Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kunnossa lantionpohjalihakset ja jumppaatteko niitä?

Vierailija
29.06.2022 |

Jumppaatteko lantionpohjalihaksia säännöllisesti? Onko millaisia tuloksia?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jumppailen, lähinnä omaksi ilokseni ja (seksuaali)terveyteni vuoksi. Seksistä on tullut minulle nautinnollisempaa, tunnen herkemmin ja laukean helpommin. Mulla oli ennen ja on vähän vieläkin orgasmivaikeuksia eikä se tule helposti vieläkään, joten olen tosi iloinen että jumppaamalla olen voinut kohentaa tilannetta.

Mutta toinenkin puoli asiassa on. Mulla on endometrioosi ja pitkään jatkuneita kipuja. Sen vuoksi olen myös vaistomaisesti rutistanut lantionpohjan lihaksia toistuvasti ihan sumppuun (jokainen tietää miten esim. kipeän niskan takia voi mennä lavatkin jumiin, kun kipu ajaa jännittämään lihaksia, samasta asiasta kyse). Eli osa jumpasta on tullut tästä, valitettavasti. Joillekin naisillehan voi kipujen vuoksi mennä paikat niin kireäksi ettei yhdyntäkään enää (ilman kipua) onnistu. Lihaksistahan niissäkin kuitenkin on kyse, eikä mitään kehon lihasta voi jatkuvasti pitää jännityksessä ilman seurauksia.

Kivointa jumppaaminen on kuitenkin yhdynnän aikana, siitä on valtavasti iloa molemmille :)

nainen 36 v.

Vierailija
22/37 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtsa voi karata monesta syystä. Ei liity tiukkuuteen mitenkään.

Monella urheilijalla on tämä vaiva.

Tutustukaa asioihin, ennen ku alatte höpöttää.

Itseltäsi on tainnut jäädä tutustuminen väliin. Virtsankarkailuun on useita syitä ja virtsankarkailutyyppejä on erilaisia, mutta ponnistusinkotenssi on niistä yleisimpiä ja siihen auttaa jumppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On alkanut olla virtsankarkailua, joten treenaan silloin tällöin kun muistan. En ole synnyttänyt enkä seksiäkään harrastanut, joten olen elävä esimerkki siitä että voi neitsyelläkin olla löysä..

Ei se kusi emättimestä tule.

Ei tulekaan, mutta niillä samoilla lantionpohjan lihaksilla sitä kustakin pidätellään.

Vierailija
24/37 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeassa kunnossa. En juurikaan jumppaa. Pitäisi, mutta en jaksa.

Vierailija
25/37 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä muista jumpata. Varmaan putoaa kohtu vanhemmiten ulos sitten.

Vierailija
26/37 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä jumpataan?

Vierailija
27/37 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jumpannut aina, siis ihan teini-ikäisestä asti. Pystyn saamaan orgasmin ihan vaan lantionpohjajumpalla ja huvitankin sillä joskus itseäni tylsissä palavereissa.

Kegel-harjoituksia kannattaa muuten tehdä seksin aikana, miehen ilme kun sitä lypsää pelkillä emättimen lihaksilla on jotain mahtavaa ja omakin nautinto vain kasvaa.

Vierailija
28/37 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jumpannut aina, siis ihan teini-ikäisestä asti. Pystyn saamaan orgasmin ihan vaan lantionpohjajumpalla ja huvitankin sillä joskus itseäni tylsissä palavereissa.

Kegel-harjoituksia kannattaa muuten tehdä seksin aikana, miehen ilme kun sitä lypsää pelkillä emättimen lihaksilla on jotain mahtavaa ja omakin nautinto vain kasvaa.

Puppua, ei se mies sitä tunne etkä taatusti saa noin. 

Vierailija
29/37 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä syitä olla ties mitä, mutta suurin osa tapauksista liittyy lihaksien kuntoon. Se että on urheilija ei tarkoita, että kehon kaikki lihakset olisivat treenattuja. En edes tiedä lajia, joka treenaisi lantionpohjanlihaksia.

Vierailija
30/37 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä syitä olla ties mitä, mutta suurin osa tapauksista liittyy lihaksien kuntoon. Se että on urheilija ei tarkoita, että kehon kaikki lihakset olisivat treenattuja. En edes tiedä lajia, joka treenaisi lantionpohjanlihaksia.

Pilates

Vierailija
31/37 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jumppaa erikseen, huonosti muistin raskauksienkaan aikana. Jooga ja juoksu kuitenkin ovat pitäneet paikat kunnossa, ei karkaa mitään pitkälläkään lenkillä ja mies kehuu tuntumaa.

Oletan että juoksu on se taikasana, siinä pidetään kuitenkin kokonaisvaltaisesti homma kasassa joka askeleella kilometri toisensa jälkeen.

Vierailija
32/37 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jumpannut mutta ei auta synnytysvaurioihin eli laskeumiin ja repeämiin. Virtsa ei sentään ole ikinä karkaillut

Vierailija
33/37 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvässä kunnossa on. Olen tiedostamatta jumpannut niitä teinistä asti ihan vaan koska se tuntuu kivalle. Jumppaan aina myös seksin aikana koska se on nautinnollista sekä minulle että miehelle. 

Vierailija
34/37 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia sanoi kettu.... :D 

Vierailija
35/37 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaan joskus

Vierailija
36/37 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/37 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, hyvin treenatuilla lihaksilla tunne on kuin nyrkin puristus ja naisen lauetessa tahdottomat supistukset tuntuvat niin taivaalliselta että oma nalli on herkässä.

Miehellä vastaava treeni auttaa pidätyskykyä. Sitten kun tulee, tulee myös niin että silmissä pimenee.

-M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme