Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei halua vastaanottaa suuseksiä

Vierailija
28.06.2022 |

Olen nainen, enkä useista kokeiluista huolimatta ole koskaan saanut orgasmia tai mitenkään ratkaisevasti kiihottunut suuseksistä. Otan kyllä ihan mielelläni itsensä puhtaana pitäviltä miehiltä suihin, se kiihottaa oikeastaan enemmän kuin vastaanottaminen. Jotkut aiemmat kumppanini ovat loukkaantuneet kunnolla, kun olen kertonut, että en oikein saa nuoltavana olemisesta mitään ja tunnen oloni vähän yksinäiseksi, kun mies katoaa haaroihin enkä pääse halaamaan ja koskettamaan häntä. Onko meitä muita, jotka eivät välitä suuseksistä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 52 kirjoitti:

Olet ehkä oikeassa, mutta siinä on hiuksenhieno ero olla Dominoiva tai pakoittaa vastapuoli johonkin jota hän ei halua. En halua tätä rajaa edes vahingossa ylittää. Kun teen jotain Dominoivaa, vaimoni pistää ns vähän suullisesti hanttiin, mutta näyttää kropalla olevansa pelissä mukana. En tunne tätä kun yritän antaa suuseksiä. Onko jollain naisella kommentteja jolla on omaa kokemusta asiasta? 

Sitä juuri tarkoitin, sanoo toista,mutta pillu haluaa toista. Joskus näitä rajoja ylittänyt, vaimo tullut rajusti. Kehrännyt jälkeen kuin kissa, muttei ole sanonut sanaakaan. Ei saa mutta haluaa kumminkin.

Toisekseen kyllä ne rajat tulee vastaan, eli jos ei oikeasti halua suuseksiä työntää pois.

Sinulla lienee sama asenne kuin minullakin tyydyttää vaimo mahdollisiiman hyvin ja monipuolisesti vaikka rajoja venytellen jos se tuottaa vaimolle entistä paremman nautinnon.

Vierailija
22/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä juuri, eli kun en saa palautetta onko joku minun tekniikassa väärin vai onko asia vaan niin että vaimoni ei ole mieltynyt nuolemiseen. Ei asia sinänsä ole mikään valtava ongelma, mutta itsekseni järkeilen että kun vaimoni on aika herkkä niistä paikoista niin luulisi että hän jää jostain paitsioon. Ja sitten tulee mieleen että onko kysymys jostain estoista häneltä ja pystyisinkö jotenkin auttamaan pääsemään eroon niistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tekniikalla olet nuollut? Minusta sivuttain nuoleminen ollut aina tehokkainta. Tyyny vaimon lantion alla, itse polvillani vieressä kumartuneena nuolemaan, toinen käsi tukemassa vaimon ristiselän kohdalla ja toisella kädellä vapaa pääsy hyväilemään reisiä, häpyä ja sormettamaan. Helppo nuolla klitorista ja sormettaa samalla. Tai vaikka käyttää dildoa kun nuolee klitorista, toimii varmasti.

Kokeilin viimeksi nuolla alhaalta päin. Eihän siinä pysty sanalla sormettamaan mitenkään järkevästi, eikä ainakaan eri puolilta pillua.

Vierailija
24/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tekniikalla olet nuollut? Minusta sivuttain nuoleminen ollut aina tehokkainta. Tyyny vaimon lantion alla, itse polvillani vieressä kumartuneena nuolemaan, toinen käsi tukemassa vaimon ristiselän kohdalla ja toisella kädellä vapaa pääsy hyväilemään reisiä, häpyä ja sormettamaan. Helppo nuolla klitorista ja sormettaa samalla. Tai vaikka käyttää dildoa kun nuolee klitorista, toimii varmasti.

Kokeilin viimeksi nuolla alhaalta päin. Eihän siinä pysty sanalla sormettamaan mitenkään järkevästi, eikä ainakaan eri puolilta pillua.

Sinun vaimolle ehkä. Minulle ei eikä monelle muullekaan naiselle. Ei kannata ajatella että se minkä on saanut yhden naisen kanssa toimimaan olisi takuuvarma menestysresepti muidenkin kohdalla. Sama toki kummalle sukupuolelle päin tahansa.

Vierailija
25/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 52 kirjoitti:

Tämäpä juuri, eli kun en saa palautetta onko joku minun tekniikassa väärin vai onko asia vaan niin että vaimoni ei ole mieltynyt nuolemiseen. Ei asia sinänsä ole mikään valtava ongelma, mutta itsekseni järkeilen että kun vaimoni on aika herkkä niistä paikoista niin luulisi että hän jää jostain paitsioon. Ja sitten tulee mieleen että onko kysymys jostain estoista häneltä ja pystyisinkö jotenkin auttamaan pääsemään eroon niistä. 

Estoiltahan ne kyllä kuulostaa jos et saa palautetta vaikka kysyt eikä hän suostu kertomaan mistä pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi