Miltä tuntuu olla yli 30 asteen helteessä konsertissa tai jossain yleisötapahtumassa?
Kun on siis ihan sikana jengiä ympärillä. Mä varmaan pyörtyisin kuumuuteen ja ahtaanpaikankammoon.
Kommentit (4)
Mä oon ollut pari kertaa festareilla tossa lämmössä ja aika kauheetahan se on. Erityisesti niillä festareilla joilla olin teltassa varjottomalla leirintäalueella.
Riippuu onko yhtään ilmanvirettä vai ei.
Viuhka mukana auttaa paljon!
Pari vuotta sitten olin Rock Werchterissä ja kuumaa oli ainakin 35 astetta kun samaan aikaan Ranskassa oli 45 asteen helteet. Pitää vain juoda paljon ja ottaa rauhallisesti.
Omalla kohdalla perjantaina alkaa koitos Tukholmassa (Lollapalooza 2022 mm. Post Malone..) ja jatkuu seuraavana keskiviikkona Madridissa (Mad Cool 2022 mm. Metallica, Killers..). Espanjassa ennustetaan olevan jopa 40 astetta joten saa nähdä miten kunto riittää.
Onhan se tukalaa. Varsinkin jos aurinko paistaa suoraan päin eikä varjoon pääse. Hiki valuu, pyörryttää ja tuskailu kiihtyy. Hyvä olisi päästä välillä varjoon tai vaikka sellaisen vesisumupisteen alle joita joissain tapahtumissa kesäisin on. Myös nestetasapainosta on pakko pitää huolta.