Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behm: Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako

Vierailija
29.06.2022 |

10 vuotta sitten Rita Behm otti nuorena tatuoinnin, jota katuu nyt raskaasti.

Tässäpä hyvä neuvo kaikille. En keksi mitään rumempaa kuin tatuoinnit naisella.

Kommentit (378)

Vierailija
1/378 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on taas suositumpia, täytyypä suunnitella taas kaverin kanssa uusia. Aivan yksi ja sama pidättekö muut.

Stupido.

Vierailija
2/378 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on taas suositumpia, täytyypä suunnitella taas kaverin kanssa uusia. Aivan yksi ja sama pidättekö muut.

Stupido.

Kannattaa elää tätä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/378 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä koskaan kuullu miehen kehuvan kenenkään tatuointeja.

Vierailija
4/378 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on ottaa jos rupean rikolliseksi ja/tai narkkariksi.

En kyllä taida ruveta

Vierailija
5/378 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on ns *hiha*. Olen seurannut erään nelikymppisen fanitädin hihaprojektia, ja tuskin koskaan nähnyt mitään niin säälittävää.

Vierailija
6/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on ns *hiha*. Olen seurannut erään nelikymppisen fanitädin hihaprojektia, ja tuskin koskaan nähnyt mitään niin säälittävää.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
7/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.

Vierailija
8/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuasukkailla on tatuointeja. Mistä se kertoo?

Vierailija
9/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu ja lävistetty nainen on kaamea. En ottaisi sellaista itselleni vaimoksi kyllä.

Vierailija
10/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu ja lävistetty nainen on kaamea. En ottaisi sellaista itselleni vaimoksi kyllä.

Itse kierrän sellaiset kaukaa. En halua saada puukosta.

Vierailija
11/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.

Niinpä, harvemmin niitä näkee päällikkötason ihmisillä, yritysjohtajilla tai muilla hyvin menestyvillä.

Vierailija
12/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli totta silloin, kun leimoja ottivat merimiehet ja rikolliset.

Kuten moni muukin alakulttuuri, tatuointitaide päätyi valtavirran suosioon, ja nykyään jos arvailet ihmisen sosio-ekonomista asemaa värityksen perusteella, olet todennäköisesti väärässä.

Vierailija
13/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, harvemmin niitä näkee päällikkötason ihmisillä, yritysjohtajilla tai muilla hyvin menestyvillä.

Selvästikään et ole saunonut herraseurassa. Ei ne nyt naamaan ekana ota.

Vierailija
14/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällikkötason ihmisistä en tiedä, mutta lääkäreillä, juristeilla tms on edelleen tosi vähän. Luulen että liittyy tavallaan itsearvostukseen ja siihen ettei oma identiteetti ole niin sidoksissa kehoon. Ei ole tarvetta piirtää ihoon kuvia jolla ilmentää omaa persoonallisuutta.

Vierailija
15/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä saa olla, ja jopa näyttää sen muille.

Vierailija
16/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päällikkötason ihmisistä en tiedä, mutta lääkäreillä, juristeilla tms on edelleen tosi vähän. Luulen että liittyy tavallaan itsearvostukseen ja siihen ettei oma identiteetti ole niin sidoksissa kehoon. Ei ole tarvetta piirtää ihoon kuvia jolla ilmentää omaa persoonallisuutta.

Totta, tatuointi on enemmänkin tätä alemman luokan huvia. Tai varakkaammissa piireissä niiden kapinahenkisten lasten jotka tuskailevat ku muiden lapset saa olla hiihtolomalla kotona ja heidän pitää mennä alpeille. Tai se että talonvaltaus menettää merkityksen jos sun vanhemmat omistaa sen kiinteistön.

Vierailija
17/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Itse voisin kuvitella ottavani korkeintaan hyvin pienen paikkaan joka näkyy vain hyvin pienessä vaatetuksessa.

Esim lantiolle.

Vierailija
18/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulkkilihassa täytyy olla leimat. Laatulihassa ei.

Vierailija
19/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä ajatus että iholla olis joku töherrys jota ei saa pois. Kammottaa ja oksettaa nää friikit jotka sutanneet itsensä kiireestä kantapäähän.

Vierailija
20/378 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behm on Behm, minä oon minä. En ole hetkeäkään katunut 20v vanhoja tatuointejani, ja taidanpa hommata niitä lisääkin kun löydän sopivan taiteilijan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi