa "trans naisia" vehkeet jalkovälissä roikkuen...

Vierailija
58/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko täysin valheellinen.

Vierailija
59/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka menstruoi, on naisia. Se ei tarkoita että kaikki naiset menstruoivat.

Vierailija
60/69 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Radfemit ja punaniskaheterot samassa kärryssä 💁🏼

Mitä ihmettä mongerrat? Olet vissiin itse joku tällainen hormoneilla pilattu sekasikiönainen, kun öliset noita transporukan keksittyjä juttuja.

Naiset (XX) on naisia, miehet (XY) on miehiä, tätä ei ristiinpukeutuvien hormonihirviöiden peppukipu muuta 🤷🏻