Mistä löytää lapseton 40v+ mies?
Onko Tinder ainoa vaihtoehto?
Haussa siis mies joka ei myöskään halua tulevaisuudessa lapsia. Pk-seudulla luulisi olevan tarjontaa, ehkä Tinder kannattaa ladata vasta syksyllä kun terassit kiinni?
En käy baareissa ja harrastukset sellaisia missä en miehiä tapaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ole varovainen, niissä ikäryhmissä jotka lapsettomia on paljon luonnevikaa. Ei näy heti ja joskus vasta kun asutte yhdessä. Tiedän mistä puhu!
Aikamoinen yleistys. Millä perusteella heissä on luonnevikaa, koska ei ole lapsia?
Ei kaikki todellakaan halua lapsia. Jos mies on yli 40 eikä oo lapsia niin ei se tarkoita muuta kuin että ei ole koskaan halunnut hankkia lapsia tai sitten ei ole löytänyt oikeaa kumppania.
Luulisi niitä luonnevikoja enemmän olevan heillä kenellä on lapsia mutta ovat eronneita.
Täällä olisi yksi, mutta mitä ihmettä kuvittelet minulla tekeväsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole varovainen, niissä ikäryhmissä jotka lapsettomia on paljon luonnevikaa. Ei näy heti ja joskus vasta kun asutte yhdessä. Tiedän mistä puhu!
Aikamoinen yleistys. Millä perusteella heissä on luonnevikaa, koska ei ole lapsia?
Ei kaikki todellakaan halua lapsia. Jos mies on yli 40 eikä oo lapsia niin ei se tarkoita muuta kuin että ei ole koskaan halunnut hankkia lapsia tai sitten ei ole löytänyt oikeaa kumppania.
Luulisi niitä luonnevikoja enemmän olevan heillä kenellä on lapsia mutta ovat eronneita.
Kyse oli miehistä, jotka haluaa lapsia. Vapaaehtoisesti lapseton ei ole sama kuin luonnevikainen joka ei pysty vanhemmuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että itse tavanomaisen sosiaalisena miehenä jolla ei ole lapsia ja jolla ei ole kokemusta parisuhteesta (kavereita ja ystäviä on kyllä sekä miehiä että naisia) olisin luultavasti päässyt vähemmällä, jos olisin ymmärtänyt valehdella kuinka mota ex-kumppania minulla olisi ollut kuin kertoa (vastauksena tosinaan hyvinkin suoraan kysymykseen) ettei minulla ole ensimmäistäkään.
Ei tämä minusta kuitenkaan luonnevikaista ole tehnyt mutta valehtelsin jos väittäsin, jos sanoisin, että olisisn asiaan suhtautunut aina iloisin ja tyytyväsin mielin. En kuitenkaan syytä "kokemattomuudestani" ketään tai mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin enemmän huolissani niistä, joilla on hirveä kiire sitoa se nainen itseensä tekemällä niitä lapsia. Tiedän mistä puhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin enemmän huolissani niistä, joilla on hirveä kiire sitoa se nainen itseensä tekemällä niitä lapsia. Tiedän mistä puhun!
Tai olla sitomatta naista itseensä vaan paneskella ja harrastaa "vapaata seksiä" ja omata lapsia useamman eri naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsellisilla ei ole koskaan luonnevikoja?
Lehmätkin lentää.
Olen reilun vuoden päästä lapseton, naimaton, 40v täyttänyt, työelämässä oleva maalaismies ,mutta en ole tinderissä enkä missään muussakaan palvelussa
Mä vapautin juuri yhden sellainen markkinoille, ole hyvä! Mukava, älykäs, hauska, menestynyt, urheilullinen ja upea tyyppi. Paitsi asuinkumppanina ja puolisona.
Tuumaakaan ei jousta, ei epäröi kertoa mielipiteitään ulkomuodostasi (negatiivisia) ja elää elämäänsä itseensä ja omaan oloonsa keskittyen. Hän myös odottaa, että sinä keskityt hänen tarpeisiinsa, omillasi ei ole niin väliä. Vuosi ilman fyysistä läheisyyttä on sinun ongelmasi, jos sellaista kaipaat, ei hänen. Uskollinen pitää tietysti olla.
Alkuinnostuksen jälkeen tulet töiden, opintojen ja harrastusten jälkeen jollain sijalla 10201 . Sinut muistetaan aina ruoka-aikaan ja jos kotoa löytyy joku korjattava epäkohta. Vahtii tarkasti rahojaan, ettet vaan vie niitä. Toisin päin ei niin haittaa, jos hän vähän sinun lompakollasi käy maksattamassa ruokiaan ja kallista makuaan.
Teit niin tai näin, hän on aina vihainen ja pettynyt sinuun. Jos et ole onnellinen hänen sanelemissaan puitteissa, voit toki ihan vapaasti poistua. Sukulaisensa jäävät sitten ihmettelemään, miten olikin taas ikävä nainen kun yhtäkkiä tuolla lailla otti ja jätti hyvän miehen.
Olen lapseton.
Olen myös työtön.
Olen myös kokematon.
Ja olen myös lihava.
Milloin tavataan?
Aina joskus kun itse luen avaukia ,joissa haetaan ja tai keskustellaan vähän vanhemmista sinkkumiehistä, jotka ovat olleet vuosia sinkkuna niin jos heidät kuvataan täyspäisiksi ja normaalin fiksuiksi ja ihan puoleensa vetävän oilosiksi, niin aian on joku joka leimaa heidät vähintään homoiksi. Tai tikittäviksi aikapommeiksi ku myöhemmin selviää, että mies onkin "uskis" tai muun erityisen vakaumuksen omaava, Koska jotyain vikaahan tällaisessa miehessä täytyy olla koska jollei olisi niin ei hän olisi sinkku.
Joku tietty paikka josta miehen löytäisi, niinkö?
Lyöty Löytty löyty Lyötystä kirjoitti:
Olen reilun vuoden päästä lapseton, naimaton, 40v täyttänyt, työelämässä oleva maalaismies ,mutta en ole tinderissä enkä missään muussakaan palvelussa
Missä tapaat naisia? Olettaisin että vielä hankalampaa jos pienempi paikkakunta.
Ap
Luulempa ettei kiinnosta naiset enää tuossa iässä mitenkään, vaan pysyn velhona hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Mä vapautin juuri yhden sellainen markkinoille, ole hyvä! Mukava, älykäs, hauska, menestynyt, urheilullinen ja upea tyyppi. Paitsi asuinkumppanina ja puolisona.
Tuumaakaan ei jousta, ei epäröi kertoa mielipiteitään ulkomuodostasi (negatiivisia) ja elää elämäänsä itseensä ja omaan oloonsa keskittyen. Hän myös odottaa, että sinä keskityt hänen tarpeisiinsa, omillasi ei ole niin väliä. Vuosi ilman fyysistä läheisyyttä on sinun ongelmasi, jos sellaista kaipaat, ei hänen. Uskollinen pitää tietysti olla.
Alkuinnostuksen jälkeen tulet töiden, opintojen ja harrastusten jälkeen jollain sijalla 10201 . Sinut muistetaan aina ruoka-aikaan ja jos kotoa löytyy joku korjattava epäkohta. Vahtii tarkasti rahojaan, ettet vaan vie niitä. Toisin päin ei niin haittaa, jos hän vähän sinun lompakollasi käy maksattamassa ruokiaan ja kallista makuaan.
Teit niin tai näin, hän on aina vihainen ja pettynyt sinuun. Jos et ole onnellinen hänen sanelemissaan puitteissa, voit toki ihan vapaasti poistua. Sukulaisensa jäävät sitten ihmettelemään, miten olikin taas ikävä nainen kun yhtäkkiä tuolla lailla otti ja jätti hyvän miehen.
Apua, olen niin pahoillani. Itselläni myös takana pidempi suhde jossa kaikenlaista ikävää, iso osa tekstistä kuulosti tutulta. Onneksi vapautit hänet ja toivon todella että en kohtaa.
Itsellä nyt juuri yksi huono kokemus, vaikutti hyvältä mutta vaivannäkö ja priorisointi lopulta näytti että oma sija suhteessa jossain missä kalenterissa sattuukaan olemaan tilaa.
Yritän ajatella että tämä oli jollain tasolla arvokas opetus.
Vierailija kirjoitti:
Aina joskus kun itse luen avaukia ,joissa haetaan ja tai keskustellaan vähän vanhemmista sinkkumiehistä, jotka ovat olleet vuosia sinkkuna niin jos heidät kuvataan täyspäisiksi ja normaalin fiksuiksi ja ihan puoleensa vetävän oilosiksi, niin aian on joku joka leimaa heidät vähintään homoiksi. Tai tikittäviksi aikapommeiksi ku myöhemmin selviää, että mies onkin "uskis" tai muun erityisen vakaumuksen omaava, Koska jotyain vikaahan tällaisessa miehessä täytyy olla koska jollei olisi niin ei hän olisi sinkku.
Ihan normaalia tällä mies_vihapalstalla tuo jatkuva miehiin kohdistuva halveksunta ja vähättely.