Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku mennyt naimisiin muista syistä kuin rakkaudesta, esim. ei ole halunnut jäädä yksin tai taloudellisen turvan vuoksi.

Vierailija
29.06.2022 |

Olen 74-vuotias nainen. Menin 34-vuotiaana naimisiin, kun en halunnut jäädä "vanhaksipiiaksi". Yksinäisiä naisia väheksyttiin. Kun tapasin miehen, joka halusi kanssani naimisiin niin suostuin, vaikka en rakastanut häntä. Olen elänyt saman miehen kanssa jo 40 vuotta ja jotenkin olen tullut toimeen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä.

hyvä juttu.. vai oliko?

mitä haluat sanoa: 'jotenkin olen tullut toimeen'?

hyvä. taloudellisesti vai. vai henkisesti.. konkurssissa?

Vierailija
2/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta arvostetaan liiaksi. Yksineläjiä vähätellään. Moni menee naimisiin ympäristön painostuksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt. En halunnut jäädä yksineläjäksi. Jälistäpäin ole monta kertaa katunut naimisiinmenoani.

Vierailija
4/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Näin yli kolmekymppisenä sitä haluaa turvata taloudellisen toimeentulon, siksi valitsin kumppanikseni hyvätuloisen ja mukavan naisen. Eihän hän se kaikkein seksikkäin ole, mutta noin muuten asiat on aivan hyvin ja voihan sitä sitten luvan kanssa käydä vieraissa toteuttamassa seksuaalisia tarpeitaan.

M30+

Vierailija
5/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa lyöttäytyä yhteen hyvässä asemassa olevan, rikkaan miehen kanssa. Avioliitossa olevilla on yhteikunnallisestikin parempi asema ja sosiaaliturva.

Vierailija
6/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naisethan haluavat naisiin nimenomaan etteivät jäisi yksin ja luonnollisesti miehen lompakon vuoksi. Sellainen on heille rakkautta.

Etkö tiennyt?

Vierailija
7/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Näin yli kolmekymppisenä sitä haluaa turvata taloudellisen toimeentulon, siksi valitsin kumppanikseni hyvätuloisen ja mukavan naisen. Eihän hän se kaikkein seksikkäin ole, mutta noin muuten asiat on aivan hyvin ja voihan sitä sitten luvan kanssa käydä vieraissa toteuttamassa seksuaalisia tarpeitaan.

M30+

..eikö tuooleperseilyäsusta pahimmillaan?

ON se.

Vierailija
8/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naisethan haluavat naisiin nimenomaan etteivät jäisi yksin ja luonnollisesti miehen lompakon vuoksi. Sellainen on heille rakkautta. se

Etkö tiennyt?

Ei. eiole. toi onpelkkääperseilyäsulta ja kaltaisiltasi..

Vierailija
9/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin naimisiin rakkaudesta. Parin vuoden päästä alkoi tulla taloudellisia vaikeuksia ja niiden myötä rakkaus loppui. Tuli riitoja ja lopulta ero. Pelkkä rakkaus ei ole riittävä perusta avioliitolle.

Vierailija
10/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. Liisa 12 v.

Vierailija
11/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Liisa 12 v.

Mikä tossa nyt niin outoa on? Naiset tekee täysin samaa alvariinsa, hyvä vaan jos miehet ottaa vinkistä vaarin ja menettelee samoin.

Vierailija
12/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin naimisiin rakkaudesta. Parin vuoden päästä alkoi tulla taloudellisia vaikeuksia ja niiden myötä rakkaus loppui. Tuli riitoja ja lopulta ero. Pelkkä rakkaus ei ole riittävä perusta avioliitolle.

Menit siis rakkaudesta rahaan naimisiin...

Vierailija
13/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun köyhyys tulee sisään ikkunasta, lentää rakkaus pihalle ovesta".

Vierailija
14/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuminkin rakkaus viilenee jopa sammuu, kun tulee

vaikeuksia ja rahapulaa.

Vierailija
15/24 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin kun en viittinyt enää perua häitä kun olisi pitänyt lopettaa heti alkuunsa. Sitten jotenkin kai rakastin vaimoa ja tuntui alussa kivalta, kunnes noin 10 vuotta myöhemmin, lapset tehtynä vaimosta on tullut entistä pahantuulisempi ja rakkauteni on kaikonnut kokonaan. Nyt vain odottelen sopivaa hetkeä milloin ilmoittaa lähdöstä.

Vierailija
16/24 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toisinpäin, en mennyt naimisiin vaikka rakastin ja se oli yksi elämäni parhaista päätöksistä.

Vierailija
17/24 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ollut onneton kun "jotenkin olet tullut toimeen"? 

Vierailija
18/24 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuoruudessa kaksikin suhdetta. Toista miestä rakastin, mutta tämä ei halunnut kanssani naimisiin. Toista miestä kohtaan minulla oli vähemmän tunteita, mutta tämä halusi kanssani naimisiin. Valitsin jälkimmäisen, koska halusin solmia avioliiton ympäristön painostuksesta.

Vierailija
19/24 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista valita mies joka turvaa lasten ja naisen toimeen tulon. Ja puolustaa kotiaan. Mies joka jatkaa elämää ja lisääntyy. Muistelkaa Rooman tuhoa. Ja verratkaa sitä nykypäivään. On 49 sukupuolta.

Vierailija
20/24 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään avioliittoa pidetään jopa vanhanaikaisena. Mieluummin asutaan avoliitossa. Jos yhteiselo rupeaa tuntumaan hankalalta, niin avoliitosta on helpompi erota.