Jaksatko vielä 50 vuotiaana mennä festareille nurmikolle viltille istuksimaan?
Mietittiin tätä miehen kanssa ja päädyttiin ostamaan Pori Jazzeille vip-liput.
Eikä tarvi kantaa eväitä ym mukana.
Kommentit (10)
Jaksan, olen 61. Sitäpaitsi Pori Jazzeilla Lokki-lavalla ja Päälavalla on penkit. Ja ruokaa saa ostettua.
Joskus otan lisäksi kokoon menevän ns. ohjaajantuolin mukaan.
En jaksa mennä festareille enää edes neljäkymppisenä. Artisteja käyn mieluummin katsomassa keikoilla kuin tungeksin festareilla.
Jos teillä on vip-liput, ette tarvitse vilttiä eikä teidän tarvitse istua nurmikolla.
Kyllä kai sitä istua jaksaa, mutta seisominen ja kävely onkin sitten asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on vip-liput, ette tarvitse vilttiä eikä teidän tarvitse istua nurmikolla.
No shit, Scherlock!
Kyllä! Istun täydellisessä lootus-asennossa kunnes aloitan 3n tunnin henkisen vapautumisen, mitä myös transsiksi kutsutaan; dervissimäisesti pyörien. Sitten poltan savut.
Toki. Tosin nyt on rahaa ostaa safkat ja juomat paikanpäältä, ei tarvi salakuljettaa niinkuin 25v sitten. Telttailemaan en enää festaricampingiin jää vaikka telttailusta toisenlaisissa ympäristöissä pidänkin.
Kyllä, kun mun pojat soittaa. Festarit on aika pienet - kumpikaan ei ole ammattimuusikko joskin töidensä takia musiikin kanssa tekemisissä - mutta näitä happeninkejä on kyllä 2-3 kesässä. Ihanaa!
Minä ainakin jaksaisin, ikää 49. Ei vaan ole oikein mieleistä festaria lähialueella.
Menen Tuskaan ilman vilttiä.