Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
28.06.2022 |

Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.

Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.

Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.

Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.

Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.

Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.

Kommentit (12663)

Vierailija
7061/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hukassa, onko sinulla tietoa kuka tuo toinen nainen on? Miehesi kun pelaa avoimin kortein(not), olisi sinun vähintään oikeus tietää kuka on kyseessä. Hänen näkemyksensä voisi olla päinvastainen tuosta tilanteesta kuin miehelläsi.

En luottaisi siihen että toinen nainen haluaa kertoa mitään. Ja lopulta kyseessä on hukassan ja miehensä ongelma,vaikka toinen nainen siihen liittyykin.

Minä taas arvelen, että se toinen nainen kertoisi enemmän kuin mielellään, missä kohtaa heidän kuvionsa on meneillään. Saattaisi Hukassa yllättyä, mutta toisaalta myös se varmasti helpottaisi ja nopeuttaisi ratkaisua.

Vierailija
7062/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hukassa, onko sinulla tietoa kuka tuo toinen nainen on? Miehesi kun pelaa avoimin kortein(not), olisi sinun vähintään oikeus tietää kuka on kyseessä. Hänen näkemyksensä voisi olla päinvastainen tuosta tilanteesta kuin miehelläsi.

En luottaisi siihen että toinen nainen haluaa kertoa mitään. Ja lopulta kyseessä on hukassan ja miehensä ongelma,vaikka toinen nainen siihen liittyykin.

Minä taas arvelen, että se toinen nainen kertoisi enemmän kuin mielellään, missä kohtaa heidän kuvionsa on meneillään. Saattaisi Hukassa yllättyä, mutta toisaalta myös se varmasti helpottaisi ja nopeuttaisi ratkaisua.

Enemmän ja avoimemmin se nainen varmasti kertoo, kuin Hukassa:n mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7063/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: MaratonParkuja iski naulan kantaan siinä, että seksin harrastaminen vain pitkittää eroa. Hän ilmeisesti puhuu myöskin kokemuksesta.

Minulla ei ole muuta kuin terve järki kun yritän analysoida näitä juttuja. Ottakaa siis siltä pohjalta. Ei ole kokemusta vastaavista tilanteista. Itsestäni tiedän sen verran, että sänkyhalut katoavat paljon vähemmästäkin. Eli jos luottamus horjuu, minusta ei ole läheisyyteen millään tasolla.

Hukassa, kuuntele edelleen itseäsi. Mieti mikä on sinulle hyväksi ja mikä tekee hallaa. Oikeasti.

Kuurankukka

Vierailija
7064/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole kokemusta tilanteesta, että suhteessa olisi kolmansia tms. enkä osaa sanoa, miten sitä olisin pystynyt käsittelemään. Jos ajatelllaan kuvailtua tilannetta...en tiedä! Olettaisin ihan fyysisen terveyden painavan vaa'assa aika paljon. Ja myös luottamus = en varmaan kykenisi mitenkään luottamaan, että minulle puhutaan totta. Nämä veisivät minultakin todennäköisesti halut.

Mutta siitä on, että vaikka kaikki syyt jo "puoltavat" eroa, seksin harrastaminen hämärtää niitä. Ja siitä, miten hätkähdyttävästi pää selkiää, kun kuviosta itsensä erottaa.

T: MaratonParkuja

Vierailija
7065/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin toinen nainen kertoo totuutta. Itse olen ollut toinen nainen joskus ja en olisi kertonut vaimolle mitään. Olisin sanonut  että kysy mieheltäsi. En olisi tuntenut velvollisuutta tehdä tiliä suhteestamme. Ensiksi, jos vaimo ei olisi ollut varma, olisi  kieltänyt suhteen. En olisi halunnut sekoittaa itseäni mukaan pariskunnan omaan soppaan yhtään enempää. 

Vierailija
7066/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin toinen nainen kertoo totuutta. Itse olen ollut toinen nainen joskus ja en olisi kertonut vaimolle mitään. Olisin sanonut  että kysy mieheltäsi. En olisi tuntenut velvollisuutta tehdä tiliä suhteestamme. Ensiksi, jos vaimo ei olisi ollut varma, olisi  kieltänyt suhteen. En olisi halunnut sekoittaa itseäni mukaan pariskunnan omaan soppaan yhtään enempää. 

Samoilla linjoilla. Olen toinen nainen, enkä aio kertoa sille ensimmäiselle mitään. Hoitakoot omat soppansa.

Vierailija
7067/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoilla linjoilla. Olen toinen nainen, enkä aio kertoa sille ensimmäiselle mitään. Hoitakoot omat soppansa.

Täällä näköjään alapeukutetaan viestejä ihan periaatteellusesti, jos sanoo että on tai on ollut toinen nainen. Tottakai ihminen on lojaali läheiselle ihmisille eikä ala raportoida ns ykköselle. 

Vierailija
7068/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä näköjään alapeukutetaan viestejä ihan periaatteellusesti, jos sanoo että on tai on ollut toinen nainen. Tottakai ihminen on lojaali läheiselle ihmisille eikä ala raportoida ns ykköselle. 

Luulen, että johtuu siitä, että sinähän olet jo sopassa mukana, kun olet varatun kanssa alkanut pelaamaan. Se on täysin kikkeliskokkelis-lähtö, kun hommaan alat, otat riskin, että se ykkönen alkaa kyselemään. Ei tietysti pakko ole kenenkään kanssa puhua, mutta itselleni riittäisi jo kysely ikäväksi asiaksi. 

Vierailija
7069/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän vasta tosiaan Hukassa sekaisin menee jos vielä alkaisi tuolta toiselta naiselta totuutta kysellä. Nainen voi puhua mitä tahansa tai mitään. Yleensä myös näissä pitemmissä kakkossuhteissa on miehen kanssa yhdessä sovittu mitä tehdään ja sanotaan jos vaimo alkaa kysellä. 

Vierailija
7070/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen on sopassa mukana, mutta suhde on sen miehen kanssa. Vaimon olemassaolon yleensä kyllä tietää, varsinkin kun noin pitkä suhde. Mutta myös yleensä toinen nainen ajattelee juuri niin, että jos vaimo alkaa kyselemään niin se ei ole hänen asiansa kertoa mitään. Toisaalta ei kuitenkaan voi luottaa onko se totuus jos nainen haluaa jostain syystä jutella. 

Vierailija
7071/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä tämän toisen naisen henkilöllisyyden, mutta en tunne häntä mistään enkä aio alkaa häneltä mitään kysymään. Sutinaa mieheni kanssa on siis ollut nyt kolmen kuukauden ajan. En tiedä, on tämä sekopäinen ja hullu kuvio! Mieheni sanoo, että se on vain tämän seksuaalisen kokeilunhalun toteuttamista eikä hänellä ole tunnetta mukana. Ainostaan kaverillisia eikä tunne niiden syvenevän mihinkään suuntaan. Tätä nuorena kokematta jäänyttä kokeiluvaihetta kokee kuitenkin tarpeen nyt toteuttaa. Tämä on ensimmäinen seksiin johtanut kuvio, muissa seikkailuissa on jääty keveämmälle tasolle ja siksi syksy on hänellekin ollut niin sekavaa ja vaikeaa aikaa. Tiedän, ettei häntä täällä kukaan usko, mutta itse huomaan hänestä kyllä valehtelun hyvin. Ja jos onkin totta, niin tiedän ettei tätä siltikään ehkä kukaan muu jäisi katselemaan. Olen kai jotenkin hullu itsekin.

- Hukassa

Vierailija
7072/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä tämän toisen naisen henkilöllisyyden, mutta en tunne häntä mistään enkä aio alkaa häneltä mitään kysymään. Sutinaa mieheni kanssa on siis ollut nyt kolmen kuukauden ajan. En tiedä, on tämä sekopäinen ja hullu kuvio! Mieheni sanoo, että se on vain tämän seksuaalisen kokeilunhalun toteuttamista eikä hänellä ole tunnetta mukana. Ainostaan kaverillisia eikä tunne niiden syvenevän mihinkään suuntaan. Tätä nuorena kokematta jäänyttä kokeiluvaihetta kokee kuitenkin tarpeen nyt toteuttaa. Tämä on ensimmäinen seksiin johtanut kuvio, muissa seikkailuissa on jääty keveämmälle tasolle ja siksi syksy on hänellekin ollut niin sekavaa ja vaikeaa aikaa. Tiedän, ettei häntä täällä kukaan usko, mutta itse huomaan hänestä kyllä valehtelun hyvin. Ja jos onkin totta, niin tiedän ettei tätä siltikään ehkä kukaan muu jäisi katselemaan. Olen kai jotenkin hullu itsekin.

- Hukassa

On lähes paha olla Hukassa puolestasi. Mikä ihmeen oikeus äijällä on paikata menetettyä nuoruutta. En nyt muista olitteko sopineet järjestelystä, mutta juokse hyvä nainen!

Vierailija
7073/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on uskoa, että tämä olisi nyt ensimmäinen seksiin johtanut kokeilu. Jos viisi vuotta kuitenkin on jo nuoruudessa väliin jäänyttä kokeilunhalua ehtinyt toteuttaa. Miksi seksi ei olisi tullut jo aiemmin mieleen kokeilla. Se nyt on kuitenkin aika olennainen asia aikuisella ihmisellä olla utelias miltä jonkun muun kanssa tuntuu. 

Vierailija
7074/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on uskoa, että tämä olisi nyt ensimmäinen seksiin johtanut kokeilu. Jos viisi vuotta kuitenkin on jo nuoruudessa väliin jäänyttä kokeilunhalua ehtinyt toteuttaa. Miksi seksi ei olisi tullut jo aiemmin mieleen kokeilla. Se nyt on kuitenkin aika olennainen asia aikuisella ihmisellä olla utelias miltä jonkun muun kanssa tuntuu. 

Mistä sitä tietää vaikkei olisikaan, mutta eipä se tämänhetkistä tilannetta oikeastaan muuta suuntaan eikä toiseen. Yhdestä seksikokeilusta hän toki on kertonut jo aiemminkin, mutta se ei ollut mennyt hyvin. Ehkä siitä tuli vähän paineita jatkoon ja nyt on päässyt niiden yli. Mene ja tiedä.

- Hukassa

Vierailija
7075/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä on niin kuvottava  ettei kukaan halua panna.

Vierailija
7076/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä tietää vaikkei olisikaan, mutta eipä se tämänhetkistä tilannetta oikeastaan muuta suuntaan eikä toiseen. Yhdestä seksikokeilusta hän toki on kertonut jo aiemminkin, mutta se ei ollut mennyt hyvin. Ehkä siitä tuli vähän paineita jatkoon ja nyt on päässyt niiden yli. Mene ja tiedä.

- Hukassa

Milloin miehen uusi nuoruus loppuu vai jatkuuko hamaan tulevaisuuteen? Viisi vuotta on pitkä aika ihan siinä oikeassakin nuoruudessa.

Vierailija
7077/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Hukassa

Olisi huomattavasti terveempää mennä maksullisen käsittelyyn ja saada kaikkea piiskasta strapperiin. Ei tarvitsisi itkeä nuoruuden kokemattomuuden perään.

Vierailija
7078/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Hukassa

Vasta 3 kk takana tätä uusinta suhdetta? Eli juttuhan on vasta pääsemässä toden teolla käyntiin. Tuoretta huumaa ja ihastusta ilmeisesti on ilmassa reippaasti puolin ja toisin, koska kokeilu ei jäänyt pelkäksi yhden yön jutuksi. Jos ja kun juttu jatkuu, niin kyllä niitä syvempiä tunteita alkaa ihan varmasti kehittyä, kuten aina kun intiimi suhde jatkuu pitempään. Jollei niitä olisi viriämässä, niin mieshän olisi jo todennut että tämä oli tässä, ja siirtynyt etsimään seuraavaa yksilöä koeajoon. Jos siis kerran kyse on vain uteliaisuuden (ja jonkin muun halun) tyydyttämisestä... Naisosapuolihan jo haluaisi syventää suhdetta, eli ilmeisen hyvin heillä on synkannut nämä alkukuukaudet. Tietenkin mies sanoo, ettei hänellä ole tunteita mukana. Hän yrittää rauhoitella sinua, jotta voisi rauhassa jatkaa suhdettaan ja katsoa, mihin se kehittyy. Edelleen suhtautuisin varauksella siihen, että ne aiemmat seikkailut tämän yksipuolisesti viisi vuotta kestäneen avoimen suhteen aikana olisivat olleet pelkkää viatonta sutinaa ja kädestä pitelytasolla. Hälytyskelloja soitti erityisesti tuo kommentti, että nyt tämän uuden suhteen myötä syksy on ollut miehelle niin sekavaa ja vaikeaa aikaa. Jokin on siis perusteellisesti muuttunut tai muuttumassa miehen maailmassa. Haistan palaneen käryä, jossakin selvästi kytee.

Vierailija
7079/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Huk

Milloin on sitten Hukassa vuoro ottaa takaisin 'menetettyä nuoruutta'? Vain onko yksinkertaisesti käynyt niin, että olette kasvaneet täysin eri suuntiin?

Vierailija
7080/12663 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Hukassa

On lähes paha olla Hukassa puolestasi. Mikä ihmeen oikeus äijällä on paikata menetettyä nuoruutta. En nyt muista olitteko sopineet järjestelystä, mutta juokse hyvä nainen!

Äijä valehtelee niin että korvat heiluu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan