Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko vietät aikaa yhdessä puolison kanssa?

Vierailija
29.06.2022 |

Kuinka paljon aikaa olette viikon aikana puolison kanssa samassa asunnossa, tai vietätte aikaa oikeasti yhdessä? Miten arki ja loma eroavat siinä toisistaan?

Mies on meillä samassa asunnossa arkisin n 5 päivänä viikossa, siitä hereilläoloaikaa on päivittäin ehkä 3-4 h, mutta siitä suurimman osan hän on eri huoneessa ja samassa huoneessa ehkä 30 minuuttia. Nukumme eri huoneissa.

Lomalla mies asuu muualla n puolet ajasta. Lopusta ajasta yhteistä aikaa on suunnilleen saman verran kuin arkena. Eli lomalla näemme vähemmän kuin arkena.

Yhteustä kahdenkeskistä aikaa, kuten vaikka ravintolassa tai matkalla tms käyminen tai kotona kahdenkesken olemista ei ole vuoden aikana lainkaan. Tämä on uusperhe ja molemmilla on siis lapsia.

Kuulostaako tämä normaalilta, vai todella vähältä ajalta yhdessä? Seksi on vähentynyt muutamaan kertaan vuodessa. Olen toivonut kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa nyt kesälomalla, mutta hän ei sitä halua.

Kommentteja?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 voisi sanoa, silloin kun olemme samassa maassa. 

Mies kotitoimistolla ja minä eläkkeellä. Hänellä työmatkoja ja minä asun ulkomailla 4-5kk vuodesta. 

Kotona olemme erillämme vain kaupassakäyntien ajan ja sen pari tuntia mikä menee harrastuksissa per viikko.Toki mies on työajan enimmäkseen työhuoneessa mutta lounas ja päiväkahvi arkenakin yhdessä. Joskus tapaan ystäviä, käyn kahvilla tai lounaalla. 

Vapaalla touhuamme jotain yhdessä, remontoimme 2. taloamme tai reissaamme lähikylissä. 

Vielä emme ole kyllästyneet:)

Vierailija
22/22 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vapaa-aika työn ulkopuolella. Yhdessä 24v. Ei lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi