Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomalaiset, kertokaapa aamutunnelmia!

Vierailija
30.06.2022 |

Mikä meininki?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömällä jokapäiväistä elämää.

Mutta silloin se ei tunnu lomalta.

Vierailija
42/46 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen virallinen lomapäivä on huomenna, mutta tänään olen jo ylityövapaalla. Ei tässä vielä oikein ymmärrä, että loma alkaa ihan oikeasti. On ollut nimittäin aika rankka kevät töissä. Avasin tuossa äsken kuivan omenasiiderin, ja kohta laitan quattro formaggi pizzan uuniin. Sitten varmaan katson jonkun leffan Netflixistä ja ihan vaan olen. Yritän rentoutua ja kääntää aivot lomamoodiin.

Kerro jos löydät jonkin hyvän leffan, tuntuu, että olen kaiken katsomisen arvoisen jo nähnyt, sarjoista myös ja nyt kun olisi aikaakin katsella niin potuttaa😐

Ja toki muutkin, saa vinkata😃

Oletko katsonut sen dokkarisarjan norjalasesta huippupoliisista, jolle kävi aarniot? Oli mielestäni hyvä ja hyvin tehty. Mr Good muistaakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä makoilen mökissä sisällä. Ulkona sietämättömän kuuma. Hirsimökissä siedettävä lämpötila. Odotan että ilma edes vähän viilenisi.

44/46 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetellyt tuota kahvin juontia. Taitaa olla paha riippuvuus. Jos täytyy joka aamu juoda. Yök mikä hajukin siitä lähtee.

Vierailija
45/46 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paikat palanut ja levoton yö takana sen takia.

Vierailija
46/46 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaastoan ja mulla on aivan stanallinen nälkä, ihan huimaa. Nää kesähelteet vaatii varmaan jotain muutosta rytmiin. Odotan siis, että saan syödä =)

Muuten aamu on ollut mukava, olen istunut terasilla, juonut kahvia ja lukenut lehdet. Mulla on elämässä juuri nyt paljon kivoja asioita, niin mietin niitä ja nautiskelen (mikäli en pyörry).