Tapailen perheenisää, olen toinen nainen
Miehelle on tärkeää tuntea itsensä eläväksi, ja minä olen se, joka saa hänet tuntemaan niin. Kun hän lähestyy minua, tiedän, että tämä on se hetki, jolloin vaimo alkaa soitella. En halua sitä, mutta se on osa peliäni. Monet perheenisät kaipaavat äksöniä, ja monitahoiset tunteet saavat heidät eksymään.
Kommentit (13)
Minä taas tapailen tyttäreni parasta kaveria. On 16 v, minä 50 v. Tilanne on varsin kinkkinen, kuten voitte kuvitella.
Kannattaa ihan itsesi takia käsitellä traumat mitkä aiheuttaa nuo tuntemukset. Et itsekään halua sitä, sanot. Rikot itseäsi. Se kannatti muistaa vaikka et nyt tällä hetkellä muista välitä.
Olin itsekin toinen nainen nuorena. Monta vuotta. Kukaan ei ollut naimisissa, saati lapsia kuvioissa, onneksi. Myöhemmin asia on vaivannut paljonkin. Nykyään siitä on yli 20v aikaa, ja eniten ihmettelen miksi en nuorena arvostanut itseäni enempää. Nekin ajat olisi pitänyt käyttää paremmin. Ei tuhota itseään. Kaikkea tuota eläväksi tuntemista ja muuta selitystä voi saada muutenkin.
Olet perheenrikkoja ja sinut pitäisi ruoskia. Miksi haluat rikkoa onnellisen perheen. Lapset tulevat itkemään kun sen mies ja sen nainen eroaa, tuleeko sinulle siitä hyvä mieli.
"Kun hän lähestyy minua, tiedän, että tämä on se hetki, jolloin vaimo alkaa soitella."
En tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Olet perheenrikkoja ja sinut pitäisi ruoskia. Miksi haluat rikkoa onnellisen perheen. Lapset tulevat itkemään kun sen mies ja sen nainen eroaa, tuleeko sinulle siitä hyvä mieli.
Käsittääkseni nainen on vapaa ja mies tässä on se joka rikkoo perheensä.
Vierailija
Käsittääkseni nainen on vapaa ja mies tässä on se joka rikkoo perheensä.
Olet itse toiminut ap:n tavalla...
Samanlaisia oksennuksia kaikki.
😂😂😂😂😂😂