Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää lapseton 40v+ mies?

Vierailija
29.06.2022 |

Onko Tinder ainoa vaihtoehto?

Haussa siis mies joka ei myöskään halua tulevaisuudessa lapsia. Pk-seudulla luulisi olevan tarjontaa, ehkä Tinder kannattaa ladata vasta syksyllä kun terassit kiinni?

En käy baareissa ja harrastukset sellaisia missä en miehiä tapaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole varovainen, niissä ikäryhmissä jotka lapsettomia on paljon luonnevikaa. Ei näy heti ja joskus vasta kun asutte yhdessä. Tiedän mistä puhu!

Naisista olen huomannut samaa. Siis sellaisista naisista, jotka ovat vapaaehtoisesti lapsettomia.

Vierailija
22/28 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton.

Olen myös työtön.

Olen myös kokematon.

Ja olen myös lihava.

Milloin tavataan?

Näissä ominaisuuksissa ainoa potentiaalinen ongelma on työttömyys. Onko kyseessä pitkäaikaistyöttömyys, vai esim. koronan mukanaan tuoma uusi tilanne? Löytyykö kuitenkin joku koulutus ja suht normaali työhistoria? Entä suunnitelma siitä, miten pääset takaisin työelämään? Miten käytät päiväsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton.

Olen myös työtön.

Olen myös kokematon.

Ja olen myös lihava.

Milloin tavataan?

Lapsettomuus ja kokemattomuus ei haittaa, tämän hetkinen työttömyys ei sinänsä ole iso asia. Olen itse normaalipainoinen ja harrastan liikuntaa, joten olen ehkä väärä ihminen ylipainoiselle?

Ap

Vierailija
24/28 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole varovainen, niissä ikäryhmissä jotka lapsettomia on paljon luonnevikaa. Ei näy heti ja joskus vasta kun asutte yhdessä. Tiedän mistä puhu!

Jepjep. Lastensuojelun tilastot osoittavat kuinka lapsettomuudella ei ole mitään tekemistä luonnevian kanssa.

Vierailija
25/28 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton.

Olen myös työtön.

Olen myös kokematon.

Ja olen myös lihava.

Milloin tavataan?

Näissä ominaisuuksissa ainoa potentiaalinen ongelma on työttömyys. Onko kyseessä pitkäaikaistyöttömyys, vai esim. koronan mukanaan tuoma uusi tilanne? Löytyykö kuitenkin joku koulutus ja suht normaali työhistoria? Entä suunnitelma siitä, miten pääset takaisin työelämään? Miten käytät päiväsi?

Tämä kuulustelu tuo mieleen jokaiset treffini. 

Olen ollut melko kauan työttömänä enkä omista formaalia koulutusta. Nyt varmaan ajattelin mennä opiskelemaan, kun en töitäkään saa. Käytän päiväni juomalla kahvia ja lukemalla kirjoja.

Vierailija
26/28 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton.

Olen myös työtön.

Olen myös kokematon.

Ja olen myös lihava.

Milloin tavataan?

Juuri tämä! Tämä on tärkeä asennemielessä. Oli sitten työssä mihin tyytymätön, työtön tai työkyvytön. Onko jotain mitä voit tehdä asialle, haluatko tehdä asialle jotain? Miten elät elämääsi jos asialle ei voi tehdä mitään, mitkä ovat intohimosi? Sama pätee myös painoon omalla tavalla, tai elämäntapoihin yleensä.

Itsellä oli kerran kylässä viikonlopun ajan miesystävä ja hän tuhosi yhdessä päivässä kolme suklaakeksipakettia joka päivä, kaupan halvinta merkkiä, ei niin maulla väliä. Oli ihan normaalipainoinen mies. Mutta itse yritän syödä melko terveellisesti, olen laatu ennemmin kuin määrä ihminen ja maulla on merkitystä. Joskus jo pienet asiat saa aikaan sen että tulee tunne - en voi viettää elämääni tämän ihmisen kanssa. Jonkinlainen ero arvomaailmassa.

Ap

Vierailija
27/28 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton.

Olen myös työtön.

Olen myös kokematon.

Ja olen myös lihava.

Milloin tavataan?

Lapsettomuus ja kokemattomuus ei haittaa, tämän hetkinen työttömyys ei sinänsä ole iso asia. Olen itse normaalipainoinen ja harrastan liikuntaa, joten olen ehkä väärä ihminen ylipainoiselle?

Ap

no minä ainakin kiihotuin, ja kelpaisit varmaan mulle. tuutko kallioon tsiigailee, mä olen stadist

Vierailija
28/28 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vapautin juuri yhden sellainen markkinoille, ole hyvä! Mukava, älykäs, hauska, menestynyt, urheilullinen ja upea tyyppi. Paitsi asuinkumppanina ja puolisona.

Tuumaakaan ei jousta, ei epäröi kertoa mielipiteitään ulkomuodostasi (negatiivisia) ja elää elämäänsä itseensä ja omaan oloonsa keskittyen. Hän myös odottaa, että sinä keskityt hänen tarpeisiinsa, omillasi ei ole niin väliä. Vuosi ilman fyysistä läheisyyttä on sinun ongelmasi, jos sellaista kaipaat, ei hänen. Uskollinen pitää tietysti olla.

Alkuinnostuksen jälkeen tulet töiden, opintojen ja harrastusten jälkeen jollain sijalla 10201 . Sinut muistetaan aina ruoka-aikaan ja jos kotoa löytyy joku korjattava epäkohta. Vahtii tarkasti rahojaan, ettet vaan vie niitä. Toisin päin ei niin haittaa, jos hän vähän sinun lompakollasi käy maksattamassa ruokiaan ja kallista makuaan.

Teit niin tai näin, hän on aina vihainen ja pettynyt sinuun. Jos et ole onnellinen hänen sanelemissaan puitteissa, voit toki ihan vapaasti poistua. Sukulaisensa jäävät sitten ihmettelemään, miten olikin taas ikävä nainen kun yhtäkkiä tuolla lailla otti ja jätti hyvän miehen.

Apua, olen niin pahoillani. Itselläni myös takana pidempi suhde jossa kaikenlaista ikävää, iso osa tekstistä kuulosti tutulta. Onneksi vapautit hänet ja toivon todella että en kohtaa.

Itsellä nyt juuri yksi huono kokemus, vaikutti hyvältä mutta vaivannäkö ja priorisointi lopulta näytti että oma sija suhteessa jossain missä kalenterissa sattuukaan olemaan tilaa.

Yritän ajatella että tämä oli jollain tasolla arvokas opetus.

Kiitos empatiasta! Koko pitkä parisuhde sai niin kummalliset mittasuhteet, että jäin kyllä sen jälkeen pitkälti syyttelemään itseänikin. Mietin, olenko itse tässä jotenkin sosiopaatti tai myrkyllisen itsekäs, aiheuttaen ongelmat ihan itse.

En sano, etteikö exäni voisi vielä muodostaa onnellista parisuhdetta, oikeastaan toivon sitä hänelle. Parhaimmillaan hän on maailman paras tyyppi ja aivan huikea ihminen. Jos siis sattuisitte kohtaamaan jossain ja olisitkin hänen elämänsä rakkaus, ehkä kaikki menisikin hyvin. :)

Mutta jos hän tosissaan minua rakasti (ei sitä kyllä 15 vuoteen ääneen saanut sanottua), hänen kykynsä osoittaa se oli kyllä hämmentävän vähäinen.

Toivon sinulle parempaa onnea rakkauteen, etenkin kun olet jo saanut kokea vähän samanlaisen tapauksen etkä varmasti lisää niitä tarvitse. Todennäköisesti osaat sitten toisaalta väistää luodin jatkossa paremmin, kuten minäkin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän