Pomo sanoo et mun pitää hyväksyä hänen IG-kaverikutsu
Olen opiskelujen ohella osa-aikatöissä näin kesällä ja pomo laittoi viime viikolla IG-kaveripyynnön. En hyväksynyt sitä, koska en halua mitään työkavereita tai pomoa sinne kaveriksi. Tänään pomo sit sanoi, että mun täytyy hyväksyä se, koska sitä kautta voi saada yhteyden muhun. Onko mun pakko nyt hyväksyä se?
Kommentit (17)
Ei IG ole mikään yhteydenpitoväline työasioissa. Paitsi, jos sinulle luodaan firman sähköpostiosoitteella työtili.
On hyväksyttävä. Muuten voit joutua maksamaan kaiken saamasi palkan takaisin.
annat puhelinnumerosi hälle, se saa riittää
Ei. Pomolla on varmaankin sun puhelinnumero ja siihen soittamalla saa sinut kiinni jos tarvii.
Vierailija kirjoitti:
annat puhelinnumerosi hälle, se saa riittää
ja hän antaa numeronsa sinulle ja et vastaa muihin kuin siitä soitettuihin
Joo ja pankkitunnukset pitää antaa kanssa. Ei se muuten voi maksaa palkkaa sinulle.
Onlyfans pitää myös antaa, jos pomo käskee.
t. setämies johtotehtävissä
Ei tietenkään pidä. Älä anna, on hyvä säilyttää työ ja yksityiselämä erillään.
N51
Millainen pomo edes vaatii moista? Miettisin valitusta ylemmälle, jos hän jo ylin, ehkä toinen työpaikka?
Ei instagramissa ole kaveripyyntöjä. Salli hänen seurata tiliäsi. Ymmärrän että välttämättä ei huvita.
Onko tilisi julkinen? Minun ei ole tarvinnut hyväksyä seuraajia, suurinta osaa seuraan takaisin. Jonkun epäilyttävän ulkomaisen profiilin olen ilmiantanut, kun kuviin ilmestyi huumeita tms. Siis katsoin seuraajani profiilia ja huomasin siellä kuvia.
Ei tarvitse. Vain työsähköposti ja työpuhelinnumero tai sun oma puhelinnumero. Mikä pomo tuollainen on? Mikä firma? Jos tuolla pomolla on ylempi johtaja, kerro hänelle asiasta. Ellei selviä, lähde.
Nää on juuri näitä setiä, joilla valta noussut päähän!
Hyi, sinuna en todellakaan hyväksyisi.
Perustella ei tarvitse, mutta jos jotain pitäisi sanoa niin itse sanoisin että paremmin tavoittaa puhelimella, tai että haluan pitää yksityiselämän ja työelämän toisistaan erillään.
Meillä pomo pisti pystyyn työporukalle whatsapp-ryhmän, johon kaikkien piti liittyä. No en liittynyt, eikä moni muukaan. Rupesi ihan oikeasti asiasta mussuttamaan, luottis sitten ilmoitti, että jos kaikille ilmestyy työnantajan kustantamana työpuhelimet, voivat työntekijät tuota ryhmää niillä sitten seurata työaikana. No ei tullut sitten puhelimia :D
ei